BB odotusketju
Tähän aikaan vuodesta on joinain vuosina kerrottu BB:n jatkosta, ei tosin muistaakseni parina viime vuonna, mutta joskus aiemmin. Uutisia, veikkauksia, johtolankoja mahdollisesta tulevasta asukashausta yms. voi laittaa tähän ketjuun.
Kommentit (173)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 12:08"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:41"]
Toisella palstalla oli tämmöinen: http://toimitilat.kauppalehti.fi/Description/158006345
BB-talon osoitteessa on siis tilaa vuokralla.
[/quote]
Huom. kolmas kuva eli pohjapiirros: vuokralla on vain parven alue 2. kerroksessa.
BB-talo ja studio sijaitsee 1. kerroksessa.
Tuo siis tukee enemmän sitä että BB jatkuu kuin että ei jatku.
Luetaan niitä linkkejä ennen kuin vedetään johtopäätöksiä. ;)
[/quote]
Idiootti ei taaskaan tajua selvää asiaa vaikka (melkein) kaikki muut sen tekee.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 13:18"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 13:12"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 12:39"]
Ei mitään Allstars-kautta. Kuusi viikkoa "Voi ei miks mä taas tulin" "Joojoo Sainio, älä jaksa" "Mun sopimuksessa lukee, ettei mun tarvii tehdä tätä" "Mä lähden jos en saa tota", juu ei kiitos. Taviksia kolme kuukautta tai lopettakaa muutamaksi vuodeksi koko hässäkkä.
[/quote]
No viime kaudella oli taviksia. Toivottavasti maistui.
[/quote]
Ei maistunut, kiitos kysymästä.
[/quote]
Toive ei ole kysymys.
Hei joo oikeesti jos tuliski vanhoja asukkaita näitten vuosien varrelta ois hyvä meno!
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:03"]
Voi olla mahollista että uusi talo sijaitsee salaisessa paikassa jota ihmiset eivät ole bonganneet tai sit välivuosi. Toivotaa kuiteski että BB jatkuu! Voisko olla mahollista et uusi talo on jo valmiina odottamassa asukkaita tänä vuonna? me ei vaan vielä tiedetä sen sijainnista mittää eikä bb tiimi ole kertonut sitä hmm..
[/quote]
Ei ole eikä tule mitään uusia BB-taloja.
Ei isoja tappioita viime vuodet tehneellä, sen seurauksena yt-neuvotteluita toistuvasti läpi käyvällä MTV Oy:llä ole haluja ja tuskin hirveästi varaakaan antaa rahoja suosiotaan huomattavasti viime vuosina menettäneen ohjelman uusien toimitilojen rakentamisiin joka maksaisi vähän hemmetin paljon.
Eikä niitä rahoja irtoisi tässä vaiheessa ohjelman elinkaarta edes voitolliselta MTV:ltä.
Big Brotherin saattohoito on ohi.
Vittu sä supposeponsepari oot tyhmä.
Hei Hempsley Speer, mee takasin sinne plaasalles selittää noita BB:n loppumisjuttujas, joita sä oot selittäny jo monta vuotta etkä kertaakaan vielä ollu oikeessa. Katotaan sit tärppäskö sulla tänä vuonna.
Googlasin huvikseen Big Brother Suomi 2015 ja haku.. löytyi keskustelupalsta jossa joku oli laittanut linkin tähän uutiseen: http://cheatingu.com/uutissirkus/?p=2071 ei hitto..
Mihinköhän "medialomalle" Amanda lähti, oli oikein iltalehdessä juttu. Haiskahtaa joltain kuvausmatkalta. Samoin Saarinen taas hehkutti kuinka kohta tulee älyttömän kovia uutisia. Voi olla että ei liity BB mitenkään, mutta katotaanpa ny.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 01:26"]"Ei ainakaan mun tekemänä jatku", vastasi Sainio kysymykseen.
https://twitter.com/KimSainio/status/594962430117191680
[/quote]
Miksei sitten lehdistölle tiedoteta mitään? Naurettavaa panttaamista.
Mun mielestä olis hauskaa, jos Allstars-kaudelle menis kaikki toiseksi sijoittuvat! :D Tai finalisteja. Uus mahdollisuus ja sillee.
Mä taas luulen että finalisteissa olisi kaikkein vähiten tuonne uudestaan menijöitä, jos heitä pyydettäisiin. Ja hyvä niin, enimmäkseen ne onkin olleet yliarvostettuja pällejä.
Anteeksi tosiaan tietämättömyyteni, mutta millaisia/keitä asukkaita toiseksi sijoittuneet noin yleensä ovat sitten olleet?
Ekoina JA viimesimpänä kisasta pudonneet taloon, siinä vasta olis jotain :D
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:42"]
Ei tullut perinteisellä BB:n uuden kauden ilmoitusviikolla (helmikuun eka viikko) mitään mainintaa, ja tuskin tuleekaan vielä muutamaan viikkoon. Viime vuonna ne polkaisi asukashaun maaliskuun puolivälissä.
[/quote]
Jos tulisi joku all stars/suosikit ja inhokit -kausi, ilmoitus voisi tulla vasta silloin kun syksyn ohjelmisto julkistetaan, koska hakuprosessi ei olisi julkinen. Tosin en usko että asia pysyisi salaisena pitkään haun/valintojen alkamisen jälkeen, joku kyllä vuotaisi tiedon.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:15"]
Tähän aikaan vuodesta on joinain vuosina kerrottu BB:n jatkosta, ei tosin muistaakseni parina viime vuonna, mutta joskus aiemmin. Uutisia, veikkauksia, johtolankoja mahdollisesta tulevasta asukashausta yms. voi laittaa tähän ketjuun.
[/quote]Olen huolestunut, BB menee vuosi vuodelta huonommaksi.
Tulee "hyvän mielen luokkakokous" -kausi, eli muutamaksi viikoksi vanhoja asukkaita, jotka pitää ulkomaailmassa yhteyttä muutenkin ja bilettää keskenään. Näistähän näkyy välillä yhteiskuvia. Valmis kaveriporukka ennestään = kausi ilman tappeluja. Tai korkeintaan jotain leikkitappeluja vitsimielellä. Siihen on hyvä lopettaa BB 10v. Suomessa ja heipat kaikille, the end.
BB mainostaa sivullaan jotain seikkailupäivää viime kauden asukkaiden kanssa, joka järjestetään ensi kuussa. Vahvasti siis tuotanto edelleen hengissä ja järjestää jopa aktiviteetteja keväämmällä.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 09:30"]
Jonna I valittiin mukaan allstar-kaudelle. Tieto.
[/quote]
Valittiin missikisaan eikä kaudelle. Vielä.
Voi olla mahollista että uusi talo sijaitsee salaisessa paikassa jota ihmiset eivät ole bonganneet tai sit välivuosi. Toivotaa kuiteski että BB jatkuu! Voisko olla mahollista et uusi talo on jo valmiina odottamassa asukkaita tänä vuonna? me ei vaan vielä tiedetä sen sijainnista mittää eikä bb tiimi ole kertonut sitä hmm..