Mitä tuli luokkasi kilteistä, ujoista ja hiljaisista oppilaista?
Tämä ei ole negatiivinen ketju, olin itse juuri tuollainen :) Olen lentoemäntä. Toteutin yläasteelta saakka olleen unelmani. Ei olis moni silloin varmaan uskonut.
Kommentit (80)
Kohta valmistumassa palomies-ensihoitaja
Valmistun tänä keväänä luokanopettajaksi.
Lienee hukkuivat massaan, koska heistä ei näy eikä kuulu edelleenkään missään yhtään mitään.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:22"]
Mt-ongelmainen. Ujous ja hiljaisuus ei tosiaan ole huonoja ominaisuuksia, mutta ne saattaa myös kieliä pahoista pinnan alla kytevistä ongelmista
[/quote]Niin kuin liiallinen aktiivisuus voi kertoa pinnan alla piilevistä ongelmista (adhd). Samaten erinomainen sosiaalinen taitavuus ja sujuvuus voi kertoa vakavista pinnan alla piilevistä ongelmista (narsismi). Kaikki asiat voivat kertoa jostakin, liibalaaba.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 08:02"]
Meidän luokan ujon näin baarissa kännissä ja miesten kanssa nuolemassa.
[/quote]
Hänestä tuli siis miestennuolija? Ujothan eivät käytä alkoholia tai ole kiinnostuneet miehistä.
Lääkäri, juristi, eläinlääkäri, tutkija - hyviä ammatteja. Kaikilla töitä.
Hän meni 19-vuotiaana naimisiin turkkilaisen miehen kanssa.
Lukiolainen.. ei tiedä minne jatkaa sitten. Toiveena kuulemma asua metsässä tai mennä talonpiiaksi. Ja jäädä vanhaksipiiaksi ilman miestä...
Syrjäytynyt.. mutta oikein upea luonne kun tutustuu!
Tytöstä tuli psykologi. Pojasta tuli tähtitieteilijä.
sairaanhoitaja tuli minusta ujosta ja hiljaisesta
Ruumis. Isänsä ampui vuosi lukiosta pääsemisen jälkeen eli kun poika pääsi intistä.
Olin myös kiusattu koulussa. Minusta tuli taloushallinnon ammattilainen, olisin halunnut arkkitehdiksi, mutta fysiikka ja matikka ei sujunut lukiossa. Hiljainen olen edelleen, mutta ujouden on elämä minusta karistanut ja antanut itsevarmuutta ja terävän kielen. Ne jotka mua kiusasi, niin vain yhdestä tuli jotain, pankinjohtaja, yksi joutui tapetuksi, yksi kiertää vankiloita ja yhdestä ei ole mitään tietoa. Yksi ns. hiljainen luokkakaveri oli eurovaali- ja on eduskuntavaaliehdokas, yksi lääkäri, yksi balettitanssija, yksi radion leivissä, paras kaverini (jota myös kiusattiin) meni naimisiin xx-luvun iskelmätähden pojan kanssa ja asuu kartanossa...
Minusta tuli EU-virkamies asiantuntijatehtäviin.
Pelisuunnittelija. On nykyisin rikas mies hän. :D