Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoremmat miehet tekee tämän yleisen virheen

Vierailija
16.11.2021 |

esimerkiksi Tinderissä ym. jutellessa: alkavat selittää kuinka heillä on aina ollut kiinnostusta VANHEMPIA naisia kohtaan, vanhempi nainen on seksikäs, vanhemman naisen kroppa on usein kiihottavampi kuin nuoren, on hyvä että naisella on kokemusta ja tietää mitä haluaa... Vaikka toinen olisi minua nuorempi niin itselläni ei kyllä ole päällimmäisenä se, että ihmetellään kuinka eri-ikäisiä ollaan ja kuinka vanha, kypsä ja kokenut olenkaan. Ensinnäkään en halua tuntea itseäni vanhaksi missään flirttailutilanteessa, eikä komparatiivimuoto muuta sanaa mitenkään positiiviseksi. Toisekseen en tunne itseäni henkisesti kypsäksi, ja kolmanneksi en ole erityisen kokenut iästä huolimatta. Neljänneksi, haluan tulla kohdelluksi ihmisenä ja naisena enkä pelkän ikäfetissin kohteena. Viidenneksi, jos tulee kauheasti vakuutteluja että vanhempi kiinnostaa, niin tulee olo, että yrittää kannustaa, että kyllä sä kelpaat, ikään kuin olisin siitä ollut epäluuloinen jossain vaiheessa. Herää siis varmaan usein oikeaan osuva epäilys, että mies ei varsinaisesti tykkääkään siitä vanhemmasta (🙄) vaan vetää roolin päälle toivoen helppoa seksiä, koska nuorten naisten kanssa on vähän hiljaista.
Naiselle voi siis puhua ihan normaalisti, vaikka olisikin ikäeroa. Kysy vaikka sellaisia asioita mitä sinua kiinnostaa tietää, oli ne tavallisia tai seksiin liittyviä, jos tulee ilmi että molemmat etsii seksisuhdetta. Naisen ikää ja keskinäistä ikäeroa EI ole ihan pakko korostaa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haet siis henkisellä puolella tyydytystä nuorista. Olet ilmeisesti henkisesti vähän kypsymätön, koska moitit täällä nuoria, koska he toteavat että olet heitä vanhempi. Sinä olet heitä vanhempi ja sinun luulisi ymmärtävän miltä asia näyttäytyy heidän näkövinkkelistään. Tietenkin saat täällä soimata heitä kuinka paljon vain, mutta luuletko saavuttavasi tällä jotakin? Suosittelemaan hyväksymään elämän reaaliteetit ja olemaan ihan rehdisti se vanhempi puuma, mitä olet.

Jos itse lähtisin iskemään minua vanhempaa miestä niin en lähestyisi sanomalla, kuinka olen aina tykännyt vanhemmista herroista ja vanhemmilla miehillä on ne otteet hallussa ym. Yrittäisin löytää jotain yhteistä, mistä voisi alkaa keskustelua luontevasti rakentaa. Ketjussa tahallaan väärinymmärretään koko ajan, niin en jaksa enää samoja asioita uudelleen jankata. Perinteinen av-ilmiö, että aloittaja on yritettävä lynkata

Ap

Tyypillinen av-ilmiö on myös soimata muita kun asiat ei mene haluamallaan tavalla. Et halua olla haluttu sillä tavalla kuin olet, joten yrität tällä muuttaa millä tavoin sinua tulisi haluta. Tyypillistä, sen sijaan että muuttaisit itseäsi, vaadit nuorempia miehiä muuttumaan.

Vierailija
22/33 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksistä puhuminen tai omista kiinnostuksen kohteista mainitseminen voi olla konstikasta. Kohteliaisuus tai suoruus voidaan tulkita ajattelemattomuudeksi tai tyhmyydeksi, jopa luotaantyöntäväksi.

Seksikkäintä on aivot ja naisella varsinkin äly yhdessä riettaan iiloisen maailmankatsumuksen kanssa. Pidän myös tiimalasivartaloisista itseäni  vanhemmista naisista ulkoisesti. Onko se mollaavaa, että mielestäni vanhempien ihmisten kanssa on mielenkiintoista keskustella. Kuulee erilaisia mielipiteitä kuin mitä omalla ikäluokalla on. Ja jotta en yleistäisi, niin poikkeuksia on suuntaan jos toiseen. Kiihottavista asioista, jotka liittyvät naiseen, tulisi pitkä lista.

Miten siis sanoa asioita, jotka tarkoittaa kohteliaisuudeksi, niin että se ei toimi samoin kuin itseään haulikolla jalkaan ampuninen. Näin niinkuin vertauskuvana.

Kuulostaa, että osaat miettiä asioita ja pärjäät silloin varmaan ihan hyvin! Jos keskustelukumppanin vastaukset muuttuu lyhyiksi ja epäinnokkaiksi niin voi olla että kannattaa vaihtaa aihetta. Tuskin se juttu yhteen kommenttiin yleensä kaatuu, vaan sellaiseen jos ei ole hereillä että mistä toinen tuntee olonsa mukavaksi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään ei saa koskaan sanoa että toinen on haluttava koska edustaa jotain ryhmää. Jokainen haluaa olla uniikki. 

Vierailija
24/33 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haet siis henkisellä puolella tyydytystä nuorista. Olet ilmeisesti henkisesti vähän kypsymätön, koska moitit täällä nuoria, koska he toteavat että olet heitä vanhempi. Sinä olet heitä vanhempi ja sinun luulisi ymmärtävän miltä asia näyttäytyy heidän näkövinkkelistään. Tietenkin saat täällä soimata heitä kuinka paljon vain, mutta luuletko saavuttavasi tällä jotakin? Suosittelemaan hyväksymään elämän reaaliteetit ja olemaan ihan rehdisti se vanhempi puuma, mitä olet.

Jos itse lähtisin iskemään minua vanhempaa miestä niin en lähestyisi sanomalla, kuinka olen aina tykännyt vanhemmista herroista ja vanhemmilla miehillä on ne otteet hallussa ym. Yrittäisin löytää jotain yhteistä, mistä voisi alkaa keskustelua luontevasti rakentaa. Ketjussa tahallaan väärinymmärretään koko ajan, niin en jaksa enää samoja asioita uudelleen jankata. Perinteinen av-ilmiö, että aloittaja on yritettävä lynkata

Ap

Itse asiassa mies (yleistys joo) kokee nimen omaan kiihottavaksi että nuori näyttävä nainen on kiinnostunut hänestä VAIKKA korostaakin ikäeroa. Joten ei ihan sama asia.

Vierailija
25/33 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea aloitusta kokonaan, totean vain että miehenä panen kaikenikäisiä. Pillu se on oravallakin!

Vierailija
26/33 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milfin vulva on superlatiivi.

M48

Vulvin

Ihanin.

Vierailija
27/33 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puumailin joskus kesän ja itse taas ymmärsin nuorien kundien ikäeroon liittyvän vietin ja oikein vahvistin sitä tuomalla ikäeromme esille ja kehuvani hänen nuoruutta ja puhumalla usein että tämä töölön tuhma täti pla pla pla. Kundit meni ihan hulluksi ja nautin itse ja naureskelin mielessäni että ihanaa kun vanhuutta painottamalla saa ihanasti seksiä.

Vierailija
28/33 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puumailin joskus kesän ja itse taas ymmärsin nuorien kundien ikäeroon liittyvän vietin ja oikein vahvistin sitä tuomalla ikäeromme esille ja kehuvani hänen nuoruutta ja puhumalla usein että tämä töölön tuhma täti pla pla pla. Kundit meni ihan hulluksi ja nautin itse ja naureskelin mielessäni että ihanaa kun vanhuutta painottamalla saa ihanasti seksiä.

Kerro tarkemmin, kuinka monen kanssa nait?

Mikä on bravuurisi jonka opetat kokemattomille?

Vierailija
29/33 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vakkaria ja muutama kertakäyttö taisi kesällä olla. Bravuuri taisi olla miten nuollaan juuri minua ja miten rakennetaan pitkä esileikki joka kestää yli tunnin ja saa aivot käymään kierroksilla. Tykkäsin kiusata kundeja kun näin heidän kiimansa ja siksi pitkitin esileikkiä.

Vierailija
30/33 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 vakkaria ja muutama kertakäyttö taisi kesällä olla. Bravuuri taisi olla miten nuollaan juuri minua ja miten rakennetaan pitkä esileikki joka kestää yli tunnin ja saa aivot käymään kierroksilla. Tykkäsin kiusata kundeja kun näin heidän kiimansa ja siksi pitkitin esileikkiä.

Voitaisiin tehdä yhdessä opetusvideo palstalaisille cunnilinguksesta. Toisessa kerjussa jo kovasti kaipailtiin sellaista.

Vierailija
31/33 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehun aina vanhempaa naista näin: Olen aina luullut että isoäitiäni on maailman kaunein nainen mutta olin väärässä.

Vierailija
32/33 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehun aina vanhempaa naista näin: Olen aina luullut että isoäitiäni on maailman kaunein nainen mutta olin väärässä.

Ulkonäköön ei tule puuttua oli naisen ikä mikä tahansa.

Nainen 50 plussa

Vierailija
33/33 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäs teki virheen kun pani sut alulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi