Tv-ohjemamieltymykseni ovat kuulemma oudot (22-vuotiaalle naiselle)
Tässä suosikkiohjelmani:
Downton Abbey
Hakekaa kätilö
Avara Luonto
Uutisvuoto
Pasila
Myytinmurtajat (ykkössuosikki)
Poliisit
Dokumentit laidasta laitaan, etenkin National Geographicin
99% kaikesta draamasta on skeidaa, jenkkidraamasta 100% on skeidaa poislukien The Wire.
Että tälleen.
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 14:48"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 14:39"]
Ei tuossa ole minusta mitään ihmeellistä, ihmiset tykkäävät erilaisista asioista. Itse katson lähinnä luonto- ja tiededokumentteja. Vai tulitko tänne kerjäämään kehuja siitä, miten olet jotenkin erityisen "fiksu ja erilainen"?
[/quote]
Kultapieni, en tullut kerjäämään kehuja kun olen niin fiksu ja erilainen. Halusin vain nostaa yleisen ihmettelyn aiheeksi sen, kuinka kummallisin perustein ihmisiä tuomitaan nykyään oudoksi.
Tietenkään sinun ei tarvitse osallistua siihen ihmettelyyn, jos aihe ei sinua kiinnosta tai miellytä.
Lisäksi suosittelisin että et vetäisi pultteja noin harmittomasta aloituksesta.
Ap[/quote]
Eihän tässä kukaan ole pultteja vetänyt. Mietin vain, että miksi ylipäätään liikut ihmisten kanssa, jotka tuomitsevat sinut tv-mieltymystesi perusteella.
[/quote]
Hohhoijaa!
Jälleen kerran AV:n liian pitkälle vedettyä päättelyä.. Ketjun aiheena ei ole minun seuraelämäni. Lohduksesi voin kuitenkin sanoa, että lähipiirini kyllä hyväksyy mieltymykseni, sen sijaan kummeksuvia kommentteja tulee lähinnä työkavereilta, kurssikavereilta ja muilta vähemmän läheisiltä kontakteilta jne. Tv-ohjelmat kuitenkin ovat varsin yleinen keskustelunaihe näissä piireissä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 14:54"]
Liikut typerien ihmisten seurassa, tosin voi se typeryys siitä iän myötä karista. Yleensä jos jonkun telkkariohjelman avulla pitää todistaa fiksuuttaan niin sitä fiksuuttaan ei ole tai sitten on muuten vain huono itsetunto.
[/quote]
Missä kohtaa sait sen käsityksen että yritän todistaa fiksuuttani?
Minä kyllä tiedän fiksuuteni ja sen puutteet itse, en tule tänne AV:lle todisteita hakemaan. Kyse on tv-ohjelmista.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 14:54"] [quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 14:48"] [quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 14:43"] [quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 14:39"]
Ei tuossa ole minusta mitään ihmeellistä, ihmiset tykkäävät erilaisista asioista. Itse katson lähinnä luonto- ja tiededokumentteja. Vai tulitko tänne kerjäämään kehuja siitä, miten olet jotenkin erityisen "fiksu ja erilainen"?
[/quote] Kultapieni, en tullut kerjäämään kehuja kun olen niin fiksu ja erilainen. Halusin vain nostaa yleisen ihmettelyn aiheeksi sen, kuinka kummallisin perustein ihmisiä tuomitaan nykyään oudoksi. Tietenkään sinun ei tarvitse osallistua siihen ihmettelyyn, jos aihe ei sinua kiinnosta tai miellytä. Lisäksi suosittelisin että et vetäisi pultteja noin harmittomasta aloituksesta. Ap[/quote] Eihän tässä kukaan ole pultteja vetänyt. Mietin vain, että miksi ylipäätään liikut ihmisten kanssa, jotka tuomitsevat sinut tv-mieltymystesi perusteella. [/quote] Hohhoijaa! Jälleen kerran AV:n liian pitkälle vedettyä päättelyä.. Ketjun aiheena ei ole minun seuraelämäni. Lohduksesi voin kuitenkin sanoa, että lähipiirini kyllä hyväksyy mieltymykseni, sen sijaan kummeksuvia kommentteja tulee lähinnä työkavereilta, kurssikavereilta ja muilta vähemmän läheisiltä kontakteilta jne. Tv-ohjelmat kuitenkin ovat varsin yleinen keskustelunaihe näissä piireissä. Ap[/quote]
Julistatko sä siis porukassa aina kun puhuvat ettet ole niitä ohjelmia nähnyt?
Mä koen että Poliisit, Myytinmurtajat, Avara Luonnot ja dokkarit on sellaisia joita tosi moni katsoo, molemmat sukupuolet ja kaiken ikäiset.
Sitten Downtown Abbey ja hakekaa kätilö on mun mielestä profiloitunut enemmänkin sellaisen vanhemman hameväen ohjelmistoksi.
Kuulostat ihan keskiverto 22 v:ltä. Suosittuja sarjoja kaiken ikäisten keskuudessa. Todella outo keskustelualoitus...?
Pasila
Myytinmurtajat (ykkössuosikki)
Poliisit
Etenkin nuo näyttäisi olevan suosittuja nykyteinien keskuudessa. Ja avara luonto on monien lasten suosikki!
Minulla:
Air Crash Investigation (aivan koukussa!!)
Walking Dead
Game of Thrones
Myytinmurtajat
Silta ja muut skandimurhasarjat
Kaikki mahdolliset, jotka kertovat Tudor -ajan Englannista
Netflixin Orphan Black, Borgiat ja satunnaisesti muutkin
T: Nainen 40 v
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 15:07"]
Minulla:
Air Crash Investigation (aivan koukussa!!)
Walking Dead
Game of Thrones
Myytinmurtajat
Silta ja muut skandimurhasarjat
Kaikki mahdolliset, jotka kertovat Tudor -ajan Englannista
Netflixin Orphan Black, Borgiat ja satunnaisesti muutkin
T: Nainen 40 v
[/quote]
Ihan hirveä toi lentoturmatutkinta! En varmasti mene enää lentokoneeseen.
Aina sanotaan että eihän niitä nyt paljon alas tule, mutta silti on ihan julmetun monta jaksoa kyllä tuohon sarjaan löytynyt ja joka kerta se kone tulee alas ja uhreja satoja!! :D :(
Niin ja katson siis myös.
Minä taas tykkään katsella erilaisia dokumentteja. Tykkään myös katsoa hömppänä kaikkea paranormaalitutkintoja, se on mielenkiintoinen missä ne veljekset ajavat pitkin amerikkaa.
The Walking Dead on draamasta varmaan kiinnostavin. En oikein tykkää romantiikasta tv-sarjoissa, koska ne on yleensä toteutettu omituisesti ja todella siirappisesti.
Sellainen romantiikka tosin iskee, jota rakennetaan todella, todella kauan. (Jane & Lisbon, The Mentalist + Ron & Hermione, Harry Potter)
Mä luovuin telkkarista, koska en jaksa näitä Tanssii jonkun kanssa, Laulaa toisen biisejä, Kokkaa siellä ja täällä... Sotii silikoneissa, Mokaa suljetulla (osastolla)... jne. En vain kestä! Samanlaista soopaa lähettää nykyisin Ylekin.
Kaikkein kummallisinta on tämä taantuminen johonkin 1950-luvun asenteisiin: nämä naisten ja miesten omat kanavat (Ava, Liv, Hero, Jim... mitä näitä nyt on).
Kuuntelen radiota aktiivisesti (Yle 1, Puhe) ja katselen läppärillä Areenalta englantilaisia sarjoja, dokumentteja ja ajankohtaisohjelmia.
Työkaverini pitävät tätä outona elitisminä, mutta fem därifrån!
Minä katson netistä lähinnä ja suosikkeja ovat
Air crash investigations ja Game of Thrones. Katson nykyään enemmän youtube-videoita kuin tv-sarjoja, koska ne ovat lyhyempiä. Katson Vinejä, olen tilannut muutaman kanavan ja selaan satunnaisia videoita.
Olen seurannut myös ainakin tähän asti Ensitreffit alttarilla ja Grimmiä on tullut katsottua kun valvoo. Olen joskus katsonut Pasilaa, Dexteriä, True Bloodia, South Parkia, Entouragea...
N21
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 15:09"]Vaikutat ap aika mulkulta.
[/quote]
Ja tosi teinimäiseltä, harvemmin yli parikymppiset tekevät toisistaan havaintoja ja arvioivat luonnetta, puhumattakaan älykkyydestä (?!), katsottujen tv-sarjojen perusteella. Monilta on mennyt tuo joku ihme fanitusvaihe jo ohi. Uskalletaan rohkeasti katsoa tai tehdä mitä huvittaa, ei sen mukaan mikä on "cool" tai mahdollisimman epäsuosittua/harvinaista = suosittua (onko tämä sitä hipsteriyttä?) sillä hetkellä.
Olen 24 ja katson tvstä ainoastaan uutisia ja filosofisia dokumentteja, koska olen älykkö.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 14:28"]
Tässä suosikkiohjelmani: Downton Abbey Hakekaa kätilö Avara Luonto Uutisvuoto Pasila Myytinmurtajat (ykkössuosikki) Poliisit Dokumentit laidasta laitaan, etenkin National Geographicin 99% kaikesta draamasta on skeidaa, jenkkidraamasta 100% on skeidaa poislukien The Wire. Että tälleen.
[/quote]
Ai jaa, mun mielestä taas suurin osa noista kuulostaa juuri ikäisellesi naiselle sopivilta. Ainoat poikkeukset on ehkä Uutisvuoto, jonka olen mieltänyt isien ohjelmaksi (tykkään kyllä minäkin) ja se, ettet seuraa mitään draamaa, tyyliin Game of Thrones, Breaking Bad, Mad Men. Hakekaa kätilöstä en osaa sanoa mitään muuta kuin että kuulostaa naistensarjalta.
Pitääkös passista katsoa ensin ikä ja senjälkeen valita ohjelmat. Mitenkäs ne ohjelmasuositukset menikään?
Ei yli kymmenvuotiaille
Ei yli 15-vuotiaille
Ei yli 20-vuotilaille
jne.
Mukavaa, jos saadaan uudet ikärajoitukset, tervetuloa!
Mikä saatana tätä kirjoitusbugia vaivaa? (39)
Mitäs outoja noi nyt on? Samantyyppisestä ohjelmatarjonnasta pidän itsekkin, joukkoon mahtuu myös South Park ja Bones.
T. Nainen25
Liikut typerien ihmisten seurassa, tosin voi se typeryys siitä iän myötä karista. Yleensä jos jonkun telkkariohjelman avulla pitää todistaa fiksuuttaan niin sitä fiksuuttaan ei ole tai sitten on muuten vain huono itsetunto.