Mitä "huonoa" olet syönyt tänään?
Tarkoitan jotain epäterveellistä esim. Karkkia, pizzaa, pullaa...
Mulla on mennyt 2 suklaakeksiä.
Kommentit (38)
En sinänsä mitään huonoa, mutta ihan liikaa kylläkin. Eikun söinhän vaaleeta höttöleipää tänään.
Voi helvetti, mulla meni puolentoistakuukauden dieetti vituiksi kun sortusin hemmetti johonkin ällöttävään hesen kerroshampurilaiseen. Ei ollut edes hyvää ja järkky ketutus sen jälkeen. Mä oon 6 viikkoa ollut tosi hyvällä ja terveellisellä ruokavaliolla ja kokonaan ilman herkkuja eikä ole tehnyt edes tiukkaa ja sit tulee hesburger vastaan ja päädyn ostamaan kerroksen. Mulla tais olla joku hetkellinen aivovamma siinä kohtaa.
Noin 10 hopeatoffeeta ja paksusti maksamakkaraa näkkärin päällä.
Suklaata, sipsejä kahta erilaista, 2 runebergin torttua, limsaa, jääteetä, täytetyn patongin. Aika paha :( Olen normaalipainoinen 57 kg nainen.
Tää päivä kyllä menny rankasti possuilun puolelle, hesessä syönti, laskiaispulla ja suklaapatukka.. :/
Kahvitauolla meni suklaapatukka ja kotiin tullessa pakastimesta kaksi suklaamuffinia :(
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 23:23"]
JaXuhali 25:lle :)
[/quote]Voi kiitos :)
t. 25
Burger Kingin kasvishampurilaisen, tämä tapahtuu kerran viikossa.
2 croissantia hillolla ja 100 g rusina-pähkinäsuklaata.
Susupaloja 6 kpl:tta ja kuivakakkupala. Perussettiä kahvin kanssa.
Töissä työkaverin synttärikakkua pala. Ihana perinteinen kermakakku!
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 23:24"]Noin 10 hopeatoffeeta ja paksusti maksamakkaraa näkkärin päällä.
[/quote]
Mielikuvani: Näkkäri hopeatoffeella ja maksamakkaralla.
Täytekakkua, kodalla paistettua makkaraa, skumppaa, suklaata, minttuviinaa, ranskalaisia, lakua.
Pullan.