Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä AV on opettanut sinusta ja elämästäsi?

Vierailija
03.02.2015 |

Siis mitä olet oppinut elämästäsi ja itsestäsi av-palstaa lukemalla, mitä et siis muuten olisi ehkä tajunnut?

Minä olen oppinut olemaan äärettömän kiitollinen kaikista läheisistäni, miehestäni, perheestäni, kavereistani, miehen perheestä ja kavereista, sillä he eivät ole lainkaan sellaisia, mistä av:lla valitetaan.

Toisekseen olen oppinut, että olemme niin köyhiä, että sossun asiakkaatkin nauravat. Meillä siis mies opiskelee vielä ja tienaa sen 400 euroa kuussa. Eikä tule kyllä valmistuttuaankaan tienaamaan av:laisten miesten keskipalkkaa, noin 7000 euroa. Minä siis elätän meidät naiselle sopivalla palkallani, joka ylittää juuri ja juuri Rädyn rajan.

Kolmanneksi olen oppinut, että tasa-arvo on valovuosia kauempana, kuin olisin kuvitellut arkikokemusteni perusteella. Täällä ollaan aivan järkyttävän sovinistisia joka suuntaan. Viisikymmentäluku katselee jo kauhistuneena tätä kotiäiti-uraisäjakoa, naisten huorittelua ja miesten leimaamista nössöiksi.

Antakaapa kuulua omia kokemuksianne, mikä av:lla eroaa normaalista elämästänbe?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/3 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av on opettanut minulle, että olen luuseri ja että minun pitäisi lopettaa itseni, koska olen kuluerä. Ja tietenkin sekin, ettei minulla ole elämää koska olen täällä kirjoittelemassa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni on paskaa ja wt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän