Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, miten selviätte päivänä jolloin ette tunne oloanne viehättäväksi?

Vierailija
05.02.2015 |

Itselläni on niin, että joinakin päivinä itseluottamukseni on todella hyvä ja tunnen näyttäväni erittäin kauniilta ilman meikkiäkin. MUTTA sitten on näitä päiviä jolloin tuntuu, että näyttää ihan järkyttävältä vaikka meikkaisi ihan samalla tavalla. Ei edes haluta jutella kenellekkään.
Sitten on näitä naisia jotka näyttävät hyvältä AINA ja heillä on tosi hyvä itseluottamus. miten twette sen? Eikö teillä ole huonoja päiviä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuu..

Ensimmäisen tapauksen jälkeen tietysti ajattelin, että nyt ihmiset näkivät että noin ne toimivat, että syytteisiin vain, mutta enpä silloin olisi voinut tajuta, mitä seuraa (v.2006-2007) että poliisia myöten halutaan vajota tuohon pisteeseen, että se mitä on nähty, tuleekin heillä käsitellyksi vain sillä tasolla, että he uskovat niihin nettipuheisiin, eivätkä näe enää muuta, (sitäkään että yleisesti pidetään rikosena nettileimaamiset, salanauhoitukset, kuuntelut ym. ja nykyään myös systemaattinen vainoaminen) tosin ei tule yllätyksenä että poliisit samaistuvat psykojen kaltaisiin miehiin, jopa nettipoliisi M fobba taitaa valmistella väitöskirjaa tai kirjaa ylipäätään nettirikoksista, hyvin pystyy väistämään kaikki sellaiset vakavammat tapaukset, jossa jouduttaisiin pohtimaan syntyjä syviä ja rikkomaan yhteisön mekanismeja.

Jostain syystä he pitävät aivan käsittämättömän uhkana sitä, että nainen löytäisi naisseuraa, kun tämä lahden tapaus alkoi, heidän piti alkaa salanauhoittamaan naista ja levittämään se äkkiä julkisuuteen (2010-2011), jotta he pääsisivät ihmisestä "eroon". Tavoitteena sama, yhteisö pitää saada mukaan näkemään ihminen vääröjä valintoja tekevänä, sellaisena johon "yhteisön" jäsenillä on oikeus puuttua.

Useat kuten työkaverit tms. näkevät vain sen pinnan (koska eivät tyhmyttään pysty syvällisemmin ajattelemaan), ja kihelmöivät kuten monet miehetkin, ajattelevat sillä pikkutyttömäisellä tavalla, se ensi kihelmöinti on heille se juttu, se juttu jossa kihelmöinti syntyy ekaksi siitä, että jostain puhutaan sillä tavalla mikä on normaalista kanssakäymisestä poikkeava ja toisekseen, että he saavat olla "salassa" siinä sivussa mukana, reunalla, turvassa ajattelemassa että he nousevat kun toisen ympärille muodostetaan verkko.

Verkko, nimenomaan koska totta, aikoinaan ja joskus toisiaan ajatellaan ettei aikaa viitsisi tuhlata tyhmille ihmisille selittäen näitä ja pyytäen apua, jotta tuosta ryhmästä pääsisi eroon, apua tarvitaan siis syytteiden nostamiseen, jotta saisi ko.henkilöiden nimet tietoon jne. Nykyään voisin harkita syytteen nostamista ihan mitättömän pienestäkin asiasta, sitähän he pelkäävät niin olisi se heille opetus, että mitä pelkäämistä siinä on, käydä oikeudessa hakemassa oppia siitä miten tulisi yhteiskunnan sääntöjä noudattaa tasapuolisesti.

Poliisit kyllä toisinpäin ovat hanakasti ilmaisemaan että sinä olet paha ja sinulle pitää tulla syyte pienistä jne. mutta ovat siis täysin "sokeita" ja haluttomia kuuntelemaan ja tekemään mitään toiseensuuntaan, heille omat angstinsa naisia vastaan.

Kyllä, jatkossa aina kyselen, että niin näytät tuntevan minun, mistä se johtuu? ja jos ihminen ei anna vastausta, niin haista vaan paska ja nuole psykojen persettä jatkossakin, ihan tuollaiset valehtelevat ja teeskentelevät ihmiset jotka kihelmöivät ihan naurettavalla tavalla tuollaisten asioiden ympärillä, niinkuin oikeasti oltaisiin jossain pienessä viiteryhmässä, jossa toisen pitäisi "ymmärtää" heidän mielenlaatuansa.

Ihmiset kun samaistuvat tuollaisiin, joilla mitä omituisin käsitys parisuhteista ja tunteista ym. he myös kuvittelevat että kun tuollaisten "tarjokkaiden" menettäminen olisi suurikin asia ihmisen elämässä, jotka aloittavat tuon saman mekanismin, kuvittelevat ettei ole isokaan asia, jos levittelevät ja ovat myötävaikuttamassa yhteisön kiihkoilemista ja samalla uskottelevat ettei niin tapahtunut. Totta kai tuollaiset saavat raivostumaan ja pyrkimään eroon ko.tahoista.

Kyllä, taktiikka on muuttunut, nyt ollaan entistä avoimempia ja ketään ei säästellä, ei ketään. Ja ihmiset jatkavat teeskentelyä ja pylly pitkäilyään, mitä muuta heiltä voi odottaa. Sääliviä alistujia, jotka ihan tavallisten juttujen edessä sekoavat, koska se nettipalsta jota he seuraavat on heidän alttarinsa.

Ihmiset ovat tehneet niin suurta vahingoa teeskentelyillään, kieltäydyttyään myöntämästä tätä asiaa tapahtuneeksi (mikä on mahdollistanut vuosien aikana monet eri yritykset ihmisen tuhoamiseksi eri nettimasinoinilla), te luulette että te olette "auttamassa" ihmistä lukemalla asioita netistä ja kuvittelemalla että asiat on selvitetty kun joku muu sanoo ko.ihmisestä jotain ja viitsitte sen verran että joukolla käännytään aina siihen suuntaan mitä nettipalsta ilmaisee.

Se todentaa sen, että nuokin ihmiset jotka itse ovat sen nettimasinoinnin takana, uskottelevat itselleen ihan täysillä, että he voivat sekä suoraan masinoida että vihjaillen jatkaa ihmisestä juttujen levittämistä ns. hyppyapinoiden hoitaessa sen jälkeen sen vihjailemisen samaistumiskiihkotransseissaan. Ikäänkuin kuin he eivät olisi tietoisia, että ihmisestä on jo suoraan ilmaistu ko.asiat, joita pitää vihjailen jatkaa siten, että ihminen joutuisi tukalaan tilanteeseen, kun ei toimi niiden painostusten ja "tunteiden"mukaan joita väitetään olevan, kuin vain he voisivat tietää, miten ihmisen tulisi käyttäytyä.

NIin, kaikki tämä on totta ja livetä ei tuumaakaan. Tämä on jatkossa avointa tappelua, ei raukkap.mukaista

Vierailija
2/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:48"]Minulla on hyvä itseluottamus, vaikka en näyttäisikään hyvältä. Itsetuntoni ei ole kiinni ulkonäöstäni. Pidän itseäni arvokkaana ihmisenä ja hyvänä tyyppinä, vaikka olisikin tukka likainen ja rumat vaatteet. Ihmisarvoni ei ole mikään ulkonäköjuttu. Ei mun tarvitse näyttää viehättävältä, jos ei huvita tai jaksa. Välillä huvittaa, välillä ei. Silti olen yleensä aina iloisella päällä, hyväntuulinen ja hymyilevä, ihan luonnostaan. Se on minusta viehättävyyttä tärkeämpää.
[/quote]

Miksi et pese hiuksiasi tai pukeudu sellaisiin vaatteisiin, joita pidät kauniina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 12:04"]Mä näytän just nyt ihan paskalta. On meikit naamassa joo, mutta meikkaan aina töihin koska ilman meikkiä vasta karseelta näyttäsinkin.
Lopetin e-pillerit aika tasan vuosi sitten ja naama kukkii edelleen ja hiukset rasvoittuu sen verran nopeasti, että joka toinen päivä pakko pestä kuivashampoolla.
Mulla on valjut, vaaleat piirteet. Silmälasit kun silmät ei enää kestä piilareita.
Nyt on vaan niin väsynyt ja paska fiilis.
Eikä kappalejakokaan toimi mobiililla.
[/quote]

Ei kuivashampoolla pestä hiuksia, vaan sitä käytetään pesujen välissä vähemtämään rasvaisuutta. Miksi et kestovärjää kulmia ja ripsiä, jos vaaleus ärsyttää?

Vierailija
4/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseluottamukseni ei perustu ulkonäkööni, vaan muihin asioihin, esim. ammattitaitoon ja mukavuuteen.

Siksi selviän päivästä kuin päivästä suht mukavasti.

Vierailija
5/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän tossa puhuttiin? :DD ^^

Vierailija
6/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:53"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:49"]Täh? En ymmärrä kysymystä.
[/quote]

Oot varmaan mies:D tai sitten nainen jolla on erittäin hyvä itseluottamus!:)
Ap
[/quote]
Taidat olla itse mies.
[/quote]

Anteeksi kovasti, ei ollut tarkoitus olla ilkeä! Tarkoitin vaan että kyllä yleensä naiset ymmärtävät miltä tuntuu silloin kun ei tunne näyttävänsä hyvältä:)
Ap

Vierailija
7/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuntoni ei todellakaan ole kiinni siitä onko minulle meikkiä vai ei. Olen saanut mitä kiinnostuneimpia katseita tukka pystyssä pieruverkkareissa roskista viemässä ja taas toisaalta viimeisen päälle tällättynä juhlissa. Kauneus on aina itseluottamusasia. Jos kantaa itsensä hyvin ja näyttää iloiselta eikä tyrkytä mitään on kaunis.

En oikeasti ymmärrä naisia jotka ovat niin tietoisia ulkonäöstään koko ajan etteivät edes voi puhua ihmisille. Siinä on mielestäni prioriteetit pielessä pahasti.

t. täti 46 v.

Vierailija
8/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän niinä kamaluus päivinä laittamaan jotain kivaa hajuvettä tai huulipunaa. Tai sitten koitan laittaa vaatteisiin jonkun kivan jutun, värikkään vyön tms.Nämä jutut hiukan auttaa, mutta yleensä ajattelen, että päivä menee niin nopeasti, että ei haittaa, kun yhden päivän aina välillä näyttää perseeltä. Ei muut ihmiset taida sitä edes huomata. Ja juu, juu, ei ketään tarvi miellyttää, mutta itseä tässä nyt ajatellaankin. Ei itsetunnossa ole vikaa, jos haluaa näyttää omasta mielestä kauniilta.

Vierailija
9/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heittäkää myös kommenttia tuohon otsikon kysymykseen, että miten selviät silloin kun et tunne oloasi kauniiksi. Ap

Vierailija
10/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe, että minun tulisi jatkuvasti näyttää viehättävältä.

Vierailija
11/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä itseluottamus, vaikka en näyttäisikään hyvältä. Itsetuntoni ei ole kiinni ulkonäöstäni. Pidän itseäni arvokkaana ihmisenä ja hyvänä tyyppinä, vaikka olisikin tukka likainen ja rumat vaatteet. Ihmisarvoni ei ole mikään ulkonäköjuttu. Ei mun tarvitse näyttää viehättävältä, jos ei huvita tai jaksa. Välillä huvittaa, välillä ei. Silti olen yleensä aina iloisella päällä, hyväntuulinen ja hymyilevä, ihan luonnostaan. Se on minusta viehättävyyttä tärkeämpää.

Vierailija
12/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? En ymmärrä kysymystä.

Vierailija
13/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:46"]En koe, että minun tulisi jatkuvasti näyttää viehättävältä.
[/quote]

Aivan! Eli tavallaan et anna haitata jos jonaina päivänä ei kaikki meekkään niin hyvin?suot itsellesi sen ettei tarvitse joka päivä huolitellun näköinen?:)
Ap

Vierailija
14/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:48"]Minulla on hyvä itseluottamus, vaikka en näyttäisikään hyvältä. Itsetuntoni ei ole kiinni ulkonäöstäni. Pidän itseäni arvokkaana ihmisenä ja hyvänä tyyppinä, vaikka olisikin tukka likainen ja rumat vaatteet. Ihmisarvoni ei ole mikään ulkonäköjuttu. Ei mun tarvitse näyttää viehättävältä, jos ei huvita tai jaksa. Välillä huvittaa, välillä ei. Silti olen yleensä aina iloisella päällä, hyväntuulinen ja hymyilevä, ihan luonnostaan. Se on minusta viehättävyyttä tärkeämpää.
[/quote]

Yäk. Likainen tukka!!

Vierailija
15/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:49"]Täh? En ymmärrä kysymystä.
[/quote]

Ap

Vierailija
16/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ihanan kliseinen vastaus. :-D

Vierailija
17/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:48"]Minulla on hyvä itseluottamus, vaikka en näyttäisikään hyvältä. Itsetuntoni ei ole kiinni ulkonäöstäni. Pidän itseäni arvokkaana ihmisenä ja hyvänä tyyppinä, vaikka olisikin tukka likainen ja rumat vaatteet. Ihmisarvoni ei ole mikään ulkonäköjuttu. Ei mun tarvitse näyttää viehättävältä, jos ei huvita tai jaksa. Välillä huvittaa, välillä ei. Silti olen yleensä aina iloisella päällä, hyväntuulinen ja hymyilevä, ihan luonnostaan. Se on minusta viehättävyyttä tärkeämpää.
[/quote]

Yäk. Likainen tukka!!
[/quote]

Sen voi kammata niin, ettei näy. Ei se nyt niin likainen ole, jos on edellispäivänä pesty, mutta vaan tuntuu siltä itsestä, kun ei ole ihan vasta samana aamuna pesty.

Vierailija
18/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:48"]Minulla on hyvä itseluottamus, vaikka en näyttäisikään hyvältä. Itsetuntoni ei ole kiinni ulkonäöstäni. Pidän itseäni arvokkaana ihmisenä ja hyvänä tyyppinä, vaikka olisikin tukka likainen ja rumat vaatteet. Ihmisarvoni ei ole mikään ulkonäköjuttu. Ei mun tarvitse näyttää viehättävältä, jos ei huvita tai jaksa. Välillä huvittaa, välillä ei. Silti olen yleensä aina iloisella päällä, hyväntuulinen ja hymyilevä, ihan luonnostaan. Se on minusta viehättävyyttä tärkeämpää.
[/quote]

Ihanan kliseinen vastaus. :-D
[/quote]

Varmasti. Mutta näin se menee. En ymmärrä, miksi mun pitäisi olla koko ajan viehättävän näköinen.

Vierailija
19/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:50"]

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:49"]Täh? En ymmärrä kysymystä.
[/quote]

Ap

[/quote]
Taidat olla itse mies.

Vierailija
20/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:44"]Naiset, miten selviätte päivänä jolloin ette tunne oloanne viehättäväksi?[/quote]

Hyvinhän niistä on selvitty 365 päivää vuodessa jo vuosikymmeniä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi