Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi herätä töihin jo kello 3.30?

Vierailija
17.11.2021 |

Kun töihin lähtö on kuitenkin vasta kello 4.45. Siinähän on yli tunti aikaa aamuisin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Työt alkaa 4.30

Vierailija
2/21 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi herätyskellon avulla. Eihän tuo nyt sen kummempaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siinähän on yli tunti aikaa aamuisin."

Niin? Itse tarvitsen ainakin tuon tunnin, että saan juotua kahvit, pakattua eväät ja puettua pyöräilyvehkeet päälle. Aamuvuorossa kello soi 5.15 ja työt alkaa klo 7.

Vierailija
4/21 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ovat valmiita poistumaa omalta mukavuusalueelta kitisemättä. Toiset kitisee jo siitä jos joutuu nousemaan sängystä ennen klo 12

Vierailija
5/21 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti menee tunti aamutoimiin, etenkin jos siihen sisältyy myös auton ikkunoiden tai peilien rapsutusta talvella.

Vierailija
6/21 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota myös huomioon, että kaikilla ei ole käytössä autoa ja julkisia ei kulje tuohon aikaan.

Minäkin heräsin eilen 4.30 ja työt alkoi klo 7.

Vierailija
7/21 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousen aina kolmelta. :D T: työtön

Vierailija
8/21 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästyn töistä, jollen saa heräillä kotona vähintään 1,5 h. Lyhyempi aika menee vain jos kaikki on pakattu valmiiksi ja joku erityistilanne, mutta en halua elää niin joka päivä.

Onnistuuhan tuo, kun menee ajoissa nukkumaan.

Vierailija
9/21 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään klo 4.00 ja olen töissä klo 5.00. Siinä välissä laitan koiran aamutoimet ja ajan työmatkaa autolla 50km.

Vierailija
10/21 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöhästyn töistä, jollen saa heräillä kotona vähintään 1,5 h. Lyhyempi aika menee vain jos kaikki on pakattu valmiiksi ja joku erityistilanne, mutta en halua elää niin joka päivä.

Onnistuuhan tuo, kun menee ajoissa nukkumaan.

Minä nukkuisn tuossa tilanteessa töiden jälkeen. Leipureilla ne työt alkaa yöllä. Tuttu on leipuri ja nukkuu töiden jälkeen.

Vierailija
11/21 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy suihkussa, laittaa vartalovoidetta ja kasvoille kosteusvoiteen ja sy-voidetta. Muotoilee ja föönaa hiukset, meikkaa, pukeutuu ja syö aamupalan. Helposti menee reilu tunti aikaa.

Vierailija
12/21 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljältä ylös ja kuueksi töihin. Nukkumaan menen 12-1 aikaan. Eli nukun yössä 3-4 tuntia, en koe olevani väsynyt, toistakymmentä vuotta jo mennyt noilla unilla. Viikonloppuisin herään n. Klo 5 ilman kelloa.

Vierailija
13/21 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin heräisin, jos pitäisi lähteä töihin 4:45. Onneksi ei tarvitse, joten kello soi kuudelta ja töihin lähden n. klo 7.10.

Vierailija
14/21 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni herää vastentahtoisesti töihin 7kk vuodesta tuohon aikaan kesäaikapelleilystä johtuen...

Vierailija
15/21 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sota syttyy, ja syttyyhän se, mitenhän nämä nykyihmiset, alle 50 v, pärjäävät? Kuolevat viikossa ja ehkäpä hyvä niin.

16/21 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti aamulla on ihan minimi 😃 haluan juoda kahvini rauhassa.

Vierailija
17/21 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljältä ylös ja kuueksi töihin. Nukkumaan menen 12-1 aikaan. Eli nukun yössä 3-4 tuntia, en koe olevani väsynyt, toistakymmentä vuotta jo mennyt noilla unilla. Viikonloppuisin herään n. Klo 5 ilman kelloa.

Aivoverenvuodolle altistat itsesi.

Vierailija
18/21 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa työt mihin aikaan tahansa, itse herään mielelläni reilusti aikaisemmin. Syön kiireettä, juon pari kuppia mieleistäni tuoretta kahvia. Lähden ajoissa, ei tarvitse ottaa yhtäkään juoksuaskelta tai vilkuilla kelloa. Olen lukenut uutiset, voin kuunnella bussissa hyvää musiikkia, verenpaine on normilukemissa. Mulla on hyvä olo ja se näkyy työpaikalla naamassa sekä suorituksessa.

Vierailija
19/21 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää ulkoiluttaa koira aamulla, herään vähintään kaksi tuntia ennen lähtöä. Koiran kanssa menee reilu puoli tuntia aamusta (rapsuttelua, ulkoilua, ruoka), sitten keittelen kahvia ja puuroa, lasten herätys, heille aamupalaa, pesut, meikkaus, pukeutuminen jne. Haluan myös jättää kodin suurin piirtein siistiksi. Ennen lähtöä vielä koiralle joku aktivointi. 

Yksin ollessa tarvitsen vähintään 45 minuuttia aamulla. 

Vierailija
20/21 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä herään klo 4.00 ja olen töissä klo 5.00. Siinä välissä laitan koiran aamutoimet ja ajan työmatkaa autolla 50km.

Hommaa lapsi niin pääset tuostakin.