Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä surkein päivittäiskäytössä oleva auto?

Armas Romukasa
16.11.2021 |

Aloitan. Mulla ostohinnaltaan 100e k10 micra ja katsatus otti koville mutta liikkuu silti. Pellit popniitattu ja "massattu" + muutaman liimasin koriliimalla mutta ei inssi onneksi huomannut... Pieni kasa nippeliä ja nappelia kaverin metsäbirssistä ja 2 käyttö asemalla toikin jo leiman ;-) Joo, tiedän... Mut ei ole varaa parempaan ja HUOM! Käyn töissä. Palkka vain pahainen, reilun vajaa "touhutonni" kuussa + soviteltu pv-raha. Ei muuhun mahdollisuutta kun muihin hommiin ei pääse. Haku päällä koko ajan mutta olen jo pahasti "ikäsuojattu"...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 350tkm ajettu Opel Astra vuosimallia 1999 

Vierailija
22/30 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun viiden huntin auto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Scanian rekan nuppi. Ei viitti ihan maitolitran takia startata.

Jatkan vielä, että henkilöauto hajosi joku 5kk sitten, niin tuolla on tullut ajettua. Toki koittaa yhdistää omat ajot työajoihin, mutta välillä on hauskoja ilmeitä parkkipaikalla kun käyn kaupassa.

Ei kai sentään? Aika monikin kuski käy kaupassa rekalla ihan siinä työpäivän lomassa.

Vierailija
24/30 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/30 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

26 vuotta vanha toyota. Kuskaan sillä lapsia. Mies ajaa yksin työmatkojaan perheen ”ykkösautolla”.

Nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miehen sorto, alistaminen ja epätasa-arvo aitaa?

Vierailija
26/30 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ford T-model vm 1921.

Vierailija
27/30 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ford T-model vm 1921.

Nyt kyllä juksaat. 

Vierailija
28/30 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Lada 1300. Seitkytluvulta.

Tai...enpä tiedäkään siitä surkeudesta, moni tehnyt ostotarjouksen, alkaa olla jo harvinaisuus.

Mut en myy, ku on niin vähän ajettu ja hyvässä kunnossa muutenkin.

Mä asun Aasiassa yhdessä entisistä neuvostotasavalloista ja täällä näkee vanhoja ladoja paljon. Jotkut sellaisia, että ihmettelen, kuinka ne edelleen ylipäätään toimivat. Ja toiset taas sellaisia, että niitä on selkeästi pidetty kuin kukkaa kämmenellä.

Vierailija
29/30 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköauto peottaa talvem tullessa. Nyt selviän nippanappa palellen ja edellyttäen että työpaikkakunnan ainoa laturi on vapaa ja toimii. 

Vierailija
30/30 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1963 mallinen skoda octavia. vielä pelittää mutta hävettää.

Piti ihan googlata... Ei mutta, tuohan on nätti auto! Pidä ihmeessä kunnossa. Kelpasi minullekin. Varmasti parempi ja siis yksinkertaisempi pitää kunnossa kuin nykyaikaiset h-tin koneet. Jos siis saa osia? Minä en tyäni vuoksi näistä nykyajan sähkövatkaimista pidä. Toimintoja ja mukavuuksia on mutta kyllä palaa valojakin kuin joulukuusessa kun hiukankaan vikaa ilmenee... ja niitähän sitten riittää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi