Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat naiset minkälaiset miehet teitä lähestyy kun etsitte parisuhdetta?

Vierailija
15.11.2021 |

Tinderissä tai livenä, kuvailkaa ulkonäköä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/16 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Newsflash: rumia naisia ei lähesty kukaan.

T: ruma nainen

Vierailija
4/16 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lähestyvät kaikki ne miehet joiden kannattaisi lähestyä rumia naisia. En ole aivan kauneusstandardien mukainen, joten osa miehistä kuvittelee ettei minua lähestytä ja että olisin tosi iloinen. Mutta paino tuolla "aivan" koska muiden naisten silmissä olen mm. hoikka blondi.

Vierailija
5/16 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaiset. Tai sitten ihan kauheassa humalassa olevat epätoivoiset.

Muutenkin tuntuu, että nykyään tän lähestymisen hoitaa ainakin ensin naiset. Eli antavat miehille merkin, että saa lähestyä. Rumilla naisilla on yleensä niin huono itsetunto, ettei tälläistä merkkiä kehtaa antaa. 

Vierailija
6/16 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livelähestyjiä ei kyllä kiinnosta etsiikö kohde parisuhdetta vai ei, lähestyvät joka tapauksessa jos kohde on kiinnostava. Vai ajattelitko että parisuhdetta etsivillä naisilla lukee otsassa "ETSIN PARISUHDETTA" ja random miehet sitten sen perusteella päättävät ketä lähestyvät?

Suurin osa kokemistani livelähestymisistä on tullut tilanteessa, jossa en todellakaan ole etsinyt pari- enkä mitään muutakaan suhdetta.

Vierailija
7/16 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuuntuvat pukumies-insinöörit 

Vierailija
8/16 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä meitä oikeasti rumia naisia lähesty kukaan. Edes baarissa kännissä. T: ikisinkku nainen 32 v

Vierailija
9/16 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä toisessa ketjussa miehet väittivät, ettei naisen ulkonäkö vaikuta millään tavalla lähestymiseen.

Vierailija
10/16 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene pois, ruma mies.

Vierailija
11/16 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä pitää kyllä paikkansa, mutta niitä oikeasti rumia naisia on todella vähän. Minä olen tavannut kolme runsaan 50 vuoden aikana.

Vierailija
12/16 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyjien ulkonäössä ei sinänsä ole mitään kummallista, mutta elämäntilanteissa on. Usein ovat jollain lailla syrjäytyneitä, estyneitä, hyvin yksinäisiä. Kommunikointitaidot ovat usein heikot, mikä voi johtua ujoudestakin. Itse olen rumana 5-kymppisenä naisena jo luopunut ajatuksesta, että avioeron jälkeen voisi vielä parisuhde löytyä. En ole itse mikään "löytö" (selvästikään), mutta olen kuitenkin sillä lailla tasapainoinen ja jalat maassa oleva, että odotan kumppaniltakin samaa. Haluaisin, että kumppanillakin olisi perusasiat kunnossa sillä lailla, että en parisuhteessa joutuisi joksikin tsemppariksi tai jopa terapeutiksi. Ja tällä en tarkoita sitä, ettenkö haluaisi tukea puolisoani vaikeissa kohdissa, vaan sitä, että en halua kumppanini nojaavan minuun ikään kuin olisin hänen viimeinen oljenkortensa. Minua lähestyvillä miehillä näin tuntuu usein olevan.

Ja joskus minua lähestyy sellaisetkin miehet, joilla elämän peruspalikat ainakin vaikuttavat olevan kasassa, mutta he päätyvät nopeasti jatkamaan viestittelyä jonkun nätimmän kanssa (tai näin ainakin oletan).

Vierailija
13/16 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

u p

Vierailija
14/16 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkymättömät.

Vierailija
15/16 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä pitää kyllä paikkansa, mutta niitä oikeasti rumia naisia on todella vähän. Minä olen tavannut kolme runsaan 50 vuoden aikana.

On niitä (meitä). Et vaan noteeraa näitä rumia naisia mitenkään, vaan ne ovat täysin ilmaa sinulle.

Vierailija
16/16 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä toisessa ketjussa miehet väittivät, ettei naisen ulkonäkö vaikuta millään tavalla lähestymiseen.

Valehtelivat.

Tai oikeastaan ei, lihavia/rumia naisia miehet ei edes laske naisiksi, niin tavallaan saattoi puhua totta.

Miehet laskee vain hyvännäköiset naiset naisiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi