En ole eläissäni ollut näin onnellinen kuin nyt raskaana ollessa.
Kaikki tuntuu paremmalta ja kauniimmalta.
Suhtaudun asioihin paljon pehmeämmin.
Voisin antaa hellyyttä koko maailmalle ja sitä jäisi vielä reilusti yli. :) ♡
Kommentit (8)
:) Ihana kuulla! Minä taas en ole koskaan ollut näin onnellinen kuin olen nyt 3-vuotiaan ja vauvan kanssa. Elämä on mahtavaa.
Voi ihanaa kuulla että sinulla on asiat noin! Pidä tuosta asenteesta kiinni ja se kantaa sinua pitkälle! :-) itsellä on asiat ihan päin vastoin, jouduin jäämään jo varhain sairaslomalle ja päivät ja viikot ja kuukaudet ovat käyneet sietämättömän pitkiksi ja yksinäisiksi, yritän vain ajatella, että kyllä kaikki muuttuu kun saan oman rakkaan pienokaiseni syliini, enää 3vk laskettuun!
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 14:25"]Voi ihanaa kuulla että sinulla on asiat noin! Pidä tuosta asenteesta kiinni ja se kantaa sinua pitkälle! :-) itsellä on asiat ihan päin vastoin, jouduin jäämään jo varhain sairaslomalle ja päivät ja viikot ja kuukaudet ovat käyneet sietämättömän pitkiksi ja yksinäisiksi, yritän vain ajatella, että kyllä kaikki muuttuu kun saan oman rakkaan pienokaiseni syliini, enää 3vk laskettuun!
[/quote]
Tsemppiä ja voimia sinulle! ♡
Kaikki tämä on niin uutta ja ihmeellistä ja ehkä juuri siksi nautinkin niin paljon. Joka päivä melkein tulee jotain uutta!
Minulla on mennyt tähän asti todella kivuttomasti ja mukavasti mutta olenkin vasta vähän yli puolen välin.
Kyllä olenkin valmis kärsimään paljonkin, palkinto on parhain mahdollinen! :)
Ne on nämä hormonit :), sama juttu, vaikka on jo mones kerta :).
Voi, sama täällä! On niin sellainen hyväntahtoinen ja hilpeäkin olo. Rv 38 alkoi tänään.
Up :)