Hiusapua! Minulla on tummat hiukset, joita olen
vaalenranut vuosia. Tukka on kuonnonkihara ja hieman karhea. Ongelma on se, että harmaita hiuksia on aivan hirveästi. Siis jos en värjäisi, olisi harmaat hiukset 85% vähintään. Harmaat näkyy nopeasti värjäyksen jälkeen, 2vkoa noin. Ideoia mitä tehdä? Olen 40 vasta.
Kommentit (11)
Ei sille harmaantumiselle mitään mahda. Kun pigmentti häviää se on ihan sama mitä shampoota käyttää.
Olen sinua pari vuotta vanhempi ja tukkani on täynnä yskittäisi harmiata, ja ohimoilla jo ihan valkoista isoilta alueilta.
Jos en värjää, näyttävät hiukset hoitamattomilta ja likaisilta jo päivässä.
En tiedä miten tummia hiuksia lähtisi "hopeoimaan" tyylikkäästi kun niissä on nyt raju juurikasvu. Käynkö teettää suklaanruskeisiin hiuksiin hopeisia raitoja?
Ja nyt siis hiukset vaaleanruskeat. ap
Voguella töskentelevä Sarah Harris alkoi harmasntua 16-vuotiaana ja antoi harmaiden olla.
Olen liian nuori harmaaksi! Enkä voi kasvattamalla vaihtaa harmaaksi. Ois pakko värjätä.
Blondissa tukassa ei harmaat samalla tavalla näy kuin ruskeassa joten blondaa, harmaat raikastavat jopa mukavasti blondia tukkaa. Ala raidoittamaan kampaajalla kokopäätä blondilla ja anna harmaiden kasvaa joukossa.
Harmaa on aika muodikas nykyään. Sävytä hiukset enemmän hopeaisiksi.
Pitäisi löytää hyvä kampaaja. Aina laittavat lämpimän, kultaisen /punertavan sävyn. Ja siitähän ne loistaa. Olen sanonut että harmaat näkyvät siitä, mutta kampaajat sanovat että ainut vaihtoehto olisi ihan valkoinen vetyperoksidiblondi?
Tuo ehdotettu hopeainen blondi kuulostaa hyvältä. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:55"]
Pitäisi löytää hyvä kampaaja. Aina laittavat lämpimän, kultaisen /punertavan sävyn. Ja siitähän ne loistaa. Olen sanonut että harmaat näkyvät siitä, mutta kampaajat sanovat että ainut vaihtoehto olisi ihan valkoinen vetyperoksidiblondi? Tuo ehdotettu hopeainen blondi kuulostaa hyvältä. Ap
[/quote]
Itsellä maantien harmaa ja kampaaja värjää raitoja koko päähän, ei tule lämpimiä kun takoo sen kampaajan päähän, hopea shampoolla voi korjata sävyä jos on tarvis. Oma kampaaja juuri kehui että on mahtavaa kun tulee harmaita, hänellä itselläänkin on raidoitettu vaaleaksi. Etsi kampaaja jonka oma tukka on raidoitettu kauniin vaaleaksi ja kerro tavoitteesi oman tukkasi kohdalla, pyydä niin paljon vaaleita raitoja kuin mahdollista ja niin vaaleita kuin mahdollista.
Jep, vaaleita raitoja paljon, niin harmaat sulautuvat ja "häviävät" niiden joukkoon. Tämän lisäksi muutaman kerran viikossa voit käyttää harmaat peittävää sävytettä, joka ylläpitää väriäsi muttei kuivata hiuksia kuin jatkuva värjääminen hiusväreillä.
Itse en voi värjätä hiuksiani yhtään punertaviksi koska juurikasvustani tulee heti harmaa. Punainen väri syö jotenkin hiuksieni pigmenttiä koska muilla sävyillä värjätessä juurikasvuni ei harmaannu. Oma hiusten väri on keskiruskea. Nyt olen lopettanut värjäyksen toistaiseksi ja siirtynyt Urtekramin shampoon ja hoitoaineen käyttöön +öljyhoitoihin saunassa ja hiusteni väri on muuttunut miltei tummanruskeaksi:-)