Olenko ainut kuka ei voi sietää Runebergintorttuja?
Ne on mielestäni todella pahoja. Sokerikuorrute ei sovi siihen yhtään, eikä hillo. Ne yhdessä varsinkin ovat kamala yhdistelmä. Myös itse torttu on pahaa, en tiedä mikä siinä tökkii vastaan, mutta maku on sellainen kitkerä? Aivan kamala joka tapauksessa.
Kommentit (28)
Runebergin torttu kirjoitetaan isolla myös lauseen keskellä, sillä se on erisnimi. Se on the torttu, nimetty herra Runebergin mukaan.
En tykkää tuosta tortusta minäkään.
Kaupasta ostetut on usein pahoja, en ihmettele vaikka ap ei tykkää runebergintortuista, jos on markettiversioita syönyt. Kotona voi leipoa parempia ja kostuttaa runebergit jollakin muulla kuin kitkerältä maistuvalla liemellä joka sisältää ties mitä, mutta ei ainakaan alkuperäisiä ainesosia. Jos ei miellytä kotitekoisetkaan, sitten voi jättää kokonaan syömättä ja siirtyä vaikka suoraan laskiaispulliin jo tässä vaiheessa.
Karvasmanteli tökkii? Niin muokin ja sit se, että sitä koristeita on vaan vähän ja itse pahaa tarttua niin saatanasti. Teen normaaleja muffareita puoliksi matelijauhoon, fariinisokerilla ja paljon kuorrutetta. Njomsm
musta ne tortut ei kaipaa niitä päällisiä yhtään.
Et ole ainoa! Sain vatsataudin ensimmäisen ryöppyvän laattakohtauksen lapsena sattumalta juuri syötyäni yhden - siitä lähtien olen ilmeisen alitajuisesti yhdistänyt posliinijumalille kumartamisen ja runebergintortut lähtemättömästi yhteen.
Sattumoisin mulla on syntymäpäivät huomenna, ja jostain syystä kaikkien mielestä on loistava idea tarjota runebergintorttuja kakun sijaan. Ei edes kehtaa valittaa kun ovat vaivaa nähneet vuokseni. Huomista sukupäivällistä odotellessa... :D
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 12:45"]
Teen normaaleja muffareita puoliksi matelijauhoon
[/quote]
Luin että MATELIJAjauhoon!
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 12:45"]
Teen normaaleja muffareita puoliksi matelijauhoon
[/quote]
Luin että MATELIJAjauhoon!
[/quote] haha, joo oikeasti manteleita ei ole olemassa, ne on matelijoita salanimellä. Siksi karvasmatelija on niin pahaa. Autocorrectikaan ei selvästi tiennyt kumpaa tarkoitin :D
En ole koskaan edes maistanut.
mummo