Kiinnitetäänkö äitiyspakkauksen reunakangas oikeasti jesarilla?!
Sukulaistäti lupasi tehdä äp.n verhoilun. Hain laatikon eilen. Hän on kiinnittänyt ulko- ja sisäreunan kankaat toisiinsa ja laatikkoon jesarilla. Siis häh. Muutamalla poistolla ulkokangas kiinni sisäkankaassa ja sitten vaan julmetusti jesaria. Ä, taisi mennä kankaat kankkulan kaivoon. Miten saan teipitteipit irti laatikosta koko boksia tuhoamatta? Sisäkangas on laatikon sisältäkin jesarilla kiinni... Olin kyllä odottanut jotain vähän siistimpi ratkaisua.
Kommentit (13)
Voi ei. Jesaria ei kyllä saa mitenkään irti laatikosta rikkomatta sen pintaa. En osaa vastata kysymykseesi, en ole tehnyt kankaita sisälle. Kyllähän tuo vauva tuolla laatikossa aikamoista rapinaa pitää, mutta pian menee pinnikseen, et en ole jaksanut vaivautua sisustamaan laatikkoa.
Jesari on ilmastointiteippiä. LOL!! Kyseinen täti taitaa olla varsinainen käsityöihme.
Seuraavista kankaista niin isot, että peittävät teipin rumat jäljet?
Itseasiassa lasta ei suositella nukutettavaksi siinä laatikossa koska laatikon tekemiseen käytetään kemikaaleja jotka saattavat pienen vauvan hengittäessä olla varallisia
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 01:13"]Mitä on jesari?
[/quote]
Jeesusteippi = Jesus saves the world. Jesari, jokaisen roudarin pelastaja.
Oon aika ihmeissäni ettei tänne ole vielä tullut äityleitä rutkuttamaan kun ei ole vielä 2015 pakkausta julkaistu ja että kun tää edellinen oli niiiiin kauhee ja kun ei voi sitä omaa rakkaudenkuliminoitumaa pukea niihin vaatteisiin
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 03:52"]
Oon aika ihmeissäni ettei tänne ole vielä tullut äityleitä rutkuttamaan kun ei ole vielä 2015 pakkausta julkaistu ja että kun tää edellinen oli niiiiin kauhee ja kun ei voi sitä omaa rakkaudenkuliminoitumaa pukea niihin vaatteisiin
[/quote]
Mun mielestä siellä pakkauksessa oli ihan kivoja vaatteita. Varsinkin ne kurrekuvioiset.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 10:01"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 03:52"]
[/quote]
Mun mielestä siellä pakkauksessa oli ihan kivoja vaatteita. Varsinkin ne kurrekuvioiset.
[/quote]
OT: 2014 pakkaus on mahtava! Yhtä valkoista bodya ei tullut käytettyä, mutta varsinkin isompia vaatteita on käytetty niin paljon, että reikiintyivät ryömivällä vauvalla. Laatukin oli hyvää - ainoastaan pari vaatetta vähän haalistui pesussa. Jos olkainpotkareita saisi jostain eri kokoisina, ostaisin heti lisää.
Voi mikä täti. Laita kuva! :)
Ei todellakaan kiinnitetä teipillä, vaan esim. kuminauhoilla.
.mulla oli sellainen (jonkun sukulaistädim ompelema) missä oli sisälläkin kangas. Saumat meni laatikon kulmia pitkin. Niinkuin laatikon muotoinen se sisäosa, pohjaa myöten. Ihan paras.
Mitä on jesari?