Jutta ja puolen vuoden superdieeteissä häiritsee
Se kun laihduttaja nousee vaa'alle, niin kestää kohtuuttoman kauan ennen kuin vaaka näyttää lukeman. Siis kohtaus on leikattu niin että kaikki tuijottaa vaakaa ja taustalla soi dramaattinen musiikki ja vasta kohtuuttoman pitkän ajan jälkeen näytetään vaa'an lukema.
Suunnattoman raivostuttavaa! Ja noloa.
Kommentit (13)
No ei kyllä lisää jännitystä. Ikään kuin se paino tulisi yllätyksenä kenellekään osapuolelle. Eiköhän tuossa ohjelmassa seurata aika tarkkaan laihduttajan painoa joka päivä.
Mua kyllä häiritsee moni muukin asia.
Liikuntamääristä ja ruokavaliosta ei kerrota juuri mitään. Alussa Bull ja Jutta kommentoivat laihduttajan aiempaa ruokavaliota, mutta eivät sano mitään tulevasta ruokavaliosta tai mihin asioihin juuri kyseisen laihduttajan ruokavaliossa pitää kiinnittää huomiota. Missään vaiheessa ei myöskään kerrota, miten varsinaisen laihdutuksen kuuluisi syödä.
Paino mainitaan väliaikapunnitukseen asti mutta sen jälkeen kolme kuukautta menee minuutissa ja loppupunnituksessa nähdään selkeästi laihtuneempi osallistuja. Totta kai se on jännittävämpää niin mutta vähän tylsää, että ohjelmassa keskitytään niin paljon vaan niihin kolmeen ekaan kuukauteen.
Ohjelma ei tietenkään ole mikään laihdutusvalmennus katsojille, mutta puuduttaa katsoa kerrasta toiseen ihan samat jutut. Luulisi että on aika erilaista suunnitella laihdutusohjelma 130-kiloiselle naiselle kuin 85-kiloiselle naiselle ja olisi kiva jos se tulisi ohjelmasta enemmän esiin.
Mua taas häiritsee se, että alussa sillä ylipainoisella ei ole meikkiä eikä tukkaa laitettu, kun taas loppupunnitukseen ja -kuntotestiin mennään täysin tällääntyneenä :-D miks ei alussakin??
Joo mua ärsyttää toi Suurimmassa Pudottajassa, plösö astuu vaa'alle ja sit 15 sekuntia kuunnellaan sitä piip-piip-piippiä ennen kuin vaaka läväyttää tuloksen ruutuun, ja siinä odotellessa kamera kuvaa valmentajien ja kanssakilpailijoiden pelokkaita jännäkakka-naamoja niin kuin oltais kivitettäväksi menossa :D
Jutta ja puolen vuoden superdieteissä häiritsee eniten Jutan hiukset! Varsinkin loppupunnituksessa, meikissä ja tällingissä, hiuksetkin "muka" laitettu mutta se kamala keskijakaus mikä ei imartele kyllä ketään! Hyi. Melko huono stylisti Jutalla täytyy kyllä sanoa.
Mua taas häiritsee, että naislaihduttajat ottaa jossain noin puolivälin jälkeen tekoripset.
Ruokavaliosta ja liikunnasta ei kerrota tarkkaan, koska
a) Ei haluta että katsojat alkavat omin päin apinoida jollekulle muulle räätälöityjä ohjelmia, ilman valmentajan ja lääkärin konsultaatiota. Kohtahan olisi kymmenittäin läskejä vaatimassa vahingonkorvauksia, kun se dieetti tai ohjelma ei sopinutkaan itselle ja tuli vammoja / terveysongelmia.
b) Ei haluta antaa ilmaiseksi tietoa, jota Jutta myy maksullisena valmennuksena.
Minusta nämä on itsestäänselviä asioita.
Ohjelmassa ei siksi paljasteta yksityiskohtia dieetistä, koska ne ovat tietoja joita FitFarm myy rahaa vastaan. Jos pistät 85e tiskiin niin saat ohjeet mitä pitää syödä ja jos vähän enemmän niin ohjeet miten pitää liikkua jne. :D Ei niitä ilimatteeks jaeta telekkarissa.
Ja se mikä ärsyttää, on ainainen kysely: "Miltä nyt tuntuu?"
Tuo painon arvonta on kyllä ärsyttävää ja muutenkin epäuskottavaa. Tulee sellainen olo että vaakaa voi oikeasti ohjelmoida ihan mitä vaan ja lukemat päätetään jossain tuotantopalaveriissa etukäkäteen. Sitten nörtti laitetaan ohjelmoimaan laitteeseen niitä lukemia. Mikä vaaka oikeasti toimii niin että se väläyttelee minuutin ajan ties mitä numeroita. Erityisen häiritsevää tää on esim. hurjassa muodonmuutoksessa, jossa AINA loputulos on just se haettu painopudotus eikä yhtään enempää tai vähempää. Niin varmaan. Ei kai kenenkään painonpudotus toimi kuin kello.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 14:32"]
Mua taas häiritsee, että naislaihduttajat ottaa jossain noin puolivälin jälkeen tekoripset.
[/quote]
Tämän minäkin olen huomannut mutta ei se kyllä minua häiritse. Ihan piristävää muutosta ulkönäköön.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 15:16"]
[/quote]
Tämän minäkin olen huomannut mutta ei se kyllä minua häiritse. Ihan piristävää muutosta ulkönäköön.
[/quote]
Jos mulla olis tolkuton treeniputki päällä, en tosiaan haluaisi mitään härpäkkeitä, kun hikoilen ja pesen paljon. Mun olis pitänyt syntyä mieheksi, huoh.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 15:31"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 15:16"]
[/quote]
[/quote]
Jos mulla olis tolkuton treeniputki päällä, en tosiaan haluaisi mitään härpäkkeitä, kun hikoilen ja pesen paljon. Mun olis pitänyt syntyä mieheksi, huoh.
[/quote]
Jep! Unohtamatta sitä, että ne muoviripset näyttävät just niin muovisilta kuin ovatkin.
Se lisää jännitystä