Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa Piia Pasanen kaunis nainen!

Vierailija
05.02.2015 |

Ajattelin ruveta seuraamaan telkkariuutisia ja suurin yllätys eilis illan uutisista oli että onpa siinä luonnollisen kaunis nainen puhumassa. Minäkin haluaisin näyttää tuolta :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä ihan kaunis, mut se uudenmaan alueuutisten tummatukkainen nainen on kyl kauniimpi.

Vierailija
2/8 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainahan sitä kauniimpia löytyy, mutta olisi ihana näyttää tuon kaltaiselta. Ainakin minä kantaisin itseni todella ylpeänä jos näyttäisin tuolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pia on tosiaan kaunis, mutta vielä tärkeämpää on, että hänellä on miellyttävä ääni.Toinen jota kuuntelee ilokseen on Tuulia Thynell.

Vierailija
4/8 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä niin turhat uutiset taas. Taidan kattella telkusta vaan dokkareita jos itseäni haluan sivistää.

Vierailija
5/8 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan tosiaan ton uudenmaan ankkurin nimeä?

Vierailija
6/8 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on Pia, ja miellyttävä sekä fiksu. Ovatko vielä Tomi Einosen kanssa naimisissa?
Hyvännäköinen pariskunta.

Vierailija
7/8 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ihaillut Piia Pasasta, tosi tosi kaunis ja säteilevä, eikä miehensä Tomi Einonen ole yhtään sen rumempi :)

Vierailija
8/8 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 16:17"]Minä olen aina ihaillut Piia Pasasta, tosi tosi kaunis ja säteilevä, eikä miehensä Tomi Einonen ole yhtään sen rumempi :)
[/quote] Googlasin tämän einosen ja onpa tosiaan edustava pari -- jos siis ovat edelleen yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän