Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

P.S. I love fashion - Linda raskaanako?

Vierailija
03.02.2015 |

Mahtaakohan Linda olla raskaana? Uusimman postauksen tokassa kuvassa masu näyttää pömpöttävän, tosin ei mitenkään huomattavasti. 

Oih oispa jännää seurata Lindan vauva-arkea :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän "masu" voi pömpötellä monista syistä. Linda on muistaakseni keliaakikko, ja minä ainakin keliaakikkona tiedän, että armottomaan pömpötykseen ei tarvita kuin lusikallinen jotain väärää. (Ei välttämättä edes gluteenia, kun on herkkä vatsa muutenkin.)

Ja nyt kun vilkaisin blogia, niin en edes tajua, miten kukaan tuossa voi nähdä pömppömahaa... oletko ap sama ihminen joka oli vakuuttunut, että hoikkaakin hoikempi Jenni Haukio oli itsenäisyyspäivän juhlissa raskaana?

Vierailija
2/7 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla, oikeessa iässäkin on ja mies löytyy joten miksi ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 23:57"]

Eiköhän "masu" voi pömpötellä monista syistä. Linda on muistaakseni keliaakikko, ja minä ainakin keliaakikkona tiedän, että armottomaan pömpötykseen ei tarvita kuin lusikallinen jotain väärää. (Ei välttämättä edes gluteenia, kun on herkkä vatsa muutenkin.)

Ja nyt kun vilkaisin blogia, niin en edes tajua, miten kukaan tuossa voi nähdä pömppömahaa... oletko ap sama ihminen joka oli vakuuttunut, että hoikkaakin hoikempi Jenni Haukio oli itsenäisyyspäivän juhlissa raskaana?

[/quote]

en oo sama ihminen. Kai mä sitten olen liian vauvaintoilija :)

Vierailija
4/7 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 päivää sitten hehkuttanut jonkun raflan drinkkejä...

Vierailija
5/7 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda ainakin tykkää äiteysblogeista, mutta ei toki välttämättä itse ole raskaana..

Vierailija
6/7 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/7 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, just vasta miehenkin tavannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän