Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tv-ohjemamieltymykseni ovat kuulemma oudot (22-vuotiaalle naiselle)

Vierailija
05.02.2015 |

Tässä suosikkiohjelmani:

Downton Abbey
Hakekaa kätilö
Avara Luonto
Uutisvuoto
Pasila

Myytinmurtajat (ykkössuosikki)
Poliisit
Dokumentit laidasta laitaan, etenkin National Geographicin

99% kaikesta draamasta on skeidaa, jenkkidraamasta 100% on skeidaa poislukien The Wire.

Että tälleen.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 15:12"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 15:07"]

Minulla:

Air Crash Investigation (aivan koukussa!!)

Walking Dead

Game of Thrones

Myytinmurtajat

Silta ja muut skandimurhasarjat

Kaikki mahdolliset, jotka kertovat Tudor -ajan Englannista

Netflixin Orphan Black, Borgiat ja satunnaisesti muutkin

T: Nainen 40 v

[/quote]

Ihan hirveä toi lentoturmatutkinta! En varmasti mene enää lentokoneeseen.
Aina sanotaan että eihän niitä nyt paljon alas tule, mutta silti on ihan julmetun monta jaksoa kyllä tuohon sarjaan löytynyt ja joka kerta se kone tulee alas ja uhreja satoja!! :D :(

Niin ja katson siis myös.[/quote]
Jos lohduttaa, niin suuri osa sen ohjelman onnettomuuksista on tapahtunut monta vuosikymmentä sitten. Toki pari 2000-luvun onnettomuutta on ollut mukana. Pahinta olen itse pitänyt sitä jaksoa, jossa se yksi ranskalainen lentokenttä oli ihan karmeassa kunnossa, jonka takia tapahtuikin paha onnettomuus.
Itselläni lentopelko on hellittänyt tuon ohjelman jälkeen, kun ymmärtää, että virheet on korjattu :)

Vierailija
42/44 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 14:48"]

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 14:40"] [quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 14:36"] [quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 14:30"]

Apua mikä selaintani vaivaa! Laittaa kaiken tekstin yhteen pötköön! Fonttikin on kummallinen!

[/quote] Onhan ne ehkä erilaiset kuin muilla naisilla yleensäkin mutta esim edesmennyt geenien huippututkija Leena Palomies tykkäsi luemme Huippumalli haussa- tyyppisistä hömppäohjelmista siinä missä muistakin, tv sarjamaku tuskin oikeasti kertoo ihmisestä paljoakaan mutta kaikki nuoret ihmiset määrittelee itseään tuollaisten pinnallista kriteerien avulla. [/quote] Tämä juuri eniten häiritseekin. Olen outolintu, koska en katso jotain zombiohjelmaa, joka on ilmeisesti kuumaa kamaa nyt (?). Ja se etten ole eläessäni katsonut kokonaista jaksoa Salkkareita, tekee minusta miltei yhteiskunnan vihollisen... [/quote]

Tuohon sanoisin vaan että se kertoo jotain seurastasi, ja seurasi taas kertoo sinusta. Minun nähdäkseni ihmiset julistavat mielellään etteivät "edes tiedä onko salkkarit vielä televisiossa", taitaa olla melkoisen juntti joka ääneen kehtaisi ihmetellä jos joku ei katso. Kuinka siis fiksuna voit sellaisessa seurassa viihtyä?

[/quote]Todellakin. Tyyppi, joka viihtyy sellaisessa seurassa, jossa hoetaan kliseitä "Salkkari, neverheard" tai "En katso telkkaria" tietyllä äänensävyllä ja pönötetään omahyväisinä, kun ollaan niin erikoista ja älykköä, on kyllä itsekin kliseinen ja tylsä, eikä kovin välkky. 

Kyllä ne mielenkiintoisimmat ihmiset ovat niitä, jotka katsovat mitä haluavat, reilusti ja intohimolla. Eikös yhdessä vaiheessa Suomen virallisen älykön Esko Valtaojan lemppari ollut True Blood?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan on just hyviä ohjelmia! Mäki katon :D
N22 - se toinen outo

Vierailija
44/44 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso myytinmurtajia, koska sarja on niin alentuva ja selittää mitä simppeleimpiäkin luonnonlakeja kuin idiootille :D T. telkkaria omistamaton 22 v nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi