Työpaikan saunailta - olen ainut nainen
Olen sivutoimisesti töissä yhdessä firmassa, teen etätöitä kotoa käsin. Firmassa on mun lisäksi ehkä 7 miestä, en edes tiedä tarkkaan montako. IT-alan firma on kyseessä. Nyt sain kutsun saunailtaan, joka on samalla myös palaveri, ja ajattelin ilman muuta osallistua. Mitenköhän se saunominen yleensä tällaisissa tapauksissa menee? Jos lähden aikaisin pois ja alkavat saunoa vasta sen jälkeen? Vai otanko bikinit mukaan? Mistä hitosta tiedän miten toimia? Kyseessä olisi siis ihan vuokratut saunatilat, niin kai ne ukot siellä saunovatkin oikeasti.
Kommentit (14)
Rasvaa paikkasi kunnolla ennen kuin menet sinne. Saat kyytiä koko illan! Rajusti ja armotta joka koloon!
Mä oon hengannu joskus takkahuoneen puolella sinne oli kstettu muutenkin juomat ja naposteltavat. Kerran olin mukana kun oli paljukin tilattu, biksut päällä.
Auts luinkin, että IT-firma.
Miehet rillipäisiä housuunlaukeavia, unohda noi nahjukset..
Kysyisin esimieheltä ihan suoraan,millainen illan ohjelma on ym.
t. nainen miesvaltaisella alalla
Oon lätkäporukan ainoa nainen, ja ilmoitan hyvissä ajoin jos olen saunaan menossa. Yllättäen tällöin kaikilta pojilta löytyy uikkarit saunakassista kuten itseltänikin. Ja todellakin saunomme samaan aikaan, en tykkää odotella että joku tulee jäähdyttelemään... Eli sanot suoraan kaikille että oot mukana lauteilla
Tee ihan niin kuin itse haluat. Joskus voi olla naisten ja miestenvuoro erikseen, vaikka olisi vain yksi nainen. Voit mennä biksuissa saunaan tai vaikka nakunakin, jos et turhia ujostele. Mikään pakko ei ole saunoa ollenkaan.
Olen ollut jo pitkään lähes ainoa nainen miesvaltaisella työpaikalla. Jos olen ainoa nainen saunaillassa, niin olen jättänyt saunan väliin ja keskittynyt kaljan juontiin "jäähdyttelyhuoneessa" vaatteet päällä. Miehet käyvät välillä saunassa ja tulevat pyyhe päällä sitten jäähdyttelemään, juomaan kaljaa ja juttelemaan. Jos on uima-allas tai palju, niin sitten olen ottanut bikinit mukaan ja osallistunut uimapuuhiin. Hyvin on sujunut!
Helpointa tietysti olisi jos ei saunoisi ollenkaan, mutta turha lähteä tuonne parin tunnin ajomatkan päähän, jos ukot istuvatkin koko illan saunassa. Pomolta tietysti yritän tiedustella illan ohjelmasta, mut noi on niin rentoja yleensä, että tuskin niillä on tarkkaa aikataulua mietittynä. Mut ehkä se kokouspuoli ja ruokailu on ensin, jos saunovat keskenään sitten lopuksi.
ap
Saunomisen voi tosiaan jättää väliin, eihän joka ukkokan välttämättä mene saunan puolelle.
Eiköhän se ole sinun päätös meetkö saunomaan muiden kanssa vai erikseen
Teekkareitten saunailloissa on ensin naisten vuoro ja sitten sekavuoro. Ehkä teillä sama systeemi? Voit saunoa ensin yksin, mutta miehet eivät varmaan pane pahakseen jos liityt heidän seuraansa.
Itse en ehkä lähtisisi olleenkaan.
No nyt saat kunnolla munaa.