Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitko rähjätä naapurille asiasta joka ei sinulla itselläsikään ole

Vierailija
04.02.2015 |

Eli irtonainen koira aiheuttanut vahinkoa, ei pahasti mutta kuitenkin. Nyt tämä vahinkoa "kärsinyt" aikoo nostaa äläkän. Noloa tilanteessa on se että useammin tämän vahinkoa kärsineen omaa koiraa etsitään kyliltä. Itse olen vain sivustaseuraaja enkä mitenkään osallisena tuossa draamassa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä niin naurattaa nää "täydelliset ihmiset", meidänkin taloyhtiössä asuu tuollanen pariskunta jotka ovat jatkuvasti arvostelemassa muiden tekemisiä, ainut vaan että tää pari koirineen on itse koko kerrostalomme pahin meluterroristi :D Mutta koitappa sellasille sanoa, että heissä on jotain vikaa... Huoh.

Vierailija
2/5 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 11:47"]

Aina, jos irrallaan oleva koira tekee vahinkoa itselleni tai omaisuudelleni, sillä koirat ovat omistajan vastuulla, eikä niitä saa pitää irti. Ei vaikka asuisia minkälaisessa luonnon rauhassa, sillä sielläkin liikkuu muita ihmisiä, eläimiä ja autoja;)

[/quote]

Sä et tainnut ihan ajatuksella lukea tätä avausta?

Ei se mitään, olen samaa mieltä ettei koirat saa olla irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa heidän oma koiransa ei ole vielä aiheuttanut yhtään isompaa vahinkoa eivätkä ole joutuneet korvaamaan tuhoja? Tietysti saavat hakea korvausta, jos syyllinen on selvillä, paha vain sanoa onko se syyllinen heidän oma vai jonkun toisen koira, jos ei ole todisteita.

Ei tosiaan kannata sekaantua asiaan sen enempää.

Vierailija
4/5 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä sä yritit selittää, eihän tosta saanut mitään selvää!

Vierailija
5/5 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, jos irrallaan oleva koira tekee vahinkoa itselleni tai omaisuudelleni, sillä koirat ovat omistajan vastuulla, eikä niitä saa pitää irti. Ei vaikka asuisia minkälaisessa luonnon rauhassa, sillä sielläkin liikkuu muita ihmisiä, eläimiä ja autoja;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme