Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla SIJOITUSasuntoa? Kannattaisko sellainen hankkia, pks?

Vierailija
15.11.2021 |

Näyttää sille, että perintöä tulee niin paljon, että 200 t on varaa laittaa johonkin. Mietimme sijoitusasuntoa Espoosta, jossa itsekin asumme.

Mitä kokemuksia teillä on? Onko vuokralaisten kanssa ongelmia? Paljon voi olettaa saavansa tuottoa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PKS ja arvo tipahtaa heti

Vierailija
2/8 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vuokralaiset ovat siistejä ja tunnollisia maksajia. Joitakin vale uutisointeja näkee että mukamas jotakin tuhottu asunnossa.🤔. Tuotto 0 - 8 %. Käsittääkseni muualla Suomessa isompi tuotto kun Helsingissä.

Itsellä "pikku" kylillä kaksi kämppää ja tuotto yli 10%.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PKS ja arvo tipahtaa heti

Ja tämä on siis varmaa tietoa vai mutua?

Vierailija
4/8 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on jäljellä. Kolme olen myynyt viimeisten neljän vuoden aikana. Lisäksi varsinainen kotimme, jota käytämme harvoin, koska asumme maalla kakkosasunnossamme.

Vierailija
5/8 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa 200k ostaa vaikka parikin sijoitusasuntoa, vaikka joutuisi ottamaan osan velkana. Siinähän ne maksavat itse itseään, kun vain olette huolellisia vuokralaisten valinnassa. Aika nopsaan saa ostettua kolmannen ja neljännenkin. Rohkeasti vain asuntomarkkinoille.

Vierailija
6/8 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kämppää omistan, kaikki isoissa opiskelukaupungeissa ja penniäkään en ole niistä itse maksanut vaan olen perinyt. Kaikissa hyvät vuokralaiset ja tuotto ok. Yhteen tulossa sukitusremontin vuoksi tyhjäkäyttöä mutta siihen olen onneksi varautunut.

Vierailija
7/8 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme kämppää omistan, kaikki isoissa opiskelukaupungeissa ja penniäkään en ole niistä itse maksanut vaan olen perinyt. Kaikissa hyvät vuokralaiset ja tuotto ok. Yhteen tulossa sukitusremontin vuoksi tyhjäkäyttöä mutta siihen olen onneksi varautunut.

Huuha huuhaa ta juttantutaa.... Kyllä perintökämpästä joutuu maksamaan vinon pinon senttejä tai ennen pennejä.

Vierailija
8/8 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi sijoituskämppää hyvällä alueella. Vuokralaiset välitysfirman kautta. Ei ongelmia vuokralaisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi