Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"meikkaamaton nainen on ruma ja homssuinen"

Vierailija
05.02.2015 |

Jos itse näyttää hyvältä vain meikattuna, se ei tarkoita, että kaikki ovat ilman meikkiä rumia. :) ja harvemmin kukaan on ruma ilman meikkiä.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kevyt meikki on yleensä parempi kuin ilman meikkiä. Luo huolitellun kuvan.
Toki saa olla meikkaamattakin, mutta itse haluan olla huolitellun näköinen vaikka olenkin äiti. En kyllä ikinä lähtisi kaupungillekkaan collegevaatteissa tai hupparissa.

Vierailija
2/51 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen oikeasti hirveän näköinen ilman meikkiä. Naama on laikukas ja punoittava. Kevyt peitevoide ja sipaus puuteria tekevät ihmeitä, sitten olen suorastaan jo kaunis! En todellakaan halua sellaisena kirjavana possuna kulkea missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen ilman meikkiä valju, mutta toisaalta kirjavanaamainen ja punoittava.

Vierailija
4/51 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ruma ilman meikkiä. Otsa ja posket punottaa, kulmat näyttää rumilta. Näytän vähän joltain murkkuikäiseltä penskalta. Meikin kanssa näytän aikuiselta, kauniilta naiselta. En tarvitse meikkiä paljon, mutta meikkivoide, kulmat ja ripsaria täytyy vähiten olla laitettu.

Vierailija
5/51 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 12:26"]Mä olen ruma ilman meikkiä. Otsa ja posket punottaa, kulmat näyttää rumilta. Näytän vähän joltain murkkuikäiseltä penskalta. Meikin kanssa näytän aikuiselta, kauniilta naiselta. En tarvitse meikkiä paljon, mutta meikkivoide, kulmat ja ripsaria täytyy vähiten olla laitettu.

[/quote]
* vähintään

Vierailija
7/51 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homssuisuuus ja meikkaamattomuus on eri asioita. Ihan hyvin voi olla homssuisen näköinen vaikka olisi meikkiä ja ihan hyvin voi olla huolitellun näköinen vaikkei meikkiä olisi, jos on muuten siisti, hiukset kammattu ja kivat vaatteet.

Vierailija
8/51 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet miehet muuten vaikuttaisivat arvostavan maalipyttyjen sijaan luonnollisuutta.

Vierailija
9/51 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikattuna olen omasta mielestäni homssuisen näköinen, mikä tietysti johtuu siitä etten ole oppinut meikkaamaan. Juhliin usein joku ystäväni haluaa meikata minut.  En ole ruma, mutten erityisen kauniskaan, kasvojeni luustoa tosin on kehuttu (korkeat poskipäät). Olen maan- ja luonnonläheinen ihminen enkä halua antaa toisenlaista kuvaa itsestäni ulospäin.

Vierailija
10/51 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis: miss universum kisojen naiset. Veikkaan ettei kukaan kaksilahkeinen pidä heitä rumina. Tästä voi johtaa arvion, että voimakkaasti meikatut naiset ovat kauniita. Tästä voi edelleen johtaa arvion, että keskimääräinen meikkaamaton nainen ei kovin kaunis yleensä ole. Toki poikkeuksiakin löytyy.

Olen lisäksi havainnut, että harva mies pystyy arvioimaan paljonko naisella on meikkiä. Niin uskomatonta kuin se onkin :)

Vierailija
11/51 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän meikattuna omituiselta. Jotenkin ilkeältä ja liian rajulta. Mulla on hyvä iho, joten en ole kokenut meikkaamista tarpeelliseksi. Ripsiväriä saatan joskus laittaa, mutta muuten en.

Vierailija
12/51 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 12:44"]Aika monet miehet muuten vaikuttaisivat arvostavan maalipyttyjen sijaan luonnollisuutta.
[/quote]
Miehet luulee kauniisti meikattua luonnolliseksi ja meikkaamaton sairaaksi

Vierailija
13/51 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 12:44"]

Aika monet miehet muuten vaikuttaisivat arvostavan maalipyttyjen sijaan luonnollisuutta.

[/quote]

Miesten mielestä luonnollinen ja meikitön = Vähän meikkivoidetta ja puuteria, kevyt silmämeikki ja ripsiväri.

Vierailija
14/51 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 12:48"]

Ohis: miss universum kisojen naiset. Veikkaan ettei kukaan kaksilahkeinen pidä heitä rumina. Tästä voi johtaa arvion, että voimakkaasti meikatut naiset ovat kauniita.[/quote]

Esim. teatteri- ja miden lavaesiintyjien meikin on ylipäänsä oltavakin huomattavasti vahvempi, osin jopa yliampuva tai korostettu jotta se erottuisi stagen valoissa katsomoon asti.

Vierailija
15/51 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys ja elinvoimaisuus on kaunista, ja antaa huolitellun (= itsestään kaikin tavoin huolehtivan) kuvan. Jotkut näyttävät terveiltä ja elinvoimaisilta ilman meikkiä, mutta aika harvat - lähinnä jotkut superterveellisesti syövät, jatkuvasti ulkoilmassa työskentelevät puutarhurit. Valtaosalla on samea tai epätasainen iho, tummahkot silmänaluset tai harvat kulmakarvat. Tällöin voi olla tarpeen laittaa sinne tänne peitevoidetta, paikata kulmakarvojen aukkoja ja sipaista luonnollista punaa ja hehkua poskille. Joillakin lopputulos ei tällöinkään ole vielä terve ja elinvoimainen, vaan huomio kannattaa viedä näistä ominaisuuksista korostamalla esim. silmiä.

Jos iho on tasainen kuin vauvan peppu ja posket ja huulet terveen verevät, katse kirkas ja valpas, ei ne valkoiset kulmat ja ripsetkään menoa haittaa. Harva nykyihminen kuitenkaan näyttää ilman meikkiä kovin hyvinvoivalta. Itsekin kärsin atooppisesta ihottumasta, joka on nykyihmisen elintasosairaus. 

Vierailija
16/51 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toisin päin mielestäni. Näytän meikeissä vanhemmalta ja jotenkin homssuiselta. Ilman meikkiä olen freesi. Huonon ihon takia kyllä laitan meikkivoidetta aina. Ja tosiaan perinnöllinen akne jota hoidettu monella roaccutan kuurilla elämän aikana, parhaani olen jo tehnyt että iho olisi ok. Mutta siis muuta meikkiä välttelen. Olishan se tietty hyvä jos oppisi tekemään vaikka kunnon smoky eye meikin mutta ei se jotenkin sovi mulle. Varmaan koska iho on epätasainen ja se näyttää ok:lta vain minimimeikin kanssa.

Vierailija
17/51 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näyttää rumemmalta meikattuna niin sit ei osaa meikata! Tv:ssä miehetkin meikataan.

Vierailija
18/51 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 13:15"]Mulla on toisin päin mielestäni. Näytän meikeissä vanhemmalta ja jotenkin homssuiselta. Ilman meikkiä olen freesi. Huonon ihon takia kyllä laitan meikkivoidetta aina. Ja tosiaan perinnöllinen akne jota hoidettu monella roaccutan kuurilla elämän aikana, parhaani olen jo tehnyt että iho olisi ok. Mutta siis muuta meikkiä välttelen. Olishan se tietty hyvä jos oppisi tekemään vaikka kunnon smoky eye meikin mutta ei se jotenkin sovi mulle. Varmaan koska iho on epätasainen ja se näyttää ok:lta vain minimimeikin kanssa.
[/quote]
Niin ja mä koen näyttäväni parhaalta vain kotona ilman ehostusta. Kun laitan ulos mennessä sen meikkivoiteen niin freesiys katoaa, mutta kun samalla piilottaa finnitkin niin en viitsi mennä ilman. Ehkä ongelma on se jauhomainen pakkelikerros.

Vierailija
19/51 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 13:19"]

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 13:15"]Mulla on toisin päin mielestäni. Näytän meikeissä vanhemmalta ja jotenkin homssuiselta. Ilman meikkiä olen freesi. Huonon ihon takia kyllä laitan meikkivoidetta aina. Ja tosiaan perinnöllinen akne jota hoidettu monella roaccutan kuurilla elämän aikana, parhaani olen jo tehnyt että iho olisi ok. Mutta siis muuta meikkiä välttelen. Olishan se tietty hyvä jos oppisi tekemään vaikka kunnon smoky eye meikin mutta ei se jotenkin sovi mulle. Varmaan koska iho on epätasainen ja se näyttää ok:lta vain minimimeikin kanssa.
[/quote]
Niin ja mä koen näyttäväni parhaalta vain kotona ilman ehostusta. Kun laitan ulos mennessä sen meikkivoiteen niin freesiys katoaa, mutta kun samalla piilottaa finnitkin niin en viitsi mennä ilman. Ehkä ongelma on se jauhomainen pakkelikerros.

[/quote]
Koita vaihtaa meikkivoidetta. Oikealla meikkivoidevalinnalla voit saavuttaa "meikittömän" näköisen lopputuloksen. Tai sitten voit kokeilla, jos löytäisit jonkun hyvin peittävän, nestemäisen peitevoiteen, joka olisi tarpeeksi lähellä ihosi sävyä, ja jota voisit laittaa vain finnien kohdalle.

Vierailija
20/51 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 12:10"]Kyllä itselle tuli ainakin juuri homsuinen olo,kun eräänä aamuna jouduin lähtemään junalla töihin ja leikkasin vasta töissä. Tuntui,että porukka vain kyyläsi.
[/quote]
tuskinpa kukaan oikeasti kyyläs. :)