En laukea yhdynnässä, olen mieheni mielestå vaikeasti tyydytettävä :(
Aamulla mies pani mua kahdesti. Kun hän panee, niin se on noin minuutti per kerta, joskus ehkä kolmekin. Ei mitään lämmittelyjä, muna sisään, vähän nylkytystä ja mälit käteen tai mun selän päälle. Aamulla hän sit teki lähtöä sängystä suoritustensa jälkeen ja minä sanoin että hyvähän se on lähteä kun on ittensä saanut tyydytettyä. Mies sanoi että kun minut on niin vaikea tyydyttää. En laukea yhdynnässä, tarviin klitorisstimulaatiota. Viiskin minuuttia riittää jos mulla on tunne että mies haluaa sen mulle tehdä. Onko se liikaa? Olenko vaikeasti tyydytettävä? Miten te muut? Kysyin mieheltä, mites hänen edelliset, onko ne olleet sellasia kertahipaisusta tyydyttyneitä. Ovat kuulemma olleet. Tyydyttelen yleensä ite itteni, mies jaksaa vaivautua ehkä kerran, pari vuodessa.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 10:57"]
Aamulla mies pani mua kahdesti. Kun hän panee, niin se on noin minuutti per kerta, joskus ehkä kolmekin. Ei mitään lämmittelyjä, muna sisään, vähän nylkytystä ja mälit käteen tai mun selän päälle. Aamulla hän sit teki lähtöä sängystä suoritustensa jälkeen ja minä sanoin että hyvähän se on lähteä kun on ittensä saanut tyydytettyä. Mies sanoi että kun minut on niin vaikea tyydyttää. En laukea yhdynnässä, tarviin klitorisstimulaatiota. Viiskin minuuttia riittää jos mulla on tunne että mies haluaa sen mulle tehdä. Onko se liikaa? Olenko vaikeasti tyydytettävä? Miten te muut? Kysyin mieheltä, mites hänen edelliset, onko ne olleet sellasia kertahipaisusta tyydyttyneitä. Ovat kuulemma olleet. Tyydyttelen yleensä ite itteni, mies jaksaa vaivautua ehkä kerran, pari vuodessa.
[/quote]
Miksi et räplää itteessi yhdynnässä?
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 11:01"]
Hierot ite ittees samalla. Niin jos siinä minuutin sessiossa kerkeet. Onko nuori mies? Jos on niin kyllä se siitä vielä muuttuu parempaan.
[/quote]
Ja höpö höpö ! Jos miehellä on asenne tuo, niin ei siitä miksikään muutu.
Mä sanoisin, että ala mennä, kun parempiakin on olemassa.
Mun mies on ollut nuorena jo taivaallinen rakastaja ja on edelleen kahdenkymmen vuoden jälkeen. Ja sen ainoa tavoite on ollut AINA saada mut onnelliseksi ja tyydytetyksi.
Että siinä - mietippä miestäsi. Aarre ?
[/quote]
Minunkin mieheni, mutta ei ennen minua. Aloimme seurustelemaan 17-vuotiaina ja kyllå minun hänet on tarvinnut "kouluttaa". Luuli oikeasti naistenkin tulevan vain yhdynnässä. Sanoin, että en saanut voitko tyydyttää minut sormin, alkoi työntää niitä sisääni ja totesin tuossahan menee ikuisuus siirry klitorikseen. Ei tiennyt mikä se on. Opetin mikä se on ja missä ja miten sitä kosketaan. Alle puolessa vuodessa osasi minut tyydyttää paremmin kuin minä itseni. Myös kielellä. Kyllä joku on sinunkin miehellesi joskus asiat opettanut.
Mitähän se räpläys auttaa jos seksi on "kylmänä sisään ja pari lykkäystä"???
Eihän ap ehdi kuin saada käden jalkoväliin niin homma on ohi!
Ei tuo ole mikään yhdyntä! Joten vaikea on nauttia...
niin ootki kun vertaa naisin jokka laukeaa kun kerran nuolasee.
viisas nainen ostaa hieromasauvan ja viisas mies panostaa esileikkiin enempi.
kyllä suomalaiset on tässäki hommassa niinku lapsia.. suu ammollaan ihmettellään
toisten vehkeitä ja sitä mitä niille pitäs tehä vaikka netti on täynä super-orkku-tekniikoita..
huh huh taas kerran
Minä olen mielestäni vaikeasti tyydytettävä. Mies saa räplätä puoli tuntia klitorista ennen kuin saan. (tai vaihtoehtoisesti teen sen itse, mutta siis puoli tuntia on minimi) Mutta mies ei valita. Molemmat tiedetään, ettei meillä mitään "muna sisään ja ulos ja se oli siinä"-seksiä harrasteta.
Jokainen pari tietysti tavallaan. Tämä sopii meille.
Ja minä en tunne yhtään naista joka saisi kun kerran nuolasee.
Jos tällainen ihme tapahtuu niin nainen on ollut jo pitempää todella puutteessa ja/tai on jo lämmitellyt itse etukäteen!
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 11:26"]
En ymmärrä tuollaista asennetta miehillä. Oma avovaimoni ei saa yhdynnässä orgasmia, joten otan sen velvollisuudeksi saada hänet laukeamaan muilla tavoin, joko nuolemalla tai sormilla. Ei minua haittaa yhtään se, että hommaan menee kauan aikaa, se vain kiihottaa itseäni enemmän kun näkee toisen kiemurtelemassa mielihyvästä...
T: Mies
[/quote]
No kaikki ei vaan jaksa lipsuttaa jotain pikkurouvaa tuntikausia sormella tai vielä vähemmän kielellä. Tyydy siihen.
En tule nuolemalla koskaan, se on mulle ihan vieras juttu. Sormilla kyllä ja yhdynnässä. Kun olen päällä, saan turhankin nopeasti, parissa minuutissa. Esileikit kyllä on kaiken hyvän seksin a ja o. En suostuisi olemaan runkkauksen kohde.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 12:11"]
No kaikki ei vaan jaksa lipsuttaa jotain pikkurouvaa tuntikausia sormella tai vielä vähemmän kielellä. Tyydy siihen.
[/quote]
Niin? Minä jaksan ja siksi avovaimoni nauttiikin seksistä.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 12:21"]
[/quote]
[/quote]
Fiksu mies :) tästä pitäisi muidenkin miesten ottaa oppia, näin vaimosta ei tule haluton, kun hänenkin tarpeet tyydytetään. Ei kukaan jaksa sellaista seksiä josta ei koskaan saa tyydytystä.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 10:57"]
Aamulla mies pani mua kahdesti. Kun hän panee, niin se on noin minuutti per kerta, joskus ehkä kolmekin. Ei mitään lämmittelyjä, muna sisään, vähän nylkytystä ja mälit käteen tai mun selän päälle.
[/quote]
Miespuolisena kysyisin että oma avopuolisoni haluaa homman juuri noin tapahtuvan... olen ihmetellyt että miksi? Homma menee niin että mun pitää olla valmiina, ei esileikkejä, kondomi paikoilleen ja menoksi.. Hyvät naiset, kertotaapas nyt että missä vika? Olen kysynyt häneltä, mutta en ole saanut vastausta...
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 12:21"]
[/quote]
[/quote]
Osa naisista nauttii yhdynnästä ja varmaankin valtaosa haluaa saada orgasmin siinä.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 12:04"]Ja minä en tunne yhtään naista joka saisi kun kerran nuolasee.
Jos tällainen ihme tapahtuu niin nainen on ollut jo pitempää todella puutteessa ja/tai on jo lämmitellyt itse etukäteen!
[/quote]
Niinpä! Silloin kun aloin tapailla nykyistä avopuolisoa, olin ollut VUODEN ilman seksiä. Siksi enaimmäinen kerta hänen kanssaan olikin ihaninta, mitä olen milloinkaan kokenut, tulin todella helposti monta kertaa ja vieläpä yhdynnässä. Normaalisti tarvin vähintään 10-15min klitorisstimulaatiota.
Mitä tulee ap:n ongelmaan, niin miehän on ihan sika. Kyllä meilläkin on pikapanoja kerran viikossa, mutta jos se on aina sitä, niin ehei tuu mittään. Ukko pellolle ja uutta kehiin. Ne hänen exänsä ovat varmaan olleet hyviä näyttelijöitä..
N23
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 11:13"]Kuinka kauan teillä muilla, jotka ette laukea (pika)yhdynnässä, menee klitorisorgasmin saamiseen?
[/quote]
Vaihtelee tosi paljon! Joskus muutama minuutti, joskus parikymmentä minuuttia saa käsi krampissa hieroa, kun ei millään meinaa laueta. Ja muutaman harvan kerran on käynyt niin, etten oo jaksanut enää jatkaa vaikka en ole lauennut.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 10:57"]
Aamulla mies pani mua kahdesti. Kun hän panee, niin se on noin minuutti per kerta, joskus ehkä kolmekin. Ei mitään lämmittelyjä, muna sisään, vähän nylkytystä ja mälit käteen tai mun selän päälle.
[/quote]
Miespuolisena kysyisin että oma avopuolisoni haluaa homman juuri noin tapahtuvan... olen ihmetellyt että miksi? Homma menee niin että mun pitää olla valmiina, ei esileikkejä, kondomi paikoilleen ja menoksi.. Hyvät naiset, kertotaapas nyt että missä vika? Olen kysynyt häneltä, mutta en ole saanut vastausta...
[/quote]
Ehkä rajuus kiihottaa häntä. Tai sitten hän ei oikeasti kauheasti välitä seksistä, mutta koska rakastaa sinua ja haluaa antaa sinulle tyydytystä, haluaa pikapanoja joissa laukeat nopeasti.
No on sulla mies :/ Kyllä tässä miehenä sanon ja kokemuksen syvällä rintaäänellä että, kyllä se miehestä on suurilta osin kiinni et saako naisensa tulemaan! Ihmetyttää et mistä miehet saa sen käsityksen että sellaisella "junttamoukaritikkauksella" saa naisensa tulemaan ja siitä pitävät? Toki onhan sekin varmasti välillä kivaa, mut kyl itse oon sen huomannu et mitä hitaammin ja kiusoittelevammin työntelet ja kuuntelet ja aistit naista niin sieltä se joka kerta tulee :D Ja vaatii kyl pikkasen enemmän ku sen minuutin tai kaksi.
Miksi pelkkiä pikapanoja???
Naisena voit määrätä tahdin eli kukaan ei pane sun reikääs ennenkuin itse olet valmis nautintoon! Ja jos mies ei tätä tajua niin voi vetää käteensä.