Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, miten selviätte päivänä jolloin ette tunne oloanne viehättäväksi?

Vierailija
05.02.2015 |

Itselläni on niin, että joinakin päivinä itseluottamukseni on todella hyvä ja tunnen näyttäväni erittäin kauniilta ilman meikkiäkin. MUTTA sitten on näitä päiviä jolloin tuntuu, että näyttää ihan järkyttävältä vaikka meikkaisi ihan samalla tavalla. Ei edes haluta jutella kenellekkään.
Sitten on näitä naisia jotka näyttävät hyvältä AINA ja heillä on tosi hyvä itseluottamus. miten twette sen? Eikö teillä ole huonoja päiviä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan kiva tuntea itsensä viehättäväksi, mutta tosiaan vaan "ihan kiva". Yleensä niin tunnenkin. Mulla on kuitenkin noin sata tärkeämpää asiaa mielessäni ennen sitä. Viehättävyyteni tai sen puute ei määritä mun suhdetta muihin ihmisiin ja maailmaan. Miksi ihmeessä määrittäisi?

Vierailija
22/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:46"]En koe, että minun tulisi jatkuvasti näyttää viehättävältä.
[/quote]

Aivan! Eli tavallaan et anna haitata jos jonaina päivänä ei kaikki meekkään niin hyvin?suot itsellesi sen ettei tarvitse joka päivä huolitellun näköinen?:)
Ap

[/quote]

Tää asia ei oikeasti ollut sulle itsestään selvä, vaan jonkun vieraan ihmisen piti kertoa se sulle internetissä? Ok, onnea elämääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:46"]

Ja heittäkää myös kommenttia tuohon otsikon kysymykseen, että miten selviät silloin kun et tunne oloasi kauniiksi. Ap

[/quote]

Tarkennatko vähän, että miten se vaikeuttaa selviämistä???
En ole koskaan ajatellut, että mun ulkonäkö vaikuttaisi selviämiseen. Vaikka näyttäisin mörön takapuolelta, niin ei se sentään saa mun autoa hajoamaan tai muutenkaan vaikuta jokapäiväisiin toimintoihin.

Vierailija
24/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin on tullut selvittyä tänne 35 asti ; )

Vierailija
25/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän aloituksen perusteella mun olis jo varmaan kannattanut hypätä siivousparvekkeelta. Olen aika tavallisen näköinen, en ole kaunis, mutta en rumakaan. Miehet ei huomioi mitenkään. En yleensä koe oloani viehättäväksi. Ajattelen ihan muita asioita. Mutta näinkin olen voinut tähän asti elää ihan hyvin, välillä jopa ihan tyytyväisenä.:)

Vierailija
26/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen huonoina päivinä, kun olen vaikka huonosti nukutun yön vuoksi väsyneen näköinen, että onneksi ei ole aina näin ja tiedän että tulen näyttämään paremmalta. Se taitaa olla se ajatus joka vähentää omaa harmitusta.

Vierailija
27/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän just nyt ihan paskalta. On meikit naamassa joo, mutta meikkaan aina töihin koska ilman meikkiä vasta karseelta näyttäsinkin.
Lopetin e-pillerit aika tasan vuosi sitten ja naama kukkii edelleen ja hiukset rasvoittuu sen verran nopeasti, että joka toinen päivä pakko pestä kuivashampoolla.
Mulla on valjut, vaaleat piirteet. Silmälasit kun silmät ei enää kestä piilareita.
Nyt on vaan niin väsynyt ja paska fiilis.
Eikä kappalejakokaan toimi mobiililla.

Vierailija
28/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari luottovaatetta, jotka voi vetäistä päälle ajattelematta tuollaisina päivinä. Ja keskittyminen olennaiseen, eli esim. työtehtäviin.

Vierailija
29/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljoakaan ole peiliin katsellut kun ei ole tullut mieleen että pitäisi olla jotenkin erityisesti viehättävä (kuulostaa ihan mielistelijältä). Liittoni on kestävällä pohjalla ja lapsetkin pärjäävät miettimättä viehättävyyttään, luulisin.  

Vierailija
30/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 12:04"]

Mä näytän just nyt ihan paskalta. On meikit naamassa joo, mutta meikkaan aina töihin koska ilman meikkiä vasta karseelta näyttäsinkin.
Lopetin e-pillerit aika tasan vuosi sitten ja naama kukkii edelleen ja hiukset rasvoittuu sen verran nopeasti, että joka toinen päivä pakko pestä kuivashampoolla.
Mulla on valjut, vaaleat piirteet. Silmälasit kun silmät ei enää kestä piilareita.
Nyt on vaan niin väsynyt ja paska fiilis.
Eikä kappalejakokaan toimi mobiililla.

[/quote]Voi ei, tsemppiä sun päivään! Kokeileppa edes yksien purkkien verran shampooksi ja hoitoaineeksi hajusteettomia aineita (itse käytän erisanin). Mulla niiden käyttö vähensi rasvoittumista huomattavasti.