Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuisitko n. 10 e/h-palkalla kuuntelemaan tiuskimista ja sättimistä ja huolehtimaan vieraan ihmisen intiimihygieniasta?

Vierailija
16.11.2021 |

Henk.koht.avustajan hommia....

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Intiimihygienia on tottumiskysymys, mutta jatkuvaa tiuskimista en kuuntelisi.

Itse en intiimihygieniajuttukaan ole tottunut. Edelleen meinaa oksennus nousta kurkkuun.

ap

Sama, vuosia avustajan hommia tehnyt ja edelleen oksettaa juurikin nuo. En totu varmasti ikinä. Onneksi nyt on pääasiassa vain seurana oloa ja ruuan laittoa, pikku siivousta jne.

Ja onneksi ainakin yhden firman hakemuksessa voi rastia itse ne asiat, joissa suostuu avustamaan. Saisi olla muilla sama juttu. Itse kyllä kerroin eräälle toiselle firmalle laittamassani vapaamuotoisessa hakumuksessa, että minulla ei yksinkertaisesti ole resursseja tulla toimeen käytösongelmaisten kanssa.

"Nykyään on niin vaikea saada kunnollista palvelusväkeä".

Vierailija
22/44 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

I r a k ista tulevat voivat hoitaa noita hankalia tapauksia. Meille muille helpot tapaukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sada turpaasi, ja että rintoihisija petseeseesi käydään kiinn8, ja syletään kasvoihin ja uhataan ja otetaan yhteyttä somessa vapaa- ajalla. T. Hoitaja

Vierailija
24/44 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
25/44 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vähän parempaa liksaa enkä ole kohdannut kovin pahoja tapauksia. Mun avustettavat ovat kaikki olleet työelämässä enemmän tai vähemmän ja osasivat olla ihmisiksi. Yhden tilanne on mennyt pahempaan suuntaan, mutta hakeepa sitten avustajia aina. Ja teen lähinnä sijaisuuksia, ettei tarvi vuosia samaa katsella.

Vierailija
26/44 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei. En ole elämässäni ollut työssä jossa joku ei käyttäytyisi asiattomasti päivittäin joten eiköhän tuokin menisi. Joskus nuorempana oli hankalampaa mutta nykyään menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja on silmää sille milloin joku aikoo ruveta fyysiseksi.

Vierailija
27/44 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni teki osa-aikaisen kaupan kassan lisäksi kahta avustajantyötä.

Irtisanoutui toisesta avustettavasta, oli liian raskasta henkisesti.

Kyllä, hän on kouluttautunut kahdelle alalle, joista kumpikaan ei ole hoitoala, mutta ei ole oikein parempia töitä tärpännyt.

Ikää alkaa olla sen verran, ettei ura enää tästä urkene.

10€/h juurikin noista avustushommista maksetaan, kaupassa vähän enemmän.

Vierailija
28/44 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lähihoitaja?

Vierailija
29/44 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sada turpaasi, ja että rintoihisija petseeseesi käydään kiinn8, ja syletään kasvoihin ja uhataan ja otetaan yhteyttä somessa vapaa- ajalla. T. Hoitaja

Ei tällaiseen pidä suostua, työnantajan kuuluu estää nämä.

P.S. Sun tuntipalkkasi ei ole 10€/h

Vierailija
30/44 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka monella kauemmin alalla olleella noin 13e. ja lisät siihen päälle. Ei paha kun ajattelee ettei koulutusta tarvitse. Ja monessa paikassa vain normaaleja kotihommia ja seurana olemista. Ja kaupoilla, konserteissa, näyttelyissä, ulkoilemassa tms. käydään. Voi olla ihan mukavaakin työtä. Ei kaikki avustettavat ole mitään hirviöitä! On niitä "hirviöitä" myös avustajissa, valitettavasti.

Vierailija
31/44 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkka monella kauemmin alalla olleella noin 13e. ja lisät siihen päälle. Ei paha kun ajattelee ettei koulutusta tarvitse. Ja monessa paikassa vain normaaleja kotihommia ja seurana olemista. Ja kaupoilla, konserteissa, näyttelyissä, ulkoilemassa tms. käydään. Voi olla ihan mukavaakin työtä. Ei kaikki avustettavat ole mitään hirviöitä! On niitä "hirviöitä" myös avustajissa, valitettavasti.

Niinpä. Hirviöiden luo en enää toiste mene.

ap

Vierailija
32/44 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemminkin kertonut tämän täällä mutta ei helkkari mitä avustettavia tuolla pyörii. Yhden avustamiseen kuului pelkkää kuuraamista: äiti vammainen, isä ihan kykenevä, mutta jostain syystä oli avustajan eikä isän homma pestä koko perheen pyykit, pyyhkiä joka päivä pölyt ja hoitaa kakarat. Päälle vittuilua ja arvostelua kun ei tismalleen oikein ollut kääritty sukkia jne. Yksi avustettava vaati että jopa pikkarit silitetään ennen kuin laitetaan kaappiin.. Siis ihan ihme vallankäyttöä yleisesti ja huonoa käytöstä..

Pakko sanoa, että sekin on kumma kun hommataan lapsia ja lemmikkejä, vaikka käytännössä avustajat joutuvat ne hoitamaan... Eri asia jos hommattu ja sitten vasta vammauduttu.

Saa olla tarkkana kenelle menee jos haluaa avustajan hommia tehdä. Itsellä on ollut normaalejakin avustettavia, ne on ollut mukavia työsuhteita.

Vierailija
33/44 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
34/44 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aiemminkin kertonut tämän täällä mutta ei helkkari mitä avustettavia tuolla pyörii. Yhden avustamiseen kuului pelkkää kuuraamista: äiti vammainen, isä ihan kykenevä, mutta jostain syystä oli avustajan eikä isän homma pestä koko perheen pyykit, pyyhkiä joka päivä pölyt ja hoitaa kakarat. Päälle vittuilua ja arvostelua kun ei tismalleen oikein ollut kääritty sukkia jne. Yksi avustettava vaati että jopa pikkarit silitetään ennen kuin laitetaan kaappiin.. Siis ihan ihme vallankäyttöä yleisesti ja huonoa käytöstä..

Pakko sanoa, että sekin on kumma kun hommataan lapsia ja lemmikkejä, vaikka käytännössä avustajat joutuvat ne hoitamaan... Eri asia jos hommattu ja sitten vasta vammauduttu.

Saa olla tarkkana kenelle menee jos haluaa avustajan hommia tehdä. Itsellä on ollut normaalejakin avustettavia, ne on ollut mukavia työsuhteita.

Niin totta. Ja vielä se, että etukäteen ei edes anneta mitään selkeitä ohjeita, vaan annetaan avustajan tehdä ensin väärin ja sitten huudetaan ja tiuskitaan hirveästi, kun avustaja ei osaa lukea avuntarvitsijan ajatuksia.....

ap

Vierailija
35/44 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi. Pärjään pelkillä tuilla tarpeeksi hyvin.

Vierailija
36/44 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin suostuisin. Palkka on kumminkin 70-80e/pv vs. 32e työttömänä+matalampi verotus+työmatkavähennykset ja silloin voi ostaa oman osakkeen.

10e voi olla omavalinta. Se on takuupalkka, jos haluaa jäädä eikä opiskella uusia ammattia. Noin yleisessä tehtäväsässä, johon riittäisi osaavaa työvoimaa se on ok. Voit itse päättää työllistymisestäsi päivänä minä haluat.

Vierailija
37/44 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mieluummin Prisman hyllyttäjä samalla palkalla.

Vierailija
38/44 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoiva-ala sopii kuulemma naisille.

Vierailija
39/44 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
40/44 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammoja vaan v**uttaa se, että eivät ole järin koulutettuja asentamaan puutarhaletkua pikalukolla kiinni. Sillä se anus peseytyy tehokaasti ja vailla kosketusta edes persposkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän