Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikuisuusaihe: miten löytää mies

Vierailija
17.11.2021 |

Olen 33v ikisinkku-akka, ei lapsia, ihan hoikka kroppa mutta erityisen jännittävä tai tyrmäävän kaunis en ole. Olen muuttamassa Keski-Suomeen täältä pk-seudulta.

Muita vaatimuksia ei oikeastaan ole kuin että ukko ei käytä suonensisäisiä, ei hakkaa eikä ole niin läski ettei mahdu ovesta ulos. Olen luopunut kaikista muista kriteereistä. Halp?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimuksia voisi laskea riittävän alas.

Vierailija
2/64 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

U L I

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luitko aloituksen? :D Vaatimuksina vain se että mahtuu ovesta ulos, ei hakkaa eikä käytä suonensisäisiä. Mistä näistä vaatimuksista tulisi luopua?

Vierailija
4/64 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Keski-Suomestakin jo peräkammarin poikia löytyy.

Vierailija
5/64 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko aloituksen? :D Vaatimuksina vain se että mahtuu ovesta ulos, ei hakkaa eikä käytä suonensisäisiä. Mistä näistä vaatimuksista tulisi luopua?

Aina on varaa tinkiä.

Vierailija
6/64 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on varaa tinkiä.

No kai olen sitten loppuelämäni yksin kun ei oikein narkit, 400-kiloiset tai jatkuvat päivystysreissut kiinnosta.

Kiitosta vastanneille.

Vierailija
7/64 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ukkoja ilmestyy pikkukunnassa välillä kotiovellekin, mutta en koe että ollaan millään tavalla samoilla aallonpituuksilla. Minäpä koitan lähetellä niitä sinne päin.

Vierailija
8/64 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huumorintajuton, ujo, introvertti, takakireä tiukkapipo, tms?

Vierailija
9/64 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko huumorintajuton, ujo, introvertti, takakireä tiukkapipo, tms?

En oikein mitään noista paitsi ehkä vähän introvertti. Vastarinnan kiiski nykypolitiikan suhteen kyllä. -ap

Vierailija
10/64 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitreffeillä on paljon vapaita miehiä (ei Tinder, vaan Suomi24 treffit jne.) ja netissä yleensäkin, toki varovainen kannattaa olla. Niissä on ihan käsittämättömän toksisia yksilöitä joukossa, mutta myös ihan normaalihkoja mutta jotenkin vain sosiaalisesti tai muulla tavoin ressukoita miehiä. Ehkä jokunen aidosti normaalikin. Mutta siis jos kriteerit tosiaan on nuo, niin siitä vaan etsimään.

Vierailija
11/64 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettitreffeillä on paljon vapaita miehiä (ei Tinder, vaan Suomi24 treffit jne.) ja netissä yleensäkin, toki varovainen kannattaa olla. Niissä on ihan käsittämättömän toksisia yksilöitä joukossa, mutta myös ihan normaalihkoja mutta jotenkin vain sosiaalisesti tai muulla tavoin ressukoita miehiä. Ehkä jokunen aidosti normaalikin. Mutta siis jos kriteerit tosiaan on nuo, niin siitä vaan etsimään.

Johan tässä on yli 10v yritetty. :(

Sain pakit jopa väärästä hiusten väristä, ennen tapaamista tai kuvien vaihtoa. -ap

Vierailija
12/64 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä ikuisuusaihe on mistä löytää nainen? Olen normaalipainoinen 180/80 melko tavallinen mies. Joku ilmeisesti lasinsa kotiin unohtanut on sanonut komeaksi. Ei ole mitään hirveitä kriteereitä naiselle. Kunhan olisi suht järjissään eikä riidanhaluinen. Mieluiten suunnilleen omaa ikäluokkaa.

M.50

Vierailija
13/64 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut hei, et sentään kysynyt "mistä" löytää miehen ;-)

Vierailija
14/64 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisille miehet kelpaa kuitenkaan kun aina etsitään niitä pikkuasioita että voi hylätä ehdokkaan ja siirtyä seuraavaan

Vierailija
15/64 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele seksuaalisia taitoja.

Vierailija
16/64 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoitko unohtaa yhden kriteerin, miehen pitää 'kolahtaa'? Siitä seuraakin kilometrin mittainen lista ominaisuuksista jotka estää 'kolahtamisen'.

Vierailija
17/64 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä paras vinkki on se, että lopettaa etsimisen. Miettii urakalla, mitä haluaa harrastaa, mitä tehdä vapaa-aikana, millaisen kodin haluaa jne. Keskittyy omaan elämäänsä, opettelee taitoja, joita haluaa. On aidosti oma itsensä ja hakeutuu sellaisen toiminnan pariin, joka kiinnostaa. Sieltä yleensä löytyy samanhenkinen ihminen. Itsensä muokkaaaminen miesten kuviteltuja ihanteita vastaavaksi ei kannata pätkääkään. Eikä myöskään missään baareissa notkuminen, jos siitä ei aidosti tykkää. Siellä on todennäköisesti sitten erilaisia tyyppejä käymässä kuin sinä, joten mitään ihmeempää on vaikeaa saada alkamaan.

Vierailija
18/64 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miehiä ole kuin kolme ja puoli miljardia, että ymmärrän kyllä miksi se on niin vaikeaa. Kotoa poistuminen ja - no hitot, kolmekymmentä vuotta olen ollut "löydettävissä," eikä ole kiinnostanut. Jatka etsimistä.

Vierailija
19/64 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdoitko unohtaa yhden kriteerin, miehen pitää 'kolahtaa'? Siitä seuraakin kilometrin mittainen lista ominaisuuksista jotka estää 'kolahtamisen'.

Ne kolahtamisen estot annoin jo aloituksessa. Työtön, riippuvainen, alle 150cm jne kelpaisi varsin hyvin.

Vierailija
20/64 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisille miehet kelpaa kuitenkaan kun aina etsitään niitä pikkuasioita että voi hylätä ehdokkaan ja siirtyä seuraavaan

Ne pikkuasiat ovat vain tekosyy, vaikka nainen niihin sillä hetkellä itse uskoisikin.

Kyse on siitä, että mies ei ole naisesta sytyttävä.