Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuli yläasteluokkasi parhaimmista oppilaista?

Vierailija
04.02.2015 |

Meillä tuli lääkäri.

Kommentit (173)

Vierailija
21/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:03"]Meidän luokassa oli kolme hikkeä.

yhdestä tuli lakimies, toisesta lääkäri ja kolmannesta yksityisyrittäjä jollain kuljetusalalla
[/quote]
Meidän luokalla oli kaksi neroa ja ehkä noin puolet oli hikkejä. Loput taviksia, minä myös. Luokalla oli 30 oppilasta.

Vierailija
22/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista mutta yhdestä tuli työtön luuseri, hullu ja sairaseläkeläinen täyspäiväinen av-mamma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokalla oli monta nörttiä joista tuli eri alojen diplomi-insinöörejä ja tohtoreita.

Vierailija
24/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2x lakimies, 1x tekniikan tohtori

Vierailija
25/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli autokyydissä kun tämä auto törmäsi toiseen, hengissä, mutta loppuelämän haitta, ei pysty esimerkiksi työskentelemään

Vierailija
26/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri, lakimies, opettaja

Vierailija
27/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanviljelijöitä molemmista.

Vierailija
28/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomari, eläinlääkäri ja Scanburgerin kassa.

Vierailija
29/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri ja biokemisti ja pappi.

Vierailija
30/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin koko yläasteajan (ja vielä lukiossakin) luokkani paras oppilas ja minusta tuli pph :)

Vierailija
31/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:12"]Professoreita ja tutkijoita, arkkitehtejä, keskijohdon esimiehiä. Keskinkertaisista tuli sairaanhoitajia, lääkäreitä, diplomi-insinöörejä, arkkitehtejä, taiteilijoita ja tiimin esimiehiä - tai assistentteja ja sihteereitä. Keskeyttäneistä taiteilijoita, elämäntapataiteilijoita ja yrittäjiä. [/quote]Mitähän koulua mahdoit käydä kun lähes kaikista tuli korkeakoulutettuja?

[/quote]

no esim.Helsingissä SYK/ressun ylä-asteelta suurimmasta osasta taitaa tulla?

Vierailija
32/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli terveydenhoitaja-sairaanhoitaja. Hoitoala houkutteli, mutta lääkärin vastuu ja kiireiset päivystykset ei pätkääkään.

(Yläasteella loistin, lukiossa oli paljon parempiakin luokassa.)

Vierailija
33/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:12"]Professoreita ja tutkijoita, arkkitehtejä, keskijohdon esimiehiä.

Keskinkertaisista tuli sairaanhoitajia, lääkäreitä, diplomi-insinöörejä, arkkitehtejä, taiteilijoita ja tiimin esimiehiä - tai assistentteja ja sihteereitä. Keskeyttäneistä taiteilijoita, elämäntapataiteilijoita ja yrittäjiä.
[/quote]Mitähän koulua mahdoit käydä kun lähes kaikista tuli korkeakoulutettuja?
[/quote]
Helsingin ranskalais-suomalaista koulua. Luokastani (se sama porukka) 80% kirjoitti L:n paperit, suurin osa opiskeli pitkän matikan (ja kirjoitti L:n). Itse olin keskinkertainen ja kirjoitin M:n. Melkein kaikki luokkani pojat ovat diplomi-insinöörejä. Tytöistä moni opiskeli kauppakorkeassa tai meni lukemaan kieliä yo:lle.

Kaikenlaisia polkuja mahtuu, mutta monilla, jotka eivät ehkä heti lukion jälkeen mitään ihmeellistä opiskelleet, on myöhemmin menneet amkiin tai yliopistoon. Moni on edennyt esimiehiksi myös vanhalta opistoasteelta tai ihan lyhyenkin tutkinnon perusteella. Yllättävän hyvin kaikilla menee.

Vierailija
34/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat parhaat (tyttö ja poika) päätyivät opiskelemaan suomea, mutta tyttö tais jättää sen kesken ja en oo ihan varma, että onko edelleen Alepassa töissä.

Vierailija
35/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilö, opettaja, hammaslääkäri

Vierailija
36/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:12"]Professoreita ja tutkijoita, arkkitehtejä, keskijohdon esimiehiä.

Keskinkertaisista tuli sairaanhoitajia, lääkäreitä, diplomi-insinöörejä, arkkitehtejä, taiteilijoita ja tiimin esimiehiä - tai assistentteja ja sihteereitä. Keskeyttäneistä taiteilijoita, elämäntapataiteilijoita ja yrittäjiä.
[/quote]Mitähän koulua mahdoit käydä kun lähes kaikista tuli korkeakoulutettuja?
[/quote]
Helsingin ranskalais-suomalaista koulua. Luokastani (se sama porukka) 80% kirjoitti L:n paperit, suurin osa opiskeli pitkän matikan (ja kirjoitti L:n). Itse olin keskinkertainen ja kirjoitin M:n. Melkein kaikki luokkani pojat ovat diplomi-insinöörejä. Tytöistä moni opiskeli kauppakorkeassa tai meni lukemaan kieliä yo:lle.

Kaikenlaisia polkuja mahtuu, mutta monilla, jotka eivät ehkä heti lukion jälkeen mitään ihmeellistä opiskelleet, on myöhemmin menneet amkiin tai yliopistoon. Moni on edennyt esimiehiksi myös vanhalta opistoasteelta tai ihan lyhyenkin tutkinnon perusteella. Yllättävän hyvin kaikilla menee.
[/quote]
Itse sen sijaan en taida osata kirjoittaa vieläkään :D

Vierailija
37/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilauman kotiäiti saksalaiseen malliin. Tosin vaikka sai parhaat numerot aikoinaan, ei tainnut hoksottimet olla ihan kohdillaan silloin ainakaan. Muistilla ja perslihaksilla meni.

Vierailija
38/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli lääkäri, insinöörejä, eu-parlamentin työntekijä jne.Oltiin sellainen kulttuuriluokka joka oli valittu kokeilla enkä jälkikäteen ihmettele miks meitä haukuttiin kermaoerseiks. 4/25 tais mennä muualle ku lukioon, 6 tai 7 ei oo amk, 8 meistä tais käydä yliopiston.

Vierailija
39/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on DI. Ollut Nokialla, en tiedä missä nykyään. Sitten näitä muita parhaimman pään oppilaita: Maatalon emäntä yhdestä. Yhdestä pojasta juoppo, joka ei ole saanut kai mitään koulua loppuun asti. Viimeksi hänestä kuullessani oli jossain AA-hoidossa. Ihan tavallinen oli, ei mielestäni mitään diagnoosia ja mukava poika, tämä on ollut melkoinen shokki kuulla. Yhtä tyttöä näin samassa linja-autossa kerran vuosia sitten, oli opiskelemassa ekonomiksi ja sen jälkeen en kuullut hänestä mitään. Mä olin itse ka:n mukaan ehkä itse n. sijalla viisi, matikassa paras. Minusta tuli insinööri rakennusalalle ja teen suunnitteluhommia. Mun mielestä meidän luokalla ei ollut oikein sellaisisia tyyppineroja, vaan tuo paras oli keskimääräistä fiksumpi ja kova lukemaan. 

Vierailija
40/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kympin oppilaasta tuli joku tohtori.
Ysin oppilaista tuli yrittelijä, aineenopettaja, sairaanhoitaja, lupakäsittelijä, kirjanpitäjä ja pizzakokki.
Lopuista tuli datanomi, leipuri, työkalumyyjä, rengasmyyjä ja yksi ikuinen opiskelija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän