ärsyttää työpaikalla yks ylimielinen alle 25v nainen
Miten noi onki niin vittumaisia jotkut. Pyörittelee silmiään ja huokailee.
Jotkut on ihan mukaviakin jopa mut sitten onn näää.... Miten niitä kestää?
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 14:25"]Minkälainen itse olet?
[/quote]ite oon ihan ystävällinen. Jopa tätä niskojen nakkelijaa kohtaan. Joku mun ulkonäössä ärsyttää sitä. Tulee surullinen olo :(
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 14:25"]Minkälainen itse olet?
[/quote]ite oon ihan ystävällinen. Jopa tätä niskojen nakkelijaa kohtaan. Joku mun ulkonäössä ärsyttää sitä. Tulee surullinen olo :(
[/quote]
Vanhat akat on kaikista pahimpia. Myönnä nyt pois vain, että nuoret ja nätit silmien pyörittelijät on sulle paha paikka.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 14:26"]
Sulla oli ikää? 100vuotta?
[/quote]
Taisi tulla yksi nolla liikaa. Ap käytös vaikuttaa olevan 10 vuotiaan tai sitä nuoremman tasolla.
Joku tais jo ottaa vähän itteensä.
Kyllä noita ylimielisiä pimuja on vaikka missä, kuin myös niitä vanhoja vittumaisia akkoja.
Oo sille aina oikein korostetun ystävällinen, varsinkin kun on muitakin paikalla :)
Elämä opettaa! Älä käytä energiaasi häneen. Naura hyväntahtoisesti ja sano " Huh huh" Kuten sanottu niin saattaa hänelle(kin) tulla elämässä vielä mutkia matkaan, jotka kummasti hioo pois turhat silmien pyöräytykset ja besserwisseröinnin. Vai mitä?
Sinä olet siellä kasiluokkalaisena tet-jaksolla, vai mitä?! Voisit äitisiä kanssa keskustella asiasta. Eihän tälläistä elävää oppimateriaalia kannata ohittaa.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 14:37"]Sinä olet siellä kasiluokkalaisena tet-jaksolla, vai mitä?! Voisit äitisiä kanssa keskustella asiasta. Eihän tälläistä elävää oppimateriaalia kannata ohittaa.
[/quote]jep täälä on jotkut alle 25v ikäiset
Provosoituneet pahasti ap n sanomisista :D
Minkälainen itse olet?