Nuoret kauniit naiset - lääkärillä käynti.
Heippa. Mietin että onko muilla näitä kokemuksia. Kun käyn lääkärissä, niin usein mieslääkäri flirttailee, tai elää jossain ihme maailmassa jossa hetken aikaa elää fantasiaa jossa voisi olla kanssani. Viimesin lääkäri oli naimisissa, ja ei selvästi flirttaillut, mutta flirttaili kuitenkin. Otan kohteliaisuutena, mutta toi on outoa. En tiiä menisinkö samalle lääkärille uudestaan.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis mulle suhteellisen nuori mieslääkäri sanoi hoitosuhteen päätteeksi, että toivottavasti tulee näkemään minut vielä jossain joskus. Pidin sitä ihan pelkkänä ystävällisenä eleenä mua kohtaan:)
Oho. En tiennyt, että saavat sanoa noin.
Hän sanoi niin pelkkää ystävällisyyttään. Vastasin hänelle, että lääkärin näkeminen tarkoittaa automaattisesti jotain vaivaa, joten hänen pitäisi ennemminkin toivoa, ettemme koskaan tapaa. Sattumalta olemme kyllä nähneet muutamia kertoja ja hän on aina tullut juttelemaan mun kanssa:)
Luulin, että lääkärit eivät saa näyttää tuntevansa potilasta, jos tapaavat hänet jossain siviilissä.
Eivät saakaan. Tietosuojankin vuoksi.
Ja miksi lääkärin pitäisi tuntea ja tervehtiä jotakin potilasta?
Hänhän tekee vaan töissään vain töitään, ei mitään muuta. Sama muissakin ammateissa.
Mutta erityisesti terveydenhuollon alalla noissa pitääkin olla tietyt menettelytavat, koska ihmisen terveyttä koskevat asiat ovat salassapidon alaisia.Salaisia myös siten, että sivullisten ei tarvitse tietää kuka lääkäri hoitaa ketäkin ihmistä, jne.
Onko tuo oikeasti ihan totta??? Mua nimittäin ovat moikanneet monet muutkin lääkärit, joilla oli minuun hoitosuhde. En ole ajatellut asiaan liittyvän mitään sen ihmeempää, ainoastaan pelkkää kohteliaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis mulle suhteellisen nuori mieslääkäri sanoi hoitosuhteen päätteeksi, että toivottavasti tulee näkemään minut vielä jossain joskus. Pidin sitä ihan pelkkänä ystävällisenä eleenä mua kohtaan:)
Oho. En tiennyt, että saavat sanoa noin.
Hän sanoi niin pelkkää ystävällisyyttään. Vastasin hänelle, että lääkärin näkeminen tarkoittaa automaattisesti jotain vaivaa, joten hänen pitäisi ennemminkin toivoa, ettemme koskaan tapaa. Sattumalta olemme kyllä nähneet muutamia kertoja ja hän on aina tullut juttelemaan mun kanssa:)
Luulin, että lääkärit eivät saa näyttää tuntevansa potilasta, jos tapaavat hänet jossain siviilissä.
Eivät saakaan. Tietosuojankin vuoksi.
Ja miksi lääkärin pitäisi tuntea ja tervehtiä jotakin potilasta?
Hänhän tekee vaan töissään vain töitään, ei mitään muuta. Sama muissakin ammateissa.
Mutta erityisesti terveydenhuollon alalla noissa pitääkin olla tietyt menettelytavat, koska ihmisen terveyttä koskevat asiat ovat salassapidon alaisia.Salaisia myös siten, että sivullisten ei tarvitse tietää kuka lääkäri hoitaa ketäkin ihmistä, jne.
Entä onko tässä jokin sellainen, että jos potilas siviilissä moikkaa ensin, niin silloin lääkäri saa moikata tai keskustella?
daijut ottaa jokaisen provon tosissaan :DD
Miten joku voi luulla, että lääkäri kiinnostuisi jostakusta vaivaisesta? Haluaisitko itse seurustella ja suukotella potilaan kanssa, joka kärsii herpeksestä tai keuhkotaudista?
Voi voi, kyllä niitä on lääkäreitä, jotka ylittävät rajoja, kuka enemmän, kuka vähemmän. Kuten se yksi "Want you. Takaapäin!" -lääkäri, joka on kyllä räikeä esimerkki.
Minullekin kassaneitoset hymyilee ja tervehtii... ilmeisesti toivovat treffeille minun kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Akateemiset ihmiset ovat ystävällisiä ja lääkärit ehkä vieläpä ystävällisempiä. Jos on tottunut duunareiden ronskiin puhetapaan, lääkärin ystävällisyys voi tuntua epätavalliselta.
Ei saa yleistää. Ei ole totta, että kaikki akateemiset olisivat yllämainitun kaltaisia. Ei myöskään lääkärit.
Vierailija kirjoitti:
Menisit ap päälääkärille, tuollaiset suuruudenhullut kuvitelmat eivät ole normaaleja.
Ei voi, kun sekin flirttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä. Olen 32v.
Eli siis ehdotan että lääkärit fantasioivat potilaistaan, eikä vain toisin päin. Kai sen tekee se, että kotona odottaa lääkäri vaimo joka ei ole lumoissaan miehen jokaisesta väläytyksestä. Vastaanotolla mies pääsee kuitenkin pätemään nuorelle nätille naiselle, joka on massiivinen ego boosti lääkärille. Ehkä siksi lääkärit ovat niin innoissaan kun menen sinne. Varmasti lääkärin ajatukset käyvät siis seksissä. Itse siis en ole ollut ihastunut, mutta koen että usean lääkärin kanssa tilanne on vähän toisin päin. Ei siis varsinaisesti ihastunut, mutta viehättynyt.
Ne lääkkeet.......
Vierailija kirjoitti:
Voitko lopettaa lääkäri-raukkojen kiusaamisen flirttailullasi? Joillan mt-ongelmilla ilmeisesti lääkärissä ravaat? :D Itse voin kyllä kertoa näin perheellisenä lääkärinä etten ole ikinä flirttaillut yhden ainoan potilaan kanssa, oli miten hyvän näköinen tahansa, ja ne harvat (epätoivoiset) potilaat jotka yrittävät flirttailla saa kuriin ja jämäkän asiallisella puhetavalla.
Aijai, sattuipas "tohtorille" kirjoitusvirheitä
Kaikki sympatia lääkäreille. Ei ole helppoa kohdata tuollaisia potilaita.
AP täällä. Kateus nostaa päätänsä. Siis JOTKUT lääkärit ovat selvästi kiinnostuneita ja alkavat omista asioistaan avautua minulle vastaanotolala, ikinä eivät velota täyttää hintaa. Yksityisellä siis. Ja joitain mieslääkäreitä ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
AP täällä. Kateus nostaa päätänsä. Siis JOTKUT lääkärit ovat selvästi kiinnostuneita ja alkavat omista asioistaan avautua minulle vastaanotolala, ikinä eivät velota täyttää hintaa. Yksityisellä siis. Ja joitain mieslääkäreitä ei kiinnosta.
Kyllä minä nyt olen melkoisen varma siitä, että tässä ketjussa kukaan ei ole kateellinen ap:lle.
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Eivät veloita täyttä hintaa. Millä yksityisellä lääkärillä lasku ei mene hallinnon kautta?
Saattaahan jollain noin käydä, mutta laskuun vaikuttavaksi epäilen työterveyttä, Kela-korttia tai luulosairautta, jota ei tarvinnutkaan hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Eivät veloita täyttä hintaa. Millä yksityisellä lääkärillä lasku ei mene hallinnon kautta?
Saattaahan jollain noin käydä, mutta laskuun vaikuttavaksi epäilen työterveyttä, Kela-korttia tai luulosairautta, jota ei tarvinnutkaan hoitaa.
Oletko oikeasti tyhmä? Lääkäri tekee laskun vastaanoton lopussa.
Koska hän väittää, että aina kun hän menee lääkäriin, lääkäri ihastuu häneen ja lääkäri elää vastaanoton ajan jossain fantasiakuplassa, jossa kuvittelee heidän olevan yhdessä.