Laitatko WC-käynnillä vesihanan päälle, kun olet kylässä?
Tiedäthän tunteen : Juuri kun kakka putoamaisillaan altaaseen, olohuoneessa täysi hiljaisuus..PLoMps!
Eli laitatko vesihanan päälle vessakäynnin ajaksi?
Kommentit (45)
No en todellakaan. Eräs kaverini tekee näin ja vituttaa suunnattomasti kun hana tai suihku on täysillä jopa 10 minuuttia turhaan.
Laittakaa mieluummin vaikka paperinpala sinne pönttöön. Enkä ole kyllä ikinä kuullut kenenkään vessaääniä, tuo hanan päälläolo vain kiinnittää huomion.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:58"]
Kuka käy kakalla kylässä?
[/quote]
Minä? Mitä ihmeellistä siinä on?
Ompas teillä tylsiä vieraita kun yuppisuuna istuvat kuuntelemassa kun joku kakkaa
Käännän hanan kylmälle ja laitan niin täysille kuin ikinä putkista lähtee. Muuten en pysty ollenkaan käymään vessassa kyläpaikassa... Tv ujopissa
No en laita miksi laittaisin. Jos käy isommalla hädällä niin laitan pönttöön hieman paperia. Minusta se on nolompaa jos vieras laittaa vesihanan päälle. Ihankuin ei kuultais sitten hana täysillä siellä sen yli 5 min outoa :D
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:43"]Pyrin välttämään kakallakäyntiä vierailuillani, mutta jos on ihan pakko käydä kakkosella niin pelastajana toimii klassinen käsikakka.
[/quote]
Mikä on käsikakka?
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:43"]Pyrin välttämään kakallakäyntiä vierailuillani, mutta jos on ihan pakko käydä kakkosella niin pelastajana toimii klassinen käsikakka.
[/quote]
Mikä on käsikakka?
[/quote] herranjumala, taidat olla aika tuore tapaus palstalla mikäli et legendaarista käsikakkaa tiedä!
Voithan kakkaa käteen ja tiputtaa sen äänettömästi. Yksi keino on kakata lavuaariin ja toimittaa eteenpäin. Muovipussiin kakatessa ei tarvitse edes vetää vessanpönttöä.
Valutan vettä, tömistelen jalkoja, välkytän valoja, taputan käsiä yhteen ja huudan *höööööö* samalla kun käyn vieraissa vessassa.
Kiinnostaisi kans tietää mikä on käsikakka..
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:13"]Valutan vettä, tömistelen jalkoja, välkytän valoja, taputan käsiä yhteen ja huudan *höööööö* samalla kun käyn vieraissa vessassa.
[/quote]
ei vittu repesin ja plikka herää kohta mun räkätykseen
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:15"]Kiinnostaisi kans tietää mikä on käsikakka..
[/quote] no käsikakkahan on se, että vuoraat kätesi vessapaperilla, otat kopin sillä kädellä sitten kun kakka tulee ja näin voit laskea sen kakan kätevästi pönttöön ilman ylimääräisiä äänihaittoja, _kätevää_ , eikö totta? ;)
Olen onnellinen, että minulla on niin edistynyt ja kouliintunutsuoli, että ei ikinä kehtaisi alkaa toimia kylässä tai töissä yms. Kakka tulee aamuisin tai iltaisin kotona.
Ite käytän tota paperia pönttöön - taktiikkaa. Ei tosin toimi jos kakka tulee jumalattoman pörinän ja pärskähdyksien kera.
Luuletteko te tosiaan, että se vesihanan lorottaminen peittää ne teidän paskan molskahdukset? :D voin kertoa, että ei peitä! Lähinnä noloa ja typerää tuhlata vettä tuollaiseen. Noloa siksi, että silloin ainakin kaikki tietää mitä te sielä vessassa teette. Pistäkää sinne pöntön pohjalle pari paperin palaa, niin ei kuulu.
Töissä on taukotilassa vessa ja seinät on kuin paperia. Kiva kun joku syö lounasta niin samalla itse vedän kunnon torvifanfaarit vessan puolella. Yritän hanan avulla peittää töräyttelyä enkä molskahdusta tai lorinaa. Tosin eipä se taida sitäkään oikeasti mitenkään peittää. Äänieristetyt vessat joka paikkaan!
En laita, mutta olen lapsesta asti käsikakannut kylässä. Käsikakkaus ei tietenkään toimi ripulin kanssa.
Joskus tai sitten paperia pönttöön, niin ei kuulu. xD
Huudan ja karjun niin etteivät vessan äänet kuulu :)
Yksi vanha kaverini tapasi aina sanoa vessaan mennessään: "Älkää kuunnelko lorinaa." Voitte arvata, ettei sitä mitään muuta voinut sen jälkeen ajatella...