Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"meikkaamaton nainen on ruma ja homssuinen"

Vierailija
05.02.2015 |

Jos itse näyttää hyvältä vain meikattuna, se ei tarkoita, että kaikki ovat ilman meikkiä rumia. :) ja harvemmin kukaan on ruma ilman meikkiä.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se nyt muka hompsuiselta näyttää? Jos ei ryyppää ja tupakoi, tai ole joku ihosairaus, niin miten naama voi olla mitenkään muuta kuin tavallinen? Hiusten hompsuisuuteen taas auttaa kampa tai leikkaus, ei siinäkään meikki auta.

Minä en ole kaunis, mutta en myöskään erityisen ruma ilman meikkiäkään. Ne jotka ovat niin vaaleita että ripset ja kulmakarvat ei näy ilman meikkiä ovat erityisiä, heille tekee terää vaikka kestoväri ripsiin ja kulmiin, muuten saavat hekin olla ilman meikkiä, tavallisen näköisenä.

Ei tarvi olla erityisen kaunis, erittäin harva ihminen edes on kaunis, meikillä voi tehdä ihmeitä, mutta se riittää sitten ihan juhlakäytössä, arkena saa olla tavallinen.

Vierailija
42/51 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kalpea ja laikukas ilman meikkiä. Ripsien ja kulmien kestoväri auttaa vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itselle tuli ainakin juuri homsuinen olo,kun eräänä aamuna jouduin lähtemään junalla töihin ja leikkasin vasta töissä. Tuntui,että porukka vain kyyläsi.

Vierailija
44/51 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/51 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkistä huomaa, että usein maalipinnan alta paljastuu muuta kuin täydellinen iho. Kiva tietää, että muillakin naamat laikullisia ja punoittavia.
t. yksi täplikäs

Vierailija
46/51 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko miettineet että se punakkuus voi johtua siitä meikistä? Ei se kenenkään iholle ainakaan hyvää tee tunkea kaikenlaisia kemikaaleja siihen päivittäin.
Itse en ole meikannut 10 vuoteen, enkä meikkaa. Minun mielestäni myös kaikki näyttävät paremmalta ilman meikkiä. Vaikka omasta mielestään olisi punakka ja kirjava naama, se on mielestäni paremman näköinen silti ilman pakkelia. Oikein kalpeat ja vaaleat naiset ne vasta kauniita ja eteerisiä ovatkin ilman meikkiä, miksi pilata upeat vaaleat ripset ja kulmat värillä? Aina kaikissa tuollaisissa ennen ja jälkeen meikin -kuvissa ne ihmiset näyttää musta aina kauniimmilta ilman meikkiä. Ihan kaikki, aina. Eikä mua kiinnosta mitä mieltä muut on siitä etten meikkaa. Kuten joku sanoi, katsokoon muualle jos häiritsee. :)

Vierailija
47/51 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuon linkin,mitä 29 tarjosi. Lähes kaikki näyttivät huomattavasti paremmilta ilman meikkiä! Vain ihan muutama hyötyi ehostuksesta, ja heiltäkin olisin karsinut vähemmäksi. Pelkkä kaunis kampaus ja hieman ihoa tasoittavaa voidetta olisi ajanut saman asian paljon tyylikkäämmin. Kaikilla, ihan jokaisella oli liian tuhdit silmämeikit. Suuri osa meikatuistsa näytti ihan kamalilta, vahanukkemaisilta kammotuksilta, kun he ilman meikkiä näyttivät söpöiltä ja raikkailta. Tämä on minun 100% rehellinen mielipiteeni meikkauksen "hyödyistä".

Vierailija
48/51 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:14"]

Katsoin tuon linkin,mitä 29 tarjosi. Lähes kaikki näyttivät huomattavasti paremmilta ilman meikkiä! Vain ihan muutama hyötyi ehostuksesta, ja heiltäkin olisin karsinut vähemmäksi. Pelkkä kaunis kampaus ja hieman ihoa tasoittavaa voidetta olisi ajanut saman asian paljon tyylikkäämmin. Kaikilla, ihan jokaisella oli liian tuhdit silmämeikit. Suuri osa meikatuistsa näytti ihan kamalilta, vahanukkemaisilta kammotuksilta, kun he ilman meikkiä näyttivät söpöiltä ja raikkailta. Tämä on minun 100% rehellinen mielipiteeni meikkauksen "hyödyistä".

[/quote]

No siinä linkissä kaikki olivat liian meikattuja. Luonnollinen ehostus on paras vaihtoehto, mutta tuossa linkissä sellaista ei ollut. Olen samaa mieltä, osa näytti paremmilta ilman sitä kovaa meikkiä, mutta vielä paremmilta olisivat kyllä näyttäneet, jos sitä meikkiä olisi ollut vain hieman.

Vierailija
49/51 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meikkaamaton näytä homssuiselta, vaan sellainen, jolla on tukka laittamatta ja ihan hatsallaan ja jonka vaatteet roikkuvat päällä vähän sinne ja päin.

Ja kun on tarpeeksi ruma kuten minä, niin ei se meikki mitään paranna. Lähes koko aikuisikäni olen kulkenut ilman meikkiä, mutta en ole koskaan sen takia tuntenut itseäni homssuiseksi. Aina olen pitänyt huolen siitä, että tukka on puhdas ja laitettu ja että vaatteet ovat ehjät, puhtaat, silitetyt ja värillisesti yhteensopivat ja tyylikkäät. Ei ole vielä kukaan tullut sanomaan, että naama pitäisi maalata, että kelpaisin ihmisten joukkoon.

Vierailija
50/51 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä pakkeli kerros isoineen tekoripsineen

Rumentaa.

Vierailija
51/51 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ns. kaunis nainen, mutta en ole koskaan meikannut. Ikää kohta 50 vuotta.

Näytän mielestäni luonnolliselta/tavalliselta ihmiseltä ilman meikkiä - aivan kuten miehetkin.

Ihoni on loistokunnossa, mutta toisaalta pesenkin kasvoni pelkällä vedellä. Saippuaa käytän kasvoille vain, jos olen oikeasti sotkenut itseni jossain (nokea nuotiosta tjms). Iho ei punoita, finnejä oli muutama viimeksi teininä, ei kuivia kohtia. Ryppyjä on selvästi vähemmän kuin meikkaavilla - ja etenkin tupakoivilla ja meikkaavilla - tuttavillani, mutta en ymmärrä, miksi ryppyjäkään pitäisi pelätä, tulkoon kun tulevat.

Homssuiselta näytän takuulla aamuisin, kun tukka sojottaa herätessä joka suuntaan, tai jos olen ollut jokusen päivän metsäreissulla putkeen ilman peseytymismahdollisuutta. En tietääkseni muulloin, mutta toki joku voi olla asiasta eri mieltä.

Ja lopuksi se tärkein detalji eli miten miehet ovat minua kohdelleet: hyvin. Poikaystäviä ei tarvinnut juurikaan etsiskellä ja puolisokin löytyi lopulta rinnalle suht vaivatta.

Ja ei, en asu Helsingissä, en edes kaupungissa, kuten tekstistäni saattoi jo päätellä. Eli asenteet ja arvot saattavat olla vähän toisenlaiset kuin siellä Kehä kolmosen sisäpuolella.