Vieläkö nykynuoret puhuvat pissiksistä ja teinixeistä?
Synnyin 90-luvun alussa ja kun itse olin teini-ikäinen, olivat 'teini' ja 'teinix' yleisiä pilkkanimiä.. ja pissiksistä puhuttiin paljon. Ovatko termit enää esim. yläasteikäisten suosiossa? Jos ei, niin mitä on tullut tilalle?
t. 23v and already feeling old
Kommentit (29)
Nii ja muistakaa hei et #huulirasvariippuvuus !!!!!! sE On IhQ, hEj dAA?? jA tOI hEj dAA tUlEE mAAILmAn hOmOImmAstA kIELEStÄ.......... eLi rUOtsIstA!!!!!!!!!!!!!! jA kÄYkÄÄ kOmmAA mUn kUvII IrkIs, mUn nIck On ^^Av-mAmmAhhh_92^^ !!!!!!!!!!!!
jA vOIskO jOkU hAkEE mULLe AskIn mALLuN pUnAst ja kAx kOppAA !!!!!!???????????!!!!!
Vaan kulahtaneet teini-ikään jämähtäneet mammat puhuu nykyään pissiksistä. Joillakin kun on joku ihme tarve osoittaa et teinit on ääliöitä. Jooppaat joo...!
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288335433012.html
Ja kaikis H&M paidossa piti olla sivussa reikä et kaikki ties et se on pöllitty! (hälytin leikattu irti)
Minä ja mun kaverini oltiin niin kunnon tyttöjä et me ostettiin ne vaatteet ja sit leikattiin sivuun reikä et kaikki luuli meidän pöllineen ne vaatteet :-(
t. pissis 92
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:47"]Vaan kulahtaneet teini-ikään jämähtäneet mammat puhuu nykyään pissiksistä. Joillakin kun on joku ihme tarve osoittaa et teinit on ääliöitä. Jooppaat joo...!
[/quote] No kyllä teineistä löytyy paljonkin ylimielisiä ääliöitä jotka ansaitsevat tälläistä negatiivista huomiota. :D
Kill Offin housut oli must vaikka olinkin [^gothic_girl^]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:47"]Vaan kulahtaneet teini-ikään jämähtäneet mammat puhuu nykyään pissiksistä. Joillakin kun on joku ihme tarve osoittaa et teinit on ääliöitä. Jooppaat joo...!
[/quote]
Eihän tässä mistään teinien haukkumisesta ole kyse, vaan eri ikäisten teinikulttuurin vertailemisesta ja vanhojen aikojen muistelemisesta. Tää on positiivinen ketju!
2007 ja 2008 tuli Julma-Henri joka ainakin täällä Oulussa teki pissiksistä synkisteleviä pissiksiä. Valitettavan moni jäi sille tielle :(
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:35"]Pissiksistä ei puhuta, koska pissiksiä ei enää ole. Tilalle on astunut uusi sukupolvi, fitnesstytöt ryhdikkäine, jäntevine, lihaksikkaine vartaloineen ja terveine elämäntapoineen. Enää ei pissata kadulle eikä litkitä siideriä, nyt treenataan salilla ja syödään terveellisesti. [/quote] Olisikin noin... Itse näin viimeks pari pvää Sokoksella yhdessä kahviossa max 16-vee tytön, jolla oli takki auki ja vatsaläskit roikkui ylikireiden farkkujen päällä, paita jäi vähän lyhyeks... Sääli olla tuossa kunnossa noin nuorena.
[/quote]
Tarkkailepa katukuvaa kesällä, kun vaatetus paljastaa vartalonmuodot. Vastaan tulee enimmäkseen ryhdikkäitä treenattuja tyttöjä, joilla on tiukat sixpackit ja pullistelevat hauikset.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:22"]
Pissis - sana ei ole enää käytössä... Meni "muodista" jo pari vuotta sitten. Eikä sellaisia stereotyyppisiä pissiksiä kyllä näekkään enää, nudehuulet, suttuinen linnunpaskameikki yms :D N17
[/quote]
Pöh, ei nuo olleet pissiksiä. Aidolla pissiksellä oli MissSixxtyn tai MicMacin farkut/lahkeistä levenevät stretch-housut, skedet, kangasvyö, seppälän stringit vilkkui, liian lyhyt lyhyt huppari ja halterneck-toppi. Nenäkoru ja napakoru, syljeskely, arrogantti käytös, siiderit ja röökiaski. Ja Maybellinen huulikiilto.
Niin, ja mahd pieni laukku!
Tässä tosi huono kuva, joka ei oo edes aito. Mut galtsus irkataan ja sillee? 03-07
http://yle.fi/elavaarkisto/kuvat/2012/img81208-previewImage.jpg