Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teette, kun ihastutte palavasti toiseen pitkässä suhteessa?

Vierailija
05.02.2015 |

Sehän on fakta että useille (en yleistä, ei kaikille, joku tulis kuitenkin pätemään) tulee varsinkin pitkässä suhteessa ihastumisia muihin ihmisiin ja siinähän ei ole mitään pahaa niin kauan kun ei tee mitään vaan se on ajatuksen tasolla.
No, nyt minulle on kuitenkin käynyt näin, enkä tiedä mitä helkkaria asialle tekisin. pitääkö sitä vaan yrittää olla ajattelematta vai meneekö se ajan kanssa ohi vai mitä...? kokemuksia kiitos! ja tää ei oo mikään ihan pikku ihastuminen, vaan aika iso sellainen. en koe syyllisyyttä koska tiedän miehenikin olleen joskus ihastunut toiseen mutta lähinnä nyt haluaisin tietää miten olette vastaavasa tilanteessa toimineet ja pystynyt unohtamaan ihastuksen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se kamalan väärin hakeutua ihastuksen seuraan? Olen myös pitkässä suhteessa ja hieman ihastunut toiseen. En silti aio vaihtaa omaa miestäni toiseen, en usko että ihastus olisi parempi, päinvastoin. Ja uskon, että kun tutustuisin ihastukseen paremmin, huomaisin ne "puutteet". Nyt kun en tunne häntä kovin hyvin, ihastus pysyy koska en tiedä hänen puutteistaan. Mitä mieltä olette? Hän flirttailee minulle joten ei taida olla yksipuolista...

Vierailija
22/27 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:32"]

Onko se kamalan väärin hakeutua ihastuksen seuraan? Olen myös pitkässä suhteessa ja hieman ihastunut toiseen. En silti aio vaihtaa omaa miestäni toiseen, en usko että ihastus olisi parempi, päinvastoin. Ja uskon, että kun tutustuisin ihastukseen paremmin, huomaisin ne "puutteet". Nyt kun en tunne häntä kovin hyvin, ihastus pysyy koska en tiedä hänen puutteistaan. Mitä mieltä olette? Hän flirttailee minulle joten ei taida olla yksipuolista...

[/quote]

VÄÄRIN! Jos tutustut ihastukseen paremmin ja huomaat hänen todella olevan parempi kuin oma miehesi, se se vasta koville ottaa. Nimimerkillä kokemusta on, mutta kunpa ei olis...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan samassa tilanteessa. Harmittaa ottaa etäisyyttä, mutten näe muutakaan vaihtoehtoa. Olemme olleet jo vuosia parhaita koulukavereita ja minä typerys menin ihastumaan häneen, enkä saa nyt muuten millään sammutettua näitä tunteitani...

Vierailija
24/27 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetähän se on, varsinkin kun oman kanssa menee tavattoman huonosti ja ihastuks e n kohde on varattu, kaikenlisäksi joudun tätä ihastusta tapaamaan useamman kerran viikossa, joten unohtaminenkin on vähän hankalaa....ei auta kuin kärsiä

Vierailija
25/27 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on, pitkässä liitossa olen. Tunne on pelkkä tunne, eikä muutu vääryydeksi, jos ei ala tekemään mitään tunteen ylläpitämiseksi ja oman parisuhteennulkopuolisen suhteen muodostamiseksi. Tunne voi olla, vaikka toinen osapuoli ei mitään tietäisi eikä huomaisi. Se sekopäinen tila saattaa kestää kauan, vuoden, ylikin, mutta kadottuaan tosiaan tajuaa, että se oli vain mielenhäiriö, joita tulee ja menee, ja jotka eivät säätele koko elämää. Seuraavaan tunteiden myllerrykseen suhtautuukin jompaljon asiallisemmin ja viisaammin.

Vierailija
26/27 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautiskelen fiiliksestä niin kauan kun sitä riittää. Puhun asiasta mieheni kanssa, jolloin se muodostaa pienen fantasiatyyppisen ajatusleikin ja loppujen lopuksi luottamus omassa suhteessa vahvistuu.

t. naimisissa 15v, ei sokea

Vierailija
27/27 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa että meitä on muitakin! olen näinä päivinä meinannut itekkin kirjoittaa vastaavan aloituksen. tämä on kyllä ihan hirveetä :(