P.S. I love fashion - Linda raskaanako?
Mahtaakohan Linda olla raskaana? Uusimman postauksen tokassa kuvassa masu näyttää pömpöttävän, tosin ei mitenkään huomattavasti.
Oih oispa jännää seurata Lindan vauva-arkea :)
Kommentit (7)
Voihan se olla, oikeessa iässäkin on ja mies löytyy joten miksi ei?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 23:57"]
Eiköhän "masu" voi pömpötellä monista syistä. Linda on muistaakseni keliaakikko, ja minä ainakin keliaakikkona tiedän, että armottomaan pömpötykseen ei tarvita kuin lusikallinen jotain väärää. (Ei välttämättä edes gluteenia, kun on herkkä vatsa muutenkin.)
Ja nyt kun vilkaisin blogia, niin en edes tajua, miten kukaan tuossa voi nähdä pömppömahaa... oletko ap sama ihminen joka oli vakuuttunut, että hoikkaakin hoikempi Jenni Haukio oli itsenäisyyspäivän juhlissa raskaana?
[/quote]
en oo sama ihminen. Kai mä sitten olen liian vauvaintoilija :)
2 päivää sitten hehkuttanut jonkun raflan drinkkejä...
Linda ainakin tykkää äiteysblogeista, mutta ei toki välttämättä itse ole raskaana..
En usko, just vasta miehenkin tavannut.
Eiköhän "masu" voi pömpötellä monista syistä. Linda on muistaakseni keliaakikko, ja minä ainakin keliaakikkona tiedän, että armottomaan pömpötykseen ei tarvita kuin lusikallinen jotain väärää. (Ei välttämättä edes gluteenia, kun on herkkä vatsa muutenkin.)
Ja nyt kun vilkaisin blogia, niin en edes tajua, miten kukaan tuossa voi nähdä pömppömahaa... oletko ap sama ihminen joka oli vakuuttunut, että hoikkaakin hoikempi Jenni Haukio oli itsenäisyyspäivän juhlissa raskaana?