Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB odotusketju

Vierailija
04.02.2015 |

Tähän aikaan vuodesta on joinain vuosina kerrottu BB:n jatkosta, ei tosin muistaakseni parina viime vuonna, mutta joskus aiemmin. Uutisia, veikkauksia, johtolankoja mahdollisesta tulevasta asukashausta yms. voi laittaa tähän ketjuun.

Kommentit (173)

Vierailija
101/173 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 02:22"]

Sainio pyydetty takasin endemolille. BB jatkuu. Mari jatkaa. Laittoivat vanhan tuottajan mäelle ja Sainiolle ylennys. Palatsivallankumous.

[/quote]

Voi perkele, toivoin että tämä oli joku tylsä aprillipila, mutta Sainion fb-tilin perusteella ei olekaan.

Vierailija
102/173 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, voin laittaa saman viestin parin päivän päästä uudestaan niin ei tarvi epäillä pilaksi. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/173 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintosta nähä, ketä Sainio ottaa mukaan uuteen tiimiinsä (Marin lisäksi tietenkin). Jatkuuko sama Nousiais-Koskis -linja kuin ennenkin vai tuleeko jotain uutta. Muutamalla ex-asukkaallahan on nykyään mediakoulutus, joten ehkä sieltä vois värvätä. Tai sitten jotain Suomen hohdokkaita medianaamoja BB-kuvioiden ulkopuolelta.

Vierailija
104/173 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono vitsi.

Vierailija
105/173 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliks teil tasapeli? Toinen oli väärässä räisän lähtemisen suhteen ja toinen ohjelman jatkumisen suhteen. Kumpiki komeesti kujalla.

Vierailija
106/173 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa mielummin mennyt kaikki vaihtoon. kanava ja tuotanto. Ohjelma kaipaa uusia tuulia. Sainio ei tule keksimään mitään uutta.

Vierailija
107/173 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 16:11"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:06"]

Siis uskomatonta p*skaa! Suomi on varmaan ainut maa, jossa tuota vähä-älyisten ohjelmaa näytetyään, muualla on jo tajuttu että v*ttu mitä p*skaa!

[/quote]

Kyllä aika monessa maassa pyörii edelleen. Ainakin Ruotsi, Norja, UK, African BB, Australia, Saksa viime vuonna. Sunhan ei ole pakko seurata minkään maan BBtä kun oot niin sivistynyt.

[/quote]

olis kiva jos pystyis seuraa muidenkin maiden bbtä. brittibbtä seurasin ennen kun bb alkoi suomessa.

Vierailija
108/173 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uusi kausi tulee, toivon ainakin pidempiä, juonellisia, haastavampia, hermoja raastavampia päivä- ja viikkotehtäviä. Käänteitä ja salatehtäviä.  Oikeasti panostusta näihin. Tehtäviä, jotka kiristävät pinnaa ja saavat asukkaiden välille jännitteitä. Ei mitään mainospurkan keräämistä pihalta 2h. 

Paneminen kielletään. Ei vaan jaksanut viime kaudella sitä dani&jennajyystämistä, ehkä tylsintä koko kaudessa ja niitä kahta sössönsössöttämässä kuvattiin ihan koko ajan. Muut asukkaat jäivät varjoon, vaikka olisivat olleet paljon mielenkiintoisempia.

Kovemmat rangaistukset sääntöjen rikkomisesta. BB:n yksi perusideoista on, että isoveli valvoo ja määrää ja isoveljeä totellaan tuli mitä tahansa. Niskuroijille voi antaa hauskojakin rangastuksia, paras oli kun joku (Tea?) joutui häkkiin päiväksi.

BB-extraan otetaan vain sellaisia vieraita, jotka myös seuraavat BBtä! "Mä en oo nyt oikeen ehtiny seuraa tätä kautta, kuka näistä on Joni?" - tyypit jätetään kutsumatta. Teemu Ryhänen joka päivä BB-extraan lyhyen analyysin kanssa asukkaiden käytöksestä.

TalkShow -juontajaksi joku, joka osaa todella grillata asukkaita piinaavin kysymyksin ja jatkokysymyksin. Ja vaatii niihin myös vastaukset. 

Viime vuoden casting oli hyvä, paljon erilaista porukkaa. Parhaat asukkaat olivat Joni, Nimo, Tuulikki ja Jussi. Sellaista lisää!

Vierailija
109/173 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneminen on vähän kuin läyhääminen: siitä valitetaan, mutta se herättää aina eniten keskustelua. BB:n seinällä eniten keskustelua oli näistä aiheista viime syksynäkin, ja keskustelluimmat asukkaat oli Jenna, Dani ja Jonathan. 

Rangaistukset on poistettu luovuttamisten takia. Taloon ei hae enää porukkaa, joka suostuisi rangaistuksiin luovuttamatta, eikä siellä synny tiiviitä kaveriporukoita, joiden takia asukkaita kiinnostaisi jatkaa talossa vaikka rankkua tulee. Jos on allstars-kausi, asukkaat on siellä kutsuvieraina, ei niitä aleta mihinkään kakkasammioon tunkea jotta olisi rankkua.

Extrassa vierailisi vain taviksia, jos vieraiden pitäisi olla seurannut kautta. Julkkikset/paremmissa töissä olevat ei kuluta aikaansa tämmöiseen. Ryhänen taisi lähteä samalla ovenavauksella kuin Räisänen (oli enemmän Räisäsen miehiä kuin Sainion). Toki joku psykologi ohjelmassa on, jos ei Ryhä.

Juontajasta ei varmaan ole epäselvyyttä, jos tuottaja on Sainio. Ja tokkopa kovin moni olisi tuonne tarjolla muutenkaan.

Vierailija
110/173 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:24"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:28"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 05:35"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:44"]

Tuolla firmalla ei ole sen kummempaa yhteyttä tuotantoon ja on typerää väittää että kyseinen tapahtuma muka osoittaisi BB-tuotannon olevan aktiivinen.

[/quote]

Tuotanto mainosti tapahtumaa omalla seinällään ja sen kautta pyydettiin faneja lähettämään hakemuksia tapahtuman järjestäjälle.

[/quote]

Tuotanto ei mainostanut yhtään mitään vaan joku MTV3:n viihdetoimituksen työntekijä jonka tehtäviin kuuluu MTV3:n ja Subin ohjelmien Facebook-sivut oli linkittänyt sivulle vieraan yrityksen BB-aiheisen tapahtuman.

[/quote]

Niin koska yrityksestä oli oltu yhteydessä tuotantoon ja tuotanto nakitti toimituksen tekemään siitä maininnan seinälleen. Tuo on BB:n virallinen seinä, eikä siellä julkaista ylläpitäjän postauksena mitä tahansa aiheeseen liittymätöntä, eikä koko seinää edes olisi saati siellä julkaistaisi uusia päivityksiä jos ei tuotanto olisi edelleen olemassa ja talo pystyssä.

[/quote]

Vittu sä oot tyhmä.

Ei siellä mikään tuotanto niitä uutisia päivittele, helvetin autisti.

Vierailija
111/173 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella palstalla oli tämmöinen: http://toimitilat.kauppalehti.fi/Description/158006345

BB-talon osoitteessa on siis tilaa vuokralla.

Vierailija
112/173 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:41"]

Toisella palstalla oli tämmöinen: http://toimitilat.kauppalehti.fi/Description/158006345

BB-talon osoitteessa on siis tilaa vuokralla.

[/quote]

Huom. kolmas kuva eli pohjapiirros: vuokralla on vain parven alue 2. kerroksessa. 

BB-talo ja studio sijaitsee 1. kerroksessa. 

Tuo siis tukee enemmän sitä että BB jatkuu kuin että ei jatku.

Luetaan niitä linkkejä ennen kuin vedetään johtopäätöksiä. ;)

Vierailija
113/173 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se alakertakin kokonaan tuossa ilmoituksessa, koska siinä lukee 3000 neliötä. Parvi on vain piirretty siihen päälle, ja sen koko on 2388 neliötä. Sitä vaan ihmettelen, miksei edellinen vuokraaja ole siivonnut rojujaan pihalta pois. Tuossa ei sanota milloin tila on vapaa. Jos vapautuu vasta loppuvuodesta, niin hyvin ehtii vetää vielä allstar-kauden noissa nurkissa. Mutta sen jälkeen tuskin enää tulee BB 2016.

Vierailija
114/173 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään Allstars-kautta. Kuusi viikkoa "Voi ei miks mä taas tulin" "Joojoo Sainio, älä jaksa" "Mun sopimuksessa lukee, ettei mun tarvii tehdä tätä" "Mä lähden jos en saa tota", juu ei kiitos. Taviksia kolme kuukautta tai lopettakaa muutamaksi vuodeksi koko hässäkkä.

Vierailija
115/173 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 12:39"]

Ei mitään Allstars-kautta. Kuusi viikkoa "Voi ei miks mä taas tulin" "Joojoo Sainio, älä jaksa" "Mun sopimuksessa lukee, ettei mun tarvii tehdä tätä" "Mä lähden jos en saa tota", juu ei kiitos. Taviksia kolme kuukautta tai lopettakaa muutamaksi vuodeksi koko hässäkkä.

[/quote]

No viime kaudella oli taviksia. Toivottavasti maistui.

Vierailija
116/173 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 13:12"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 12:39"]

[/quote]

No viime kaudella oli taviksia. Toivottavasti maistui.

[/quote]

Ei maistunut, kiitos kysymästä.

Vierailija
117/173 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistönvälittäjän mukaan tilan pitäisi olla heti vapaa. Tiedä sitten tietääkö tuo välittäjäkään että siellä on piha kontteja ja aitauksia täys.

http://bit.ly/1znMhbu

Vierailija
118/173 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:38"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 03:08"]

BB mainostaa sivullaan jotain seikkailupäivää viime kauden asukkaiden kanssa, joka järjestetään ensi kuussa. Vahvasti siis tuotanto edelleen hengissä ja järjestää jopa aktiviteetteja keväämmällä.

[/quote]

Myös Ibero Finlandilla oli joku tapahtuma asukkaiden kanssa, eli vanha BB:n sponssikin on vielä mukana. Jenna + Nimo ja joitain muita oli Kampissa Mad Crocin esittelijänä tällä viikolla. Sekin on ollut sponsorina BB-kaudella.

Vierailija
119/173 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh jos ne lopettaa tän ilmottamatta mitään. Ilmottihan ne Räspän lähdönkin joten kyllä tämäkin pitäs ilmottaa. Tietty jos joku välivuosi on pohdinnassa, niin sittenhän se ei ole loppunut. Ja voihan tulla uusi talokin johku, mammat ei ole vaan sitä bonganneet.

Vierailija
120/173 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi välivuosi niin sekin ilmotettaisiin kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi