Nuoret kauniit naiset - lääkärillä käynti.
Heippa. Mietin että onko muilla näitä kokemuksia. Kun käyn lääkärissä, niin usein mieslääkäri flirttailee, tai elää jossain ihme maailmassa jossa hetken aikaa elää fantasiaa jossa voisi olla kanssani. Viimesin lääkäri oli naimisissa, ja ei selvästi flirttaillut, mutta flirttaili kuitenkin. Otan kohteliaisuutena, mutta toi on outoa. En tiiä menisinkö samalle lääkärille uudestaan.
Kommentit (78)
Jos naislääkäri haluaisi vaikka "varmuuden vuoksi" ottaa siemennestenäytteen niin tottakai olisin valmis kuin partiopoika. Sitten myöhemmin tietty tekisin rikosilmoituksen hyväksikäytöstä tai raiskauksesta 🤣🤣🤣, EN TEKISi.
Poistuisin paikalta maailman onnellisimpana miehenä. Myöhemmin kertoisin harvoille mutta en paljastaisi tuon ihanan lääkärin nimeä kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ootko ap käynyt koskaan psykiatrilla? Jos et, niin suosittelen.
Ei mutta psykiatrihan varmasti ihastuisi häneen. Eikö se niin ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis mulle suhteellisen nuori mieslääkäri sanoi hoitosuhteen päätteeksi, että toivottavasti tulee näkemään minut vielä jossain joskus. Pidin sitä ihan pelkkänä ystävällisenä eleenä mua kohtaan:)
Oho. En tiennyt, että saavat sanoa noin.
Hän sanoi niin pelkkää ystävällisyyttään. Vastasin hänelle, että lääkärin näkeminen tarkoittaa automaattisesti jotain vaivaa, joten hänen pitäisi ennemminkin toivoa, ettemme koskaan tapaa. Sattumalta olemme kyllä nähneet muutamia kertoja ja hän on aina tullut juttelemaan mun kanssa:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis mulle suhteellisen nuori mieslääkäri sanoi hoitosuhteen päätteeksi, että toivottavasti tulee näkemään minut vielä jossain joskus. Pidin sitä ihan pelkkänä ystävällisenä eleenä mua kohtaan:)
Hän sanoi niin pelkkää ystävällisyyttään. Vastasin hänelle, että lääkärin näkeminen tarkoittaa automaattisesti jotain vaivaa, joten hänen pitäisi ennemminkin toivoa, ettemme koskaan tapaa. Sattumalta olemme kyllä nähneet muutamia kertoja ja hän on aina tullut juttelemaan mun kanssa:)
Luulin, että lääkärit eivät saa näyttää tuntevansa potilasta, jos tapaavat hänet jossain siviilissä.
Lääkäritkin ovat ihmisiä. Ammatillisuus kuuluu työn vaatimuksiin mutta ehkä jos tulee jotain muuta mieleen niin voisi miettiä että oliko tämä ihan omaa kuvitelmaa vai todellista? Toisaalta voi olla myös niin että jos kahdella ihmisellä synkkaa riittävän hyvin niin tilanteesta riippuen se voi näkyä tavalla tai toisella, kyse on vain siitä meneekö sopivuuden rajojen yli.
Heh, kerran parikymppisenä käydessäni mieslääkärillä tämä ihan suoraan sanoi minua kauniiksi. Mitähän tästäkin pitäisi ajatella? Nyt olen viisikymppinen virttynyt läski, eli tuollaisista kommenteista ei pitäisi olla enää minkäänlaista pelkoa.
Vierailija kirjoitti:
Heh, kerran parikymppisenä käydessäni mieslääkärillä tämä ihan suoraan sanoi minua kauniiksi. Mitähän tästäkin pitäisi ajatella? Nyt olen viisikymppinen virttynyt läski, eli tuollaisista kommenteista ei pitäisi olla enää minkäänlaista pelkoa.
Hauskasti sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret kauniit naiset - lääkärillä käynti.
Kokeilleppas kerran riisuuntua pyytämättä ja ja näytät hiukan pyllyäsi keikistäen jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että lääkärit eivät saa näyttää tuntevansa potilasta, jos tapaavat hänet jossain siviilissä.
Ei näistä ole virallisia tarkkoja ohjeita mutta kirjoittamattomia sääntöjä on kyllä olemassa eettisten ohjeiden pohjalta hoitotyössä. Itse hoitajana olen valmis juttelemaan jokaisen potilaan kanssa siviilissä sillä edellytyksellä että potilas itse tekee aloitteen asian tiimoilta eikä ole hoitosuhdetta enää olemassa. Itse en koskaan ota mitään puheeksi aktiivisesti.
Kuulostaa kieltämättä siltä, että projisoit nyt omia fantasioitasi komeisiin lääkäreihin. Eikä siinä sinällään mitään pahaa, fantasioida saa toki kenestä haluaa, mutta kannattaa miettiä miksi sinä luulet jonkun fantasioivan sinusta, jollet itse kuvittele jotain hänestä.
No nyt oli aloitus :) voi kiesus , mistä näitä päävammasii löytyy
Mistä niitä komeita mieslääkäreitä aina riittää tällä palstalla.
Etenkin kun naislääkäreitä on jo pitkään valmistunut enemmän kuin mieslääkäreitä.
Ja julkisella puolella ei lääkäreillä ei ole flrittiin aikaa.
Hyvä että ehtii siinä ajassa kysellä oireita, kuntoa ja tutkia tarvittaessa.
Jos normaali ystävällisyys ja hymy on flirttiä nykyisin niin oudoksi on tämä maailma muuttunut.
Ehkä nuorien mieslääkäreiden pitäisi alkaa olla nuorille naisille tylyjä ja epäkohteliaita, jotta naiset eivä voisi syytellä heitä flrisitä ja mikä vielä kauheampaa: lähentylystä tutkittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Unelmia saa olla ja fantasiat keventävät arkea. Älkää tuomitko aloittajaa liian ankarasti.
Lääkärifantasiat on muuten aika yleisiä. Lääkäri koetaan jotenkin auktoriteetiksi, jumalasta seuraavaksi ja haave tulla sellaisen haluamaksi tuntuu varmasti hyvälle. Ajatelkaapa vaikka kaikkia näitä sairaalaromaaneita joissa hento arka epävarma sairaanhoito-oppilas kohtaa sharmikkaan komean mieslääkärin.... Tai tv-sarjoja.
Itselläni ei ole koskaan ollut lääkärifantasioita, johtuen varmaan siitä että isäni on lääkäri. Proosallista.
Vaikea fantasioida isäni kaltaisista kun lisäksi tiedän ja tunnen monta lääkäriä. En osaa kuvitella heistä ketään ap:n kuvaamaan toimintaan.
Onkohan miehillä samanlaisia naislääkäreitten kohdalla? Kertokaapa miehet olisi hauska kuulla.
Kokeeko ihmiset oikeasti noin? En voi käsittää. Tai ehkä kohdalleni vaan on sitten sattunut pelkkiä huonoja lääkäreitä. Täysin tonttua porukkaa, ei mitään kiinnostusta omaa työtä kohtaan, ei pienintäkään asiakaspalvelutaitoa, joka vaivaan tungetaan vaan buranaa ja levitellään käsiä. Kusta on kyllä siltikin päässä. Näistä joku sitten fantasioi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät saakaan. Tietosuojankin vuoksi.
Ja miksi lääkärin pitäisi tuntea ja tervehtiä jotakin potilasta?
Hänhän tekee vaan töissään vain töitään, ei mitään muuta. Sama muissakin ammateissa.
Mutta erityisesti terveydenhuollon alalla noissa pitääkin olla tietyt menettelytavat, koska ihmisen terveyttä koskevat asiat ovat salassapidon alaisia.
Salaisia myös siten, että sivullisten ei tarvitse tietää kuka lääkäri hoitaa ketäkin ihmistä, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unelmia saa olla ja fantasiat keventävät arkea. Älkää tuomitko aloittajaa liian ankarasti.
Lääkärifantasiat on muuten aika yleisiä. Lääkäri koetaan jotenkin auktoriteetiksi, jumalasta seuraavaksi ja haave tulla sellaisen haluamaksi tuntuu varmasti hyvälle. Ajatelkaapa vaikka kaikkia näitä sairaalaromaaneita joissa hento arka epävarma sairaanhoito-oppilas kohtaa sharmikkaan komean mieslääkärin.... Tai tv-sarjoja.
Itselläni ei ole koskaan ollut lääkärifantasioita, johtuen varmaan siitä että isäni on lääkäri. Proosallista.
Vaikea fantasioida isäni kaltaisista kun lisäksi tiedän ja tunnen monta lääkäriä. En osaa kuvitella heistä ketään ap:n kuvaamaan toimintaan.
Onkohan miehillä samanlaisia naislääkäreitten kohdalla? Kertokaapa miehet olisi hauska kuulla.
Kokeeko ihmiset oikeasti noin? En voi käsittää. Tai ehkä kohdalleni vaan on sitten sattunut pelkkiä huonoja lääkäreitä. Täysin tonttua porukkaa, ei mitään kiinnostusta omaa työtä kohtaan, ei pienintäkään asiakaspalvelutaitoa, joka vaivaan tungetaan vaan buranaa ja levitellään käsiä. Kusta on kyllä siltikin päässä. Näistä joku sitten fantasioi?
Heh, mitä tuohonkin sitten sanoisi. Sinun kokemuksesi on tuo, ap:n kokemus on ap:n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minulle ei kylläkään ole mitään Buranaa tuputettu, vaan ensin on oireet kyselty, kipeä paikka tutkittu, kurkkuun katsottu, keuhkot kuunneltu, samoin sydän ja verenpaine tsekattu.
Kipuihin Buranaa suostellaan ehkä siksikin, koska sillä on myös tulehdusta lievittävä vaikutus.
Jos mitään tulehdusta ei ole, sanotaan että voi ottaa panadolia, koska se vatsalle ystävällisempi.
Koskaan ei lääkäri heittänyt huoneestaan ulos, kyselemättä oloa ja vointia ja kuuntelematta oireitani.
Ap:n kokemus kielletään täällä systemaattisesti. Miksi?
Aloittaja, ei lääkäri iskumielessä pyydä riisumaan esim. paitaa pois.
Antakaa herran tähden kaikkien kukkien kukkia. 😄
Ootko ap käynyt koskaan psykiatrilla? Jos et, niin suosittelen.