Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Adlibris huijaava WT-roskakauppa

Vierailija
04.02.2015 |

Älkää vaan ostako lapsenne pääsykoekirjoja TAI YHTÄÄN MITÄÄN täältä.

EIVÄT LÄHETTTÄNEET VIESTIÄ PÄÄSYKOEKIRJAN LÄHETYKSEN PERUUNTUMISESTA. SAIMME ODOTTAA 11 PÄIVÄÄ TURHAAN. IKINÄ EI KANNATA OSTAA NÄILTÄ HUIJARIROSKASAKILTA YHTÄÄN MITÄÄN ENÄÄ!!!

SIAT !!!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukakohan tässä se wt on... Ettei vaan olisi ap, kirjoitustyylistä päätellen.

Olen tilannut Adlibriksesta useamman kerran eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia. Aina on kaikki tilatut kirjat toimitettu asianmukaisesti.

Vierailija
2/23 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en oikeastaan mistään muualta edes tilaa kirjoja kuin tuolta. Tähän asti palvelu ollut moitteetonta ja tilaukset ovat tulleet nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä palautetta sinne, älä täällä avaudu...

Vierailija
4/23 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjakauppakin on jo wt. Anna mun nauraa.

Vierailija
5/23 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, en usko ettette saaneet viestiä. Ette vain osanneet hakea sitä. Hyvä kauppa on, olen tilaillut sieltä jo vuosia. Toimitus on hidas, toista viikkoa.

Vierailija
6/23 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lukiolainen osti käytettyjä, erittäin hyväkuntoisilta näyttäviä koulukirjoja Suomalaisesta ja nyt on huomannut, että useasta kirjasta on revitty sivuja. Eikä nekään ihan halpoja olleet.

Vierailija
7/23 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Adlibriksen mainos?

Vierailija
8/23 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tyytyväinen asiakas jo vuosien ajalta. Koskaan ei ole mitään ongelmia ollut. Toimitus on hitaahkoa, mutta mikäs kiire tässä on, valmiissa maailmassa.

Vierailija
9/23 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ostan useimmat kirjani Adlibriksestä, olen oikein tyytyväinen heidän valikoimaansa ja palveluunsa. Ja kuten Kirjailijaliiton uusi puheenjohtaja eilen sanoi, nettikaupasta saa myös vähälevikkisen kirjallisuuden, kuten runot, esseet ja novellit.

Lisäksi välttyy siltä ärtymykseltä, kun kirjakaupan tiskin takana ei tunnisteta yhtäkään kirjaa nimeltä.

Vierailija
10/23 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt-kirjakauppa? * reps*

Vierailija
11/23 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaan nykyään kirjoja enempi netistä kuin ostan oikeasta kaupasta, koska valikoimat on parempia. Useimmiten tilaan juuri Adlibriksestä. En minäkään ole ihan joka kerta saanut kaikkea mitä tilasin, mutta on siitä aina tullut kuitenkin viesti, ettei voida toimittaa (tietty se olis mukavampaa ettei nää olis kaupassa sit ees näkyvillä, mutta kaikkea ei voi saada).

Vierailija
12/23 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vasta on wt:tä kun sanotaan että etsi se peruutusviestimme sieltä roskaposteista ja se että paljastuu ettei sitä viestiä ole edes viitsitty lähettää. Ne jotka ko. kaupalta jotain tilaavat varmaan nauttivat ko. kaupan wt- kirjallisuudesta pengottuaan osaavina ihmisinä ensin saapumisviestit (jos niitäkään viitsitään lähettää) sieltä s-postin roskakakorista tai soitettuaan nasevalle käytöstavattomalla aspalle (WT)!!!!!

T:Ap

Vierailija
13/23 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 16:25"]

Kyllä se vasta on wt:tä kun sanotaan että etsi se peruutusviestimme sieltä roskaposteista ja se että paljastuu ettei sitä viestiä ole edes viitsitty lähettää. Ne jotka ko. kaupalta jotain tilaavat varmaan nauttivat ko. kaupan wt- kirjallisuudesta pengottuaan osaavina ihmisinä ensin saapumisviestit (jos niitäkään viitsitään lähettää) sieltä s-postin roskakakorista tai soitettuaan nasevalle käytöstavattomalla aspalle (WT)!!!!!

[/quote]

Ap on hyvä esimerkki ihmisestä joka on kuullut jossain uuden sanan/sanaparin ja nyt hokee sitä itse koko ajan ymmärtämättä lainkaan, että mitä se tarkoittaa.

Opetelepa ap käyttämään wt:tä oikeassa kontekstissa: https://en.wikipedia.org/wiki/White_trash

Vierailija
14/23 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 16:28"]

[/quote]

Ap on hyvä esimerkki ihmisestä joka on kuullut jossain uuden sanan/sanaparin ja nyt hokee sitä itse koko ajan ymmärtämättä lainkaan, että mitä se tarkoittaa.

Opetelepa ap käyttämään wt:tä oikeassa kontekstissa: https://en.wikipedia.org/wiki/White_trash

[/quote]

Ja sinä olet hyvä esimerkki ihmisestä joka on vähän assburger.Et taida sopia mihinkään vähänkään luovaa ajattelua tai soveltamista vaativaan.Tuolla menolla sinulla on hyvät edellytykset vähälahjaisuuteen ja epäälykkyystestin voittajaksi.

Vierailija
15/23 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 16:28"]

[/quote]

[/quote]

Ja sinä olet hyvä esimerkki ihmisestä joka on vähän assburger.Et taida sopia mihinkään vähänkään luovaa ajattelua tai soveltamista vaativaan.Tuolla menolla sinulla on hyvät edellytykset vähälahjaisuuteen ja epäälykkyystestin voittajaksi.

[/quote]

No kylläpä se wt nyt pillastui ja projisoi omat ominaisuutensa muihin.

Vierailija
16/23 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:21"]

[/quote]

No onpa todella luovaa ja soveltamista käyttää sanoja täysin väärässä kontekstissa :D 

Vierailija
17/23 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:22"]

[/quote]

No kylläpä se wt nyt pillastui ja projisoi omat ominaisuutensa muihin.

=lapsellinen ite oot argumentti= trés Wt. Otatko oppia lapsiltasi siellä hiekkalaatikolla? Ei kannattaisi.

[/quote]

Vierailija
18/23 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:23"]

[/quote]

No onpa todella luovaa ja soveltamista käyttää sanoja täysin väärässä kontekstissa :D 

[/quote]

=assburger mikä assburger.Menitkö oikein yliopistoon oppimaan tuon vai oletko vaan aina ollut vähän suppea? Ei kannattaisi olla.

Vierailija
19/23 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luen melkeinpä vain ekirjoja nykyisin (iBooks, Kindle), mutta tuolta olen tilannut monet lahjakirjat ja hyvin on pelannut tähän saakka. Vastaanottajat ovat olleet lahjapaperiin kiedottuihin kirjoihinsa oikein tyytyväisiö. Olisiko teillä vain jokin yksittäinen kämmi käynyt?

Vierailija
20/23 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä maailmasta löytyy kerrassaan yksinkertaiaista sakkia. Fanittavat jotain huijarinettikauppaa jonka huijauksista tuohtuneita asiakkaita löytyy kuitenkin pitkin nettiä. Onhan se toisaalta hyvä jos wt:t saavat wt kauppansa jossa on kunnon wt-meininkiä. Toivottavasti tämä alkuperäinen viesti nyt kuitenkin toimii hyvänä antimainoksena meille vähän fiksummille ihmisille jotka ovat tottuneet siihen että kauppa pitää mitä lupaa ja että toimitukset tulevat ajallaan ja hinta on se minkä nettisivut lupaavat...yms.