Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhat ihmiset odottavat nuorten elävän samanlaista elämää kuin he itsekin?

Vierailija
16.11.2021 |

Miksi usein vanhat ihmiset odottavat, että nuoret eläisivät samanlaista elämää kuin he itsekin? Ja sitten he pettyvät, kun nuori valitsekiin oman polkunsa. Silloin alkaa heidän oman elämänarvojen tuputtaminen nuorille.
Törmännyt tähän useasti. Ensin kysellään ja tentataan, sitten ihmetellään ja arvostellaan kun selviää, ettei nykynuori eläkkään samalla tavalla kuin he ovat eläneet 70-luvulla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sehän on se iänikuinen "Kun minä olin nuori..."

Vierailija
2/7 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeehän tuota nuoremmatkin, taisvastellaan, kun nykylapset ei ajattele samalla tavalla kuin itse lapsena 90-luvulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä sulle on tuota mallia tyrkyttäneet? Sanot että useasti oot törmännyt tähän, eli onko sulla paljon suvussa iäkkäitä ihmisiä vai missä olet törmännyt? Mulla taas toisinpäin, ei oo tuputettu eikä ihmetelty elämäni aikana vaikka erilaisia valintoja oonkin tehnyt. Ja nyt itse "vanhana" en neuvo ketään nuorta enkä ihmettele arvostellen valintojaan.

Vierailija
4/7 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut, mutta eivät toki kaikki, jämähtävät omiin tapoihinsa ajatella. Eivät ikään kuin pysy vauhdissa mukana enää.

Onhan se varmaan rasittavaa nuoremmille.

Vierailija
5/7 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi nuoret eivät odota että vanhemmat eläisivät kuten he.

Ei olisi ainuttakan veronmaksajaa koko maassa :C

Vierailija
6/7 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuoret sitten arvostelevat vanhoja? Ikään kuin vanhojen pitäisi olla samanlaisia kuin nuoret.

Vierailija
7/7 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä arvostelua on kaikissa ikäluokissa! Toiset ihmiset nyt vaan ovat omaan napaansa tuijottajia, joille heidän oma tapansa olla ja asua ja työskennellä ja viettää lomaa on ainoa oikea. Kestettävä on. Suoraan arvosteluun voi sanoa että pidäpä vähän pienempää suuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän