Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys koronapassista?

Vierailija
16.11.2021 |

Sain juuri toisen rokotteen ja olen lähdössä ensi viikolla mökille. Haluaisin tulostaa koronatodistuksen, sillä en ole hyvä käyttämään puhelinta, mutta passi tulee voimaan vasta ensi viikolla, kun toisesta rokotteesta on kulunut tarpeeksi aikaa. Todistus on kuitenkin jo näkyvissä OmaKannassa. Voinko tulostaa sen jo nyt ja alkaako se toimimaan ensiviikolla vai muuttuuko todistuksen koodi sen tullessa voimaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmillä on tyhmät kysymykset…

Vierailija
2/11 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse luulet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipahan kysymys…

Vierailija
4/11 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mitä porukkaa palstalla

Vierailija
5/11 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö jo kaksi rokotusta, yleensä viiveellä tulee

Vierailija
6/11 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpomalla olisit pässyt.Kun mennyt sinne rokotepiste. Ovella sanonnut: Tulin hakeman korona todistus! Pyytävät sinun kela kortin. Istut 5 minuttia. Tuovat koronaroket todistuksen paperi version .Sinulla on roktetodistus kädessä!Sanot itos ja näkemiin.

Vierailija
7/11 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun on näin fiksuja ihmisiä niin huutelun sijaan voisi joku vastata kysymykseen... Eli minulla on todistus, jossa näkyy rokote 2/2 ja ottopäivä. Todistuksessa on qr-koodi, jonka lukiessa tulee hylätty, koska toisesta rokotteesta ei ole viikkoa. Kysymys on, että muuttuuko tuo qr-koodi tuon viikon kuluttua niin, että lukija sanoo passin olevan voimassa, vai pysyykö koodi samana ja lukijalaite ymmärtää passin tulleen voimaan?

Ap

Vierailija
8/11 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se siitä mihinkään muuttuu. Miksi ihmeessä se muuten näkyisi jo nyt? Mutta ei minusta mitenkään tyhmä kysymys.

Vierailija
9/11 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi näkyy jo nyt, mutta OmaKannasta löytyy jo, yllätyin itsekin. Siksi ajattelin, että voisin tulostaa sen nyt ennen lomaa, niin olisi varmuuden vuoksi mukana, mutta en ollut varma onko siinä järkeä, jos se muuttuu vielä ennen voimaantuloa. Nyt tosiaan lapsi yritti kännykällä lukea ja tulee punainen hylätty. No tulostan nyt kuitenkin, kun mielelläni käyttäisin paperiversiota, toivottavasti toimii, jos tulee tarpeeseen.

Vierailija
10/11 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lukija todennäköisesti edes lue paperiversiota joten turha vaiva.

Vierailija
11/11 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se lukija todennäköisesti edes lue paperiversiota joten turha vaiva.

Paperitodistuksella olen ulkomailla käynyt,hyvin toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme