Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MBTI-persoonallisuutesi ja kantasi koronaan ja/tai rokotuksiin?

Vierailija
16.11.2021 |

Kiinnostelee tietää, onko näissä jotain yhtäläisyyksiä. Kerro ihmeessä. Sana on vapaa! Mitä miestä olet koronapandemiasta? Mitä mieltä olet koronarokotuksesta? Entä muista rokotusohjelman rokotteista? Mikä on MBTI-persoonallisuutesi?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä linkki persoonallisuustestiin:

https://www.16personalities.com/fi/persoonallisuustesti

Vierailija
2/24 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonani on EVVK ja kantani rokotuksiin sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään keskustelu asiallisena ;)

Vierailija
4/24 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä teet sillä tiedolla häh?

Vierailija
5/24 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

INTJ ja kävin ottamassa rokotukset heti, kun sain.

Vierailija
6/24 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MBTI ei ole mikään tieteellinen analyysi.

Vierailija
7/24 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

INTP odottelen perinteisiä rokotuksia. Jos olisin yli 60v, niin olisin varmaan punninnut toisin, mutta olen 30+.

Vierailija
8/24 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

INFJ,. en ole ottanut rokotuksia enkä suostu ikinä ottamaan. 

Vierailija
9/24 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intp, välinpitämätön

Vierailija
10/24 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MBTI ei ole mikään tieteellinen analyysi.

Hohhoijaa aina tätä toitotetaan, kyllä tää testi antaa viihdyttävää keskustelupohjaa ja perustuu Jungin teoriaan. 

Itse olen ENFP ja molemmat rokotteet otin, en juosten mutta otin kun vapautui aikoja enkä kiirehtinyt tokaa vaikka ois saanut aikaistaa. Oma hyvä ystävä on ISTP, eikä oo ottanut kumpaakaan annosta. Molemmat kunnioitetaan toisen valintaa. 

Vierailija
11/24 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISFP ja on ihan hyvä tiedostaa asian tärkeys. Kävin ottamassa rokotteet ja käyn ottamassa tulevaisuudessa tulevat rokoteannokset. Muita ei voi pakottaa, mutta vahva suositus uskoa siihen että oma kroppa kestää sen rokotteen saamisen. Se tuo kumminkin suojaa vakavalta sairastumiselta ja kuoleman välttämiseltä paremmin ja todennäköisemmin kuin ilman rokotetta. Hyödyt todennäköisesti suuremmat kuin haitat.

Vierailija
12/24 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ISTJ ja otin rokotteet heti, kun ne sai.

Vierailija
13/24 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on paska virus. Ei mikään pikkupöpö.

Rokotteet ovat olleet suuri lahja ihmiskunnalle. Olen ottanut kaikki rokotteet, lapseni myös. Olen 63v kokenut terveydenhoitaja, vietin elämästäni monta vuotta Afrikan maissa mm rokottaen lapsia.

Tämä kokeellinen rokotteen tapainen josta olen lukenut kehityskaaren tutkimuksia, keskustellut kansainvälisten lääkärien kanssa, sillä ei ole luottamustani.

Tämä äärimmäisen propaganda ja lisäksi SENSUURI - tiedettä ei koskaan tehdä sensuurin avulla.

Missä Eric Claptonin uutiset? Muualla hänestä sentään puhutaan mutta ei Suomessa.

Kun ihmisiä sairastui koronaan, heitä piiloteltiin.

Kun rokote tuli, on piiloteltu rokotehaittoja saaneet. Verrattain kaikkiin maailman rokotteisiin nämä piikit aiheuttaneet 300% enemmän haittoja.

Clapton vammautui rokotteesta, ja uusi levynsä, jossa kertoo saaneensa tarpeeksi tyranniasta julkaistiin juuri?

Claptonin video

Vierailija
14/24 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENTJ-A

Olen realisti ja jaksan odottaa rokotetestin päättymistä. Vaaka kallistui ottamattomuuden kannalle, koska painostus epärealistisilla argumenteilla ei ole vakuuttavaa.

En kykene ymmärtään rokotettujen epäloogista kauhua rokottamattomia kohtaan, hehän ovat suojassa, ainakin omasta mielestään. Kuitenkin rokote, mikä ei suojaa taudilta ei myöskään ansaitse rokote-statusta. Se on jotain muuta, kuin rokote. Ja se on kokeellisena edelleen testissä.

Toivottavasti kehitystyö on edelleen käynnissä oikean rokotteen löytämiseksi. Jos sellainen kehitetään, olen avoin sille vaihtoehdolle.

Vierailija
15/24 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

INTJ ja mielestäni kaikkien tulisi ottaa rokote mahdollisimman nopeasti.

Vierailija
16/24 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napoleon ja piikitän kaikki ulottuvillani.

Vierailija
17/24 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

INRI, ja uutta tulemista on turha odottaa.

Vierailija
18/24 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotteet ovat olleet suuri lahja ihmiskunnalle. Olen ottanut kaikki rokotteet, lapseni myös. Olen 63v kokenut terveydenhoitaja, vietin elämästäni monta vuotta Afrikan maissa mm rokottaen lapsia.

Tämä kokeellinen rokotteen tapainen josta olen lukenut kehityskaaren tutkimuksia, keskustellut kansainvälisten lääkärien kanssa, sillä ei ole luottamustani.

Tämä äärimmäisen propaganda ja lisäksi SENSUURI - tiedettä ei koskaan tehdä sensuurin avulla.

Missä Eric Claptonin uutiset? Muualla hänestä sentään puhutaan mutta ei Suomessa.

Kun rokote tuli, on piiloteltu rokotehaittoja saaneet. Verrattain kaikkiin maailman rokotteisiin nämä piikit aiheuttaneet 300% enemmän haittoja.

Clapton vammautui rokotteesta, ja uusi levynsä, jossa kertoo saaneensa tarpeeksi tyranniasta julkaistiin juuri?

Claptonin video

Ja tulos oli siis ISFP-A

Vierailija
19/24 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isfp-t kolmatta rokotetta en ota.

Vierailija
20/24 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Claptonin video

Vittua lässytät muista rokotteista, tai kokemuksestasi, koska et näköjään tiedä edes perus lääketiedettä. Eri asia salvata jotain ihottumaa Afrikassa. Tämä on ensimmäinen gmo mrna-piikki mitä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi