Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei korjaa jälkiään

Vierailija
05.02.2015 |

Mitä voi tehdä. Olin joskus masentunut enkä jaksanut itse korjata jälkiäni. Nyt mies kostaa ilmeisesti jotenkin, kun vetoaa siihen ettei hänkään viitsi , koska minäkään en niin tee. Olen toipunut jos osaan pitää huolta kodistani ja korjaan astiat yms hyvin . Mies ei kuitenkaan korja omia kippoja ja kuppeja jotka lojuvat sohvalla ja jos sanon niistä, keksii aina jonkun syyn, mitä en ole itse korjannut , niin hänenkän ei tarvitse.

Yritän laittaa astiat suoraan tiskikoneeseen, mutta mies  kerää omansa tiskipöydälle, josta ne eivät päädy koneeseen. Yritän ajatella, että  voin auttaa , jos siirrän ne itse, mutta nyt on mennyt monta iltaa, kun vain lappaan astioita koneeseen enkä ehdi enää harrastuksiini.

Toinen ongelma on, että en vie kuulemma roskia ulos.

Olen mielestäni vienyt, aina kun huomaan että roski on täynnä. Mies odottaa aina, että roskis on täynnä eikä koskaa vie niitä itse, koska odottaa, että pääse sanomaan etten taaskaan vienyt. Usein odottaa eteisessä roskapussi   ikäänkuin syyllistääkseen ettei taaskaan ole viety. En ymmärtä tätä, koska

jos en sitten jotenkin ole muistanut viedä, olen alkanut merkitä ylös , milloin olen ne vienyt. En ole kertaakaan nähnyt miehen vievän roskia tänä aikana. En kertaakaan.

Yksi roskapussi saa miehen jotenkin itseni näyttämään siltä, että en muka siivoa kotiani. Mies ei huomaa, kuinka kylpyhuone puhdistuu ilmeisesti itsestään hänen mielestään . Samoin vessa.  En ole kertaakaan nähnyt, että mies pesisi ne kuten ne kuuluu. Hän siivoaa kyllä, mutta siivous jää imurointiin.

En voi elää kodissa, jossa ei pestä kylpytiloja, joten pesen ne siis itse ja se ei sinänsä ole ongelma vaan tuo syyllistys, että mies ei näe kokonaisuuksia.

Minun kotonani opetettiin aina, että myös vessat pitää pestä. Ikkunat pesen joka kevät ja syksy . 

On tosi kurjaa , että toinen jatkaa elämää samassa tilantessa, josta itse paranin. Ei kai ollut minun syni, että masennuin. En ymmärrä , miksi tämä pitää kostaa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla