Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä alalla työskentelee kohtaamasi (aikuinen) kiusaaja?

Vierailija
16.11.2021 |

Kerro!

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja. Juhlapuheissa puhuu yhteisestä hyvästä ja kaikkien panoksesta sen eteen. Todellisuudessa "yhteinen hyvä" on yhtä kuin se, mitä hän itse kulloinkin haluaa. Jos nöyrä hovi ei tottele, kosto on hirmuinen.

Vierailija
82/102 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkotihoitajat. Sairaalassa lääkärit kiusasi hoitajia, hoitajat siivoojia ja siivoojat moppejaan. Tiedän yhden tosi ilkeän pk-lähärin joka koulutuksessa kyllä osasi niin kauniisti puhua ihmistuntemuksesta ja yhteen hiilen puhaltamisesta mutta todellisuus oli ihan toinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kunpa kaikki, joilla on kiusaamistarve, ostaisivat mopin ja purkaisivat sen siihen. 

Vierailija
84/102 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja

Tosin mammalomaileva, vanhempainvapaileva ja töihin joutuessaan saikutteleva sellainen.

Vierailija
85/102 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää tatuointitaiteilijaksi lähihoitajan papereilla. Äärimmäisen julma, ilkeä ja sadistinen tyyppi.

Vierailija
86/102 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijä, useampikin. Ei ikinä enää teatteriin töihin

Vierailija
87/102 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööri

Vierailija
88/102 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajina näitä myös on. Kiusaavat yleensä onneksi enimmäkseen koulun aikuisia, oppilaillekin kyllä puhuvat usein ivallisesti.

Vierailija
89/102 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hammashoitaja

Alkaako S?

Vierailija
90/102 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoala, päiväkodit myös pohjoisessa.

Vierailija
91/102 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettajina näitä myös on. Kiusaavat yleensä onneksi enimmäkseen koulun aikuisia, oppilaillekin kyllä puhuvat usein ivallisesti.

Niin muuten onkin ja koulunkäynninohjaajat.

Vierailija
92/102 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistotyö.. itse olem joutunut valitettavasti kohteeksi ja saanut isommankin perusporukan kimppuuni. Edelleen silti paikassa pysyn mutta tämä ahdistus ja tosi syvät haavat eivät varmaan parane tai häviä koskaan. Tai sitten kun vaan lähtee niin ajan myötä paranee.. ehkä toivottavasti ehkä. Elämä tuntuu tällä hetkellä aivan täydeltä helvetiltä tämän hirveän jatkuvan ahdistusolon takia

Vierailija
93/102 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousala ja toimistoala. Vaihdoin ammattia hoitoalalle (lähihoitaja) ja täälläkään ei voi välttyä kiusaamiselta. Itseäni ei nyt ole kiusattu, vaan olen nähnyt miten ilkeästi harjoittelijoista ja keikkalaisista puhutaan.

Vierailija
94/102 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimistotyö.. itse olem joutunut valitettavasti kohteeksi ja saanut isommankin perusporukan kimppuuni. Edelleen silti paikassa pysyn mutta tämä ahdistus ja tosi syvät haavat eivät varmaan parane tai häviä koskaan. Tai sitten kun vaan lähtee niin ajan myötä paranee.. ehkä toivottavasti ehkä. Elämä tuntuu tällä hetkellä aivan täydeltä helvetiltä tämän hirveän jatkuvan ahdistusolon takia

Toimistotyössä olen minäkin kohdannut ne ilkeimmät ihmiset. Miksi toimistopuolella on usein huono työilmapiiri?

Vierailija
95/102 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnan työntekijä. Voitteko kuvitella?! Minä voin, koska olen tämän henkilökohtaisesti kokenut.

Vierailija
96/102 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanviljelijä.

Surkea rapajuoppo, jonka taloutta rouva pitää pystyssä.

Vierailija
97/102 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurakunnan työntekijä. Voitteko kuvitella?! Minä voin, koska olen tämän henkilökohtaisesti kokenut.

Sama täällä! Nuoriso-ohjaaja. Hyvänä esimerkkinä nuorille…

Vierailija
98/102 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Papit ja muut seurakuntien työntekijät pitävät kiusaajien kärkisijaa tässä ketjussa. Enkä tätä myöskään ihmettele omienkaan kokemusteni pohjalta. Susia lampaiden vaatteissa, ihmishirviöitä.

Vierailija
99/102 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokanopettajana. Ei ole edes pätevä, mutta jotenkin rehtorin suosiossa ja aina onnistutaan palkkaamaan vuodeksi uudestaan.

Vierailija
100/102 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa Treella vanhempi lastenhoitaja kettuili päivittäin minulle nuorelle ja ujolle lastenhoitajalle. Oli täysin kyllästynyt työhönsä, mutta hoitolasten vanhemmile liverteli, kuinka on aina valmis lasten hyväksi tekemään kaikkensa. Kun jätin lastenhoitajahommat ja lähdin opiskelemaan yliopistoon, hän sanoi läksiäislausahduksessaan, ettei sitten ollenkaan arvosta mitään maistereita. Saipahan vielä sanottua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi