Laitatko WC-käynnillä vesihanan päälle, kun olet kylässä?
Tiedäthän tunteen : Juuri kun kakka putoamaisillaan altaaseen, olohuoneessa täysi hiljaisuus..PLoMps!
Eli laitatko vesihanan päälle vessakäynnin ajaksi?
Kommentit (45)
Teen nopean analyysin;
-Kuinka paksut seinät
-Kuinka kaukana vessa sijatsee muista huoneista
-Onko kakkoshätä
Ja näiden perusteella edetään.
En!
Miksi mua haittaisi, jos muut kuuntelee tai kuulee että mäkin kakkaan?
Sitä paitsi ei nyt tule mieleen, että koskaan olisin kuullut kylässä kenenkään kakan putoavan....
Pyrin välttämään kakallakäyntiä vierailuillani, mutta jos on ihan pakko käydä kakkosella niin pelastajana toimii klassinen käsikakka.
Jos on tarvetta lorotella kyläilyn aikana isäntäväen vettä minuuttitolkulla hukkaan niin voi varmaan osallistua vesilaskuunkin. On se kumma kun ihminen paskantaa.
Jos mä kuulen, että joku vieras meillä ollessa laskee vessassa vettä turhaan, niin pistän seuraavan vesilaskun hänen maksettavaksi! Meillä ei vettä turhaan läträtä.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:46"]Jos mä kuulen, että joku vieras meillä ollessa laskee vessassa vettä turhaan, niin pistän seuraavan vesilaskun hänen maksettavaksi! Meillä ei vettä turhaan läträtä.
[/quote]
Eli mielellään kuuntelet pissalorinaa hetken kuin vesihanaa.
Ei se vesihanan ääni molskahduksia peitä vessan ulkopuolelle. Se kuulostaa siltä että peittäisi sen paskallaistujan korviin, mutta ulkopuolelle se kuulostaa eriltä. Vesi juoksee ja plomps plomps.
Jos olohuoneessa on täysi hiljaisuus, sielöä ei silloin edes ole ketään.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:48"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:46"]Jos mä kuulen, että joku vieras meillä ollessa laskee vessassa vettä turhaan, niin pistän seuraavan vesilaskun hänen maksettavaksi! Meillä ei vettä turhaan läträtä. [/quote] Eli mielellään kuuntelet pissalorinaa hetken kuin vesihanaa.
[/quote]
Kyllä, jos toinen vaihtoehto on veden tuhlaaminen! Ei muutenkaan ole tapana kuunnella ihmisten vessakäyntejä.
Mä en ole ikinä ymmärtänyt tota vesihanan päälle laittamista, sehän vasta kiinnittääkin huomion ja saa oikein ajattelemaan, että "nyt se varmaan kakkaa siellä!" Muuten ei tulisi varmaan edes huomioitua vessakäyntiä sen suuremmin.
Sitä ihmetten myös miksi jotkut polttaa tikkuja vessassa. Onks palaneen+kakanhaju sit parempi?
Pissata voi äänettömästi, kun valuttaa hiljalleen pytyn reunoja pitkin. Jos on kakkoshätä, laitetaan pyttyyn ensin vessapaperia ettei loiskahda.
En kuulostele muiden vessakäyntejä eikä todellakaan kiinnosta, jos joku sattuisi olemaan korva kiinni ovessa kun itse käyn vessassa (tuskinpa onkaan). Eli ei, en lorottele vettä turhaan.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:55"]Sitä ihmetten myös miksi jotkut polttaa tikkuja vessassa. Onks palaneen+kakanhaju sit parempi?
[/quote]
Ihmettelen samaa.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:55"]
Sitä ihmetten myös miksi jotkut polttaa tikkuja vessassa. Onks palaneen+kakanhaju sit parempi?
[/quote]
Joo se kakanhaju vaan pahenee! Kynttilän kyllä ymmärrän.
Tähän muuten liittyy tarina Marilyn Monroesta.
Kun Monroe oli alkanut seurustella Arthur Millerin kanssa, nämä vierailivat Arthurin vanhempien luona. Vierailun aikana Marilynille tuli vessahätä ja meni käymään vessassa, joka sijaitsi yläkerrassa olohuoneen yläpuolella. Häveliäisyyttään Marilyn päätti pistää vesihanan päälle juoksemaan vessakäyntinsä ajaksi.
Alhaalle sitten odotellessaan Arthur kysyi vanhemmiltaan, mitä mieltä nämä olivat Marilynistä. Tähän Arthurin isä vastasi: "Ihan mukava tyttö, mutta kusee kuin hevonen".
Eipä ole koskaan tullut mieleeni että laittaisin.