Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret kauniit naiset - lääkärillä käynti.

Vierailija
17.11.2021 |

Heippa. Mietin että onko muilla näitä kokemuksia. Kun käyn lääkärissä, niin usein mieslääkäri flirttailee, tai elää jossain ihme maailmassa jossa hetken aikaa elää fantasiaa jossa voisi olla kanssani. Viimesin lääkäri oli naimisissa, ja ei selvästi flirttaillut, mutta flirttaili kuitenkin. Otan kohteliaisuutena, mutta toi on outoa. En tiiä menisinkö samalle lääkärille uudestaan.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komea lääkäri olikin varmasti eri heimosta. G a y heimosta

lienee mieslesbo

Vierailija
22/78 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri koetaan jotenkin auktoriteetiksi, jumalasta seuraavaksi

Ei kai kukaan muu koe kuin jotkut harhaiset lääkärit itse itsensä?  Samaa sarjaa virolaisten remonttimiesten kanssa, saa olla iloinen jos tulee enemmän valmista kuin vahinkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko kaunis vai en, ilmeisesti en kun ei ole tuollaisesta kokemusta. Ei tapahtunut koskaan nuorempanakaan. Pääasiassa lääkärit ovat olleet tosi asiallisia. Vain yksi kerta jäi mieleen hieman outona: noin 20-vuotiaana kävin lääkärissä treenaamisesta aiheutuneen vaivan takia ja mieslääkäri alkoi käynnin lopuksi kyselemään henkilökohtaisia asioita, jotka eivät liittyneet vaivaani mitenkään.

Vierailija
24/78 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"elää jossain ihme maailmassa jossa hetken aikaa elää fantasiaa jossa voisi olla kanssani."

Mitä mä just luin?

Niin... Kuka elää hetken fantasiamaailmassa...?

Vierailija
25/78 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"elää jossain ihme maailmassa jossa hetken aikaa elää fantasiaa jossa voisi olla kanssani."

Mitä mä just luin?

Niin... Kuka elää hetken fantasiamaailmassa...?

Niinpä. Aloituksen absurdius ihan naurattaa. Lääkäri katsoo sydänfilmiä ja samalla kuvittelee paistavansa lettuja ap:n kanssa.

Vierailija
26/78 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun 90% asiakkaista on mummoja ja vaareja, niin kaunis nainen asiakkaana piristää kummasti päivää. Mutta ei se flirttailua ole.

Vierailija
27/78 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kyllä. Ja sitten sä heräsit.

Vierailija
28/78 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap sittenkin on provo, kun ei vastaa esimerkiksi siihen, minkä ikäinen hän on.

Vierailija
29/78 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanottiin näin, koska olen xxx

Minulle ei sanottu niin, koska olen xxx

Minua kohdeltiin niin, koska olen xxx

Minua ei kohdeltu noin, koska olen xxx

jne.

Lisää kohtaan xxx mitä koet olevasi.

Vierailija
30/78 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Olen 32v. 

Eli siis ehdotan että lääkärit fantasioivat potilaistaan, eikä vain toisin päin. Kai sen tekee se, että kotona odottaa lääkäri vaimo joka ei ole lumoissaan miehen jokaisesta väläytyksestä. Vastaanotolla mies pääsee kuitenkin pätemään nuorelle nätille naiselle, joka on massiivinen ego boosti lääkärille. Ehkä siksi lääkärit ovat niin innoissaan kun menen sinne. Varmasti lääkärin ajatukset käyvät siis seksissä. Itse siis en ole ollut ihastunut, mutta koen että usean lääkärin kanssa tilanne on vähän toisin päin. Ei siis varsinaisesti ihastunut, mutta viehättynyt.

Vierailija
31/78 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niinpä. Aloituksen absurdius ihan naurattaa. Lääkäri katsoo sydänfilmiä ja samalla kuvittelee paistavansa lettuja ap:n kanssa.[/quote]

Ja kun on tarpeeksi hyvännäköinen asiakas niin katsoo lettua ja unelmoi paistavansa sydänfilmiä...

Vierailija
32/78 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä. Olen 32v. 

Eli siis ehdotan että lääkärit fantasioivat potilaistaan, eikä vain toisin päin. Kai sen tekee se, että kotona odottaa lääkäri vaimo joka ei ole lumoissaan miehen jokaisesta väläytyksestä. Vastaanotolla mies pääsee kuitenkin pätemään nuorelle nätille naiselle, joka on massiivinen ego boosti lääkärille. Ehkä siksi lääkärit ovat niin innoissaan kun menen sinne. Varmasti lääkärin ajatukset käyvät siis seksissä. Itse siis en ole ollut ihastunut, mutta koen että usean lääkärin kanssa tilanne on vähän toisin päin. Ei siis varsinaisesti ihastunut, mutta viehättynyt.

Sanoo ihminen, joka ei osaa edes yhdyssanoja.

Vierailija
33/78 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusko se sua takaapäin?

Vierailija
34/78 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta kysäisen, että millaisessa tilanteessa lääkäri on potilaan takana? Heimlich-otteessa ehkä, mutta muuten varmaan aika harvoin.

Vierailija
35/78 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiipesitkö gynentuolille ja levitit sheivatun ja tiukan, aavistuksen verran kostuneen pillusi miehelle ja hän teki hellävaraisesti sisätutkimuksen ja tutki myös pystyt, kiinteät tisusi, vaikka ne oli vastikään toisella vastaanotolla jo tutkittu?

Vierailija
36/78 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta kysäisen, että millaisessa tilanteessa lääkäri on potilaan takana? Heimlich-otteessa ehkä, mutta muuten varmaan aika harvoin.

Tällä viitataan siihen keski-ikäiseen ukkoon, joka lähetteli nuorelle naiselle viestejä, joissa halusi nussia tätä takaapäin. Lisäksi halusi tavata autossa ym.

Vierailija
37/78 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mulle suhteellisen nuori mieslääkäri sanoi hoitosuhteen päätteeksi, että toivottavasti tulee näkemään minut vielä jossain joskus. Pidin sitä ihan pelkkänä ystävällisenä eleenä mua kohtaan:)

Vierailija
38/78 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis mulle suhteellisen nuori mieslääkäri sanoi hoitosuhteen päätteeksi, että toivottavasti tulee näkemään minut vielä jossain joskus. Pidin sitä ihan pelkkänä ystävällisenä eleenä mua kohtaan:)

Oho. En tiennyt, että saavat sanoa noin.

Vierailija
39/78 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko lopettaa lääkäri-raukkojen kiusaamisen flirttailullasi? Joillan mt-ongelmilla ilmeisesti lääkärissä ravaat? :D Itse voin kyllä kertoa näin perheellisenä lääkärinä etten ole ikinä flirttaillut yhden ainoan potilaan kanssa, oli miten hyvän näköinen tahansa, ja ne harvat (epätoivoiset) potilaat jotka yrittävät flirttailla saa kuriin ja jämäkän asiallisella puhetavalla.

Vierailija
40/78 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko lopettaa lääkäri-raukkojen kiusaamisen flirttailullasi? Joillan mt-ongelmilla ilmeisesti lääkärissä ravaat? :D Itse voin kyllä kertoa näin perheellisenä lääkärinä etten ole ikinä flirttaillut yhden ainoan potilaan kanssa, oli miten hyvän näköinen tahansa, ja ne harvat (epätoivoiset) potilaat jotka yrittävät flirttailla saa kuriin ja jämäkän asiallisella puhetavalla.

Sivusta kysäisen, käyttääkö lääkäri hymiöitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi