Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette, kun ihastutte palavasti toiseen pitkässä suhteessa?

Vierailija
05.02.2015 |

Sehän on fakta että useille (en yleistä, ei kaikille, joku tulis kuitenkin pätemään) tulee varsinkin pitkässä suhteessa ihastumisia muihin ihmisiin ja siinähän ei ole mitään pahaa niin kauan kun ei tee mitään vaan se on ajatuksen tasolla.
No, nyt minulle on kuitenkin käynyt näin, enkä tiedä mitä helkkaria asialle tekisin. pitääkö sitä vaan yrittää olla ajattelematta vai meneekö se ajan kanssa ohi vai mitä...? kokemuksia kiitos! ja tää ei oo mikään ihan pikku ihastuminen, vaan aika iso sellainen. en koe syyllisyyttä koska tiedän miehenikin olleen joskus ihastunut toiseen mutta lähinnä nyt haluaisin tietää miten olette vastaavasa tilanteessa toimineet ja pystynyt unohtamaan ihastuksen.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut ihastus kuvioissa mukana kohta puoli vuotta. Olen pitkässä parisuhteessa joka kohta päättymässä. Tämä ihastus vei kyllä täysin jalat alta. Enkä ole koskaan halunnut lopettaa tätä, vaan olen tietoisesti ruokkinut tätä ihanaa tunnetta! Ja sitähän se olikin..ainakin aluksi. ihastumisen tunne. Halusin olla yhteyksissä häneen ja hän minuun. Vieläkin soitellaan useita kertoja viikossa. Ja nähdään aina kun mahdollista. Hän on jotain erilaista...mielenkiintoista. Ja kyllä.. olemme vieneet sen pidemmälle. Useita kertoja. Enkä kadu yhtään. Joskus se sielunkummpani tai jms. ei olekkaan se joka siellä kotona on. Vaan se tulee vastaan täysin sattumalta..ja ennalta sunnittelematta vieden sydämen ja maalaisjärjen. Elämme täällä kerran..ja jokainen valitsee kuinka sen elämän elää. Minä elän nauttien!

Vierailija
2/27 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:13"]mitä helvettiä, yritän lainata tuota toista tekstiä, mutta ottaa aina tuon väärän. Halusin lainata siiskommentin nro 4...
[/quote] johtuu varmaan siitä, että täällä on näköjään kaksi nelosviestiä :o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä tarkemmin että mikä siinä toisessa ihmisessä viehättää ja miksi? Jos ei edes keksi mitään erityistä, niin sehän on merkki siitä, että kyseessä on joku epämääräinen "mielenhäiriö", joka liittyy ehkä enemmän vallitsevaan tilanteeseen ja olosuhteisiin kuin itse henkilöön. Jos kyseessä on jotkut hienot luonteenpiirteet, niin saahan niitä ihmisessä ihailla ja ehkä pyrkiä kehittämään itsessä juuri niitä asioita? En tiedä, tuli vaan mieleen tällainen.

Vierailija
4/27 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 10:28"]

Sehän on fakta että useille (en yleistä, ei kaikille, joku tulis kuitenkin pätemään) tulee varsinkin pitkässä suhteessa ihastumisia muihin ihmisiin ja siinähän ei ole mitään pahaa niin kauan kun ei tee mitään vaan se on ajatuksen tasolla.
No, nyt minulle on kuitenkin käynyt näin, enkä tiedä mitä helkkaria asialle tekisin. pitääkö sitä vaan yrittää olla ajattelematta vai meneekö se ajan kanssa ohi vai mitä...? kokemuksia kiitos! ja tää ei oo mikään ihan pikku ihastuminen, vaan aika iso sellainen. en koe syyllisyyttä koska tiedän miehenikin olleen joskus ihastunut toiseen mutta lähinnä nyt haluaisin tietää miten olette vastaavasa tilanteessa toimineet ja pystynyt unohtamaan ihastuksen.

[/quote]

En ole pystynyt unohtamaan ihastusta,mutta toisaalta en myöskään ole ruokkinut sitä.Silloin kun oman miehen kanssa menee huonosti,haaveilen tuosta toisesta,en kuitenkaan ole tehnyt mitään,"petän" vain henkisesti.Kaipa se ajan kanssa menee ohi,varsinkin jos ei ole tekemisissä ihastuksen kohteen kanssa?

Vierailija
5/27 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityt vaan siihen omaan mieheen ja alat järjestää teille paljon yhteistä puuhaa. Kokeilette uutta seksiasentoa ja matkustatte kahdestaan jonnekin uuteen paikkaan ja silleen. Välttelet sen toisen miehen tapaamista ja näkemistä ja ajattelet että se kuitenkin hakkaa vaimoaan kotona neljän seinän sisällä.

Vierailija
6/27 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kanssa se menee ohi. Aikaa voi kyllä kulua paljonkin, mulla mennyt kohta vuosi. Mutta just nyt tuntuu, että kyllä mä saatan päästä tästä yli. Kunnes tulee takapakkia...

Vierailija
7/27 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele järjellä, se ihastus ei ole sen kummoisempi kuin oma miehesi.

Vierailija
8/27 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautiskelin tunteista ja saamastani viattomasta huomiosta. Harrastin silmäpeliä ja haaveilin. Nautin uudelleen heränneestä naisellisuuden tunteestani. Kotona pidin suuni supussa. Päätin odottaa, antaa ajan kulua ja selvittää itselleni mitä haluan, miksi haluan ja minkä hinnan olen valmis ratkaisustani maksamaan. Päätin ajatella, että sopivia kumppaneita voi maailmassa olla monia ja lopulta arki on arkea kaikkien kanssa. Jäin hyvään ja turvalliseen suhteeseeni. Teen töitä sen hyväksi. En enää näe ihastustani. Silti vielä joskus unelmoin.

Vierailija
9/27 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä menin sen kanssa sänkyyn, jäin kiinni ja roikun siinä ihastuksessa vieläkin. Pää on ihan sekaisin vaikken ole nähnyt tätä ihastusta kuukausiin. Eli toimin mielelläni varoittavana esimerkkinä. En silti ehkä vaihtaisi kokemusta pois. Ihana mies.

Vierailija
10/27 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kanssa menee ohi. Älä ruoki ihastusta vaan yritä parantaa suhdetta omaan mieheen. Mieti mikä on omassa suhteessa vialla? Puhu ja ota asioita esille. Yritä muistella niitä aikoja kun oman miehen kanssa oli samanlaista kipinää. Läheisyys luo läheisyyttä, koskettele omaa miestä jne. Tehkää yhdessä jotain mukavaa, käykää kävelyillä tai tapahtumissa. Ruoho ei ole vihreämpää toisella puolella, sekin suhde todennäköisesti muuttuisi arkiseksi. Alussa kaikki vaan näyttää niin ihanalta. Tiedän mistä puhun, mulla oli ihastus valitettavasti pakostakin lähellä elämässä joitakin vuosia. Meni ohi. Mies on tahollaan ollut ihastunut ainakin pari kertaa, ehkä useammankin kerran. Ohi on mennyt. Luulen että pitkissä liitoissa joissa on menty yhteen nuorina ja kokemattomina ihastukset on kuitenkin aika yleisiä. Mutta yhteinen pitkä historia on toisaalta niin arvokas ettei sitä noin vain hukkaan heitetä, ja jos on lapsia niin heidän hyvinvointinsa kuitenkin painaa lopulta enemmän. Jos kyse on siitä että omassa suhteessa on vaikka väkivaltaisuutta, jatkuvaa pettämistä toisen taholta tai muuta pahasti vialla unohda edellinen teksti. Silloin uusi suhde todennäköisesti olisi muutos parempaan.

Vierailija
11/27 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,mun mies on ilmeisen ihastunut toiseen naiseen.Ilmeisesti yksipuolista on mutta kuitenkin ostanut naiselle kaksi korua...tässä juuri punnitsen että mitä teen.Lähdenkö vetään vai en....

Vierailija
12/27 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö teen? En mitään. En tee yhtään mitään.

Vierailija
13/27 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun alkaisin huomata jotain tunteita niin lopettaisin yhteydenpidon. Simppeliä, ei pääse tapahtumaan "vahinkoja" eikä tunteet syvene kun ne ihastukset on ohimeneviä

Vierailija
14/27 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on vain antaa sen ihastuksen mennä ohi. :) Jos onnistut välttelemään sitä toista miestä, niin menee nopeammin ohi. Mutta vaikka et onnistuisikaan, niin ohi se tulee menemään, jos et itse ruoki sitä ihastusta flirttailemalla ja hakeutumalla miehen seuraan.

Vierailija
15/27 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 10:28"]

[/quote]

Odota vuoden päivät äläkä tee mitään. Se menee vuodessa ohi. Rakastuminen on mielenhäiriö, joka sekoittaa hormonitoiminnan joskus pitkäksikin aikaa, mutta se menee ohi ja sen jälkeen ihmettelee, mitä tuli oikeastaan nähneeksi siinä ihmisessä.
Nimimerkki kokemusta on.

Vierailija
16/27 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 10:38"]

[/quote]

kuin minun suustani :)

Vierailija
17/27 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 10:38"]

[/quote]

ei vaan tämä juttu oli minun suustani, ei tuo edellinen! :)

Vierailija
18/27 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä helvettiä, yritän lainata tuota toista tekstiä, mutta ottaa aina tuon väärän. Halusin lainata siiskommentin nro 4...

Vierailija
19/27 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:02"] [quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 10:28"]

Sehän on fakta että useille (en yleistä, ei kaikille, joku tulis kuitenkin pätemään) tulee varsinkin pitkässä suhteessa ihastumisia muihin ihmisiin ja siinähän ei ole mitään pahaa niin kauan kun ei tee mitään vaan se on ajatuksen tasolla. No, nyt minulle on kuitenkin käynyt näin, enkä tiedä mitä helkkaria asialle tekisin. pitääkö sitä vaan yrittää olla ajattelematta vai meneekö se ajan kanssa ohi vai mitä...? kokemuksia kiitos! ja tää ei oo mikään ihan pikku ihastuminen, vaan aika iso sellainen. en koe syyllisyyttä koska tiedän miehenikin olleen joskus ihastunut toiseen mutta lähinnä nyt haluaisin tietää miten olette vastaavasa tilanteessa toimineet ja pystynyt unohtamaan ihastuksen.

[/quote] Odota vuoden päivät äläkä tee mitään. Se menee vuodessa ohi. Rakastuminen on mielenhäiriö, joka sekoittaa hormonitoiminnan joskus pitkäksikin aikaa, mutta se menee ohi ja sen jälkeen ihmettelee, mitä tuli oikeastaan nähneeksi siinä ihmisessä. Nimimerkki kokemusta on. [/quote]

Mulla tämä toimii valitettavasti omaan mieheen. Mitä helvettiä minä ikinä siinä näinkään?

Vierailija
20/27 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan sama juttu, mutta tunnen edelleen ihastumisen tunteita yhteen vanhaan heilaan. En näe häntä kuin ehkä kerran vuodessa, mutta jotenkin illanvietto kaveriporukassa venähtää, kun tämä mies on paikalla. Mitään en tosin koskaan tekisi, joten olen sallinut itselleni mukavan illan hyvässä porukassa. Oma mies on kuitenkin se ykkönen, jonka kanssa mulla on paras olla.