muija vaan raivoaa!
Jatkuvaa kiukuttelua aamusta iltaan, milloin on koulu/työpäivä mennyt päin metsää tai tabletti ei toimi, lapset ärsyttää, kaupasta ei löytynyt tarjous jauhelihaa, netti hidastelee, hiuslakka lopussa jne jne.
Lopputulos: päivä totaalisesti pilalla, pelkkää kiukuttelua ja raivoamista, naljailua minulle ja lapsille, eikä halua että hänelle puhutaan koska hänen mielestä kenellekään ei ole mitään asiaa puhua hänelle.
EI VOI OLLA NORMAALIA! Vai onko?
Miten on mahdollista että joka päivä menee v*tuilleen? En ymmärrä sitä että miksi aina täytyy syyttää muita vaikka vika on selvästi ihan itsessä.
Ei voi olla tervettä että joka päivä muija saa hervottomat kilarit ja pilaa samalla mun ja lastemme päivän, hän ei ikinä ole väärässä omasta mielestään ja hänellä on täysi oikeus huutaa ja raivota joka v*tun asiasta.
Joskus on jopa anteeksikin pyytänyt ja sanonut että ei ole meidän vika, mutta onko tälläistä kannattavaa edes jatkaa??
On koitettu keskustella asiasta jopa ammattilaisen kanssa, päivän se auttaa ja sitten sama paska jatkui.
Onko se edes normaalia että lasten äiti suuttuu lapselle viiden minuutin välein?
Ensin juttelee/leikkii lasten kanssa, minuutin päästä huutaa, toisen minuutin kuluttua taas on hyvin, ja tätä jatkuisi vaikka kuinka kauan mutta on pakko mennä itse väliin. sitten kiukuttelu kohdentuu myös minuun lasten lisäksi.
Pakko myöntää että minäkään en ole tietysti täydellinen mutta alan olemaan loppu, en haluaisi rikkoa perhettämme mutta en enää vain jaksa. Lasten takia varmaan olen järjissäni, onko kenelläkään antaa mitään järkevää neuvoa tälläiseen.
Kaikki neuvot ovat arvokkaita, ehkä isompi yleisö osaa neuvoa paremmin kuin joku "ammattilainen" jonka mielipiteet on suoraan oppikirjasta revittyjä.
Kommentit (23)
Tuollaista se on nyky aikana. Heti kun on vähän vastoinkäymisiä, niin ero ero ero!! Jätä se!!
Jos et kestä häntä huonoimmillaan, et ansaitse häntä parhaimmillaankaan.
Puolison, oli sitten mies tai nainen, tulee olla toisen paras ystävä.
Kuuntelepas se "mistä tunnet sä ystävän?" en tiedä kenen biisi se on. Siinä on asiaa!
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 03:14"]
Huutaisin minäkin jos mies kutsuis mua muijaksi... Sun vaimolla saattaa olla masennus tms. Voi olla että on ylikuormittunut. Kannattaa käydä ihan juttelemassa vaimon yksin jossain. Tai sit vaan laittaa mies kiertoon ja hankkia joku joka auttaa ja ymmärtää ja panee niin että näkee tähtiä
[/quote]Idiootti!
Mitä jos ottaisitkin syliin ja pitäisit hyvänä? Pakottaisit sen omalla hyvyydelläsi rauhoittumaan. Ja käske sen lopettaa hormonaalinen ehkäisy. Saat ehkä vaimos takaisin sen monsteripuvun alta.