En ymmärrä miehiä, jotka pitävät aasialaisia naisia seksikkäinä.
Nehän näyttävät ihan pikkutytöiltä niin kasvoiltaan kuin kropaltaan. Onko ne vinot silmät sitten jotenkin "eksoottiset"?
Kommentit (90)
Ihanan yleistävä ketju. Kaikki aasialaiset naisethan ovat kauniita, hoikkia, lapsenkasvoisia naisellisuuden ruumiillistumia. Kansallisuudesta viis. Ja ihan jokainen suomalainen nainen on maskuliininen siiderinorsu ja sotavalas, joka ei vahingossakaan miellytä ainakaan omaa miestänsä ja kokatessaan kokkaa kaalikääryleitä tai muuta eksotiikkavajeista. Miksi yleistetään kaikki aasialaiset ja toisaalta suomalaiset, miksei vastaavasti yleistetä eurooppalaisia vs. aasialaiset? Ai niin, siinä menisivät samaan nippuun kaameat suomalaiset ja viehkeät virolaiset. Aasia on sopivasti kaukana, joten kaikki maat ja kulttuurit menevät samaan soppaan, kuten myös alueelliset erot ulkoisissa piirteissä. Kerran Pattayalla lomailleenahan sitä on oikein Aasian asiantuntija :)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:44"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 11:44"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 11:27"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 11:22"]
Olen huomannut, että yleensä ne thaikkuja Suomeen tuovat miehet eivät itse ole mitään kuumimpia tapauksia, monesti myös alkoon meneviä. Joten tottakai sellainen pitää thainaista hyvännäköisenä, kun Suomesta ei saisi ketään. Itse koen ylemmyyttä, sillä olen aito blondi, siro, sporttinen, pitkät sääret ja naisellinen ;)
[/quote]
Olet todennäköisesti myös itsenäinen. Osa miehistä ei halua itsenäistä naista, koska se haittaa miehen perheen päänä olemista.
[/quote]
Itsenäinen.... älä viitsi tuota vanhaa tuubaa mihestä perheen päänä. Nykyään, jos mies alkaa pullikoida jonain "perheen päänä" alkaa ulko-ovella olemaan tugosta.
Voihan tuollaisen ikivanhan trollijutun tähänkin vetää, varsinki kun ottaa huomioon otsikon.
Niin, ymmärrätkö miehiä, jotka pitävät aasialaisia naisia seksikkäinä?
Minä ymmärrän, sillä kaikki seksikkäät naiset ovat seksikkäitä. Ja se "pitäminen" on subjektiivista.
[/quote]
Tiedän useamman "peräkammarinpojan", asuvat maalla. Ei juurikaan mahdollisuuksia tavata naisia, kun he ovat muuttaneet opiskelujen ja työn perässä pois. Eli vaimomatskun tulisi olla juuri tuollaista kotihommissa viihtyvää tyyppiä. Perheen malli on maalta, jossa oli isäntä ja emäntä. Ja nämä kyseiset tyypit eivät ole niitä kuumimpia tapauksia ja alkoholinkäyttö on humalahakuista. Kuten siellä seudulla tapana on.
Oman ymmärrykseni tason voit käydä tarkistamassa viestistä numero 35.
[/quote]
Thaimaassa käyneenä, ja useampien naisten kanssa keskustelleena, en ymmärrä thai-naisten kutsumista "ei-itsenäisiksi". Tiedän monen pistäneen miehensä pihalle, kun viina/päihteet ovat alkaneet maistua liikaa ja töihin ei ole enää viitsitty mennä.
Myös vastaavaa tarinaa kerrotaan Suomeen tuoduista thai-vaimoista. Kun elintaso onkin jäänyt oletetusta ja asuminen/ympäristö ei olekkaan niin viihtyisä mitä naiset odottivat, niin moni on mennyt takaisin. Samaan aikaan puhutaan kuinka nöyriä ja alistuvia nämä ovat...
Thai-naiset ovat ihan tyytyväisiä oloonsa Thaimaassa. Heillä on suku ja kaverit siellä. Paikallinen poliisi ja oikeuslaitos "ymmärtävät" paikallisia enemmän ja sanonta "länkkäri maksaa" on aina riskinä.
Prostituoidut ja orjapalkatut ihmiset (kuten vaikka Lähi-Idässä), jotka ovat ulkomailla ja lisäksi usein laittomasti, ovat helposti riiston kohteena. Thaimaassakin surkeassa asemassa ovat kamputsean, burman ja muiden naapurimaiden ihmiset, joilla ei ole juurikaan oikeuksia, koska laittomina eivät voi valittaa viranomaisille.
Turistialueiden "baarit" ja muut paikat missä on erilaisia naisia tarjoamassa erilaisia palveluja, ovat jatkuvassa poliisin tarkkailussa, eivätkä nämä uskalla palkata alaikäisiä tai ei-thaimalaisia naisia (olen keskustellut muutaman baarinpitäjän kanssa ja useamman baarineidin). Mutta ei-turistialueilla voi toimia paljon vapaammin, siis siellä missä paikalliset maksavat seksistä.
41v m
Mitäs sanotte?
No, tuskinpa tuollaisia miehiä kiinnostaa pätkääkään mitä sä pidät tai et pidä seksikkäänä tai ymmärrätkö miehiä vai et.
Olen mies ja parisuhteessa vietnamilaisen naisen kanssa. Aasialaisen naisen mahtavuutta voi teidän suomalaisten naisten olla mahdoton ymmärtää.. Kerron kaiken joskus.
Toisaalta en minäkään miehenä ymmärrä, mitä suomalaiset naiset näkevät arabeissa ja afrikkalaisissa miehissä.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 20:14"]Ihania ovat... https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/7d/fa/e3/7dfae379004b619b98f16c44b3eed41b.jpg
[/quote]
Indeed
Minä ymmärrän, ovat minunkin mielestäni seksikkäitä. Terveisin heteronainen.
Se on katsokaas sillälailla, että jos tänä päivänä mies haluaa naisellisen naisen, pitää suunnistaa kaukoitään. Tosi hyvä juttu, että aasiattaria virtaa Suomeen niin saadaan tänne aasialaiskauneuden geeniä ja naisellisuutta.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:13"]
Nehän näyttävät ihan pikkutytöiltä niin kasvoiltaan kuin kropaltaan. Onko ne vinot silmät sitten jotenkin "eksoottiset"?
[/quote]
Kun katsoo tätä kuvaa niin ymmärtää miksi pitävät.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 11:44"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 11:27"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 11:22"]
Olen huomannut, että yleensä ne thaikkuja Suomeen tuovat miehet eivät itse ole mitään kuumimpia tapauksia, monesti myös alkoon meneviä. Joten tottakai sellainen pitää thainaista hyvännäköisenä, kun Suomesta ei saisi ketään. Itse koen ylemmyyttä, sillä olen aito blondi, siro, sporttinen, pitkät sääret ja naisellinen ;)
[/quote]
Olet todennäköisesti myös itsenäinen. Osa miehistä ei halua itsenäistä naista, koska se haittaa miehen perheen päänä olemista.
[/quote]
Itsenäinen.... älä viitsi tuota vanhaa tuubaa mihestä perheen päänä. Nykyään, jos mies alkaa pullikoida jonain "perheen päänä" alkaa ulko-ovella olemaan tugosta.
Voihan tuollaisen ikivanhan trollijutun tähänkin vetää, varsinki kun ottaa huomioon otsikon.
Niin, ymmärrätkö miehiä, jotka pitävät aasialaisia naisia seksikkäinä?
Minä ymmärrän, sillä kaikki seksikkäät naiset ovat seksikkäitä. Ja se "pitäminen" on subjektiivista.
[/quote]
Tiedän useamman "peräkammarinpojan", asuvat maalla. Ei juurikaan mahdollisuuksia tavata naisia, kun he ovat muuttaneet opiskelujen ja työn perässä pois. Eli vaimomatskun tulisi olla juuri tuollaista kotihommissa viihtyvää tyyppiä. Perheen malli on maalta, jossa oli isäntä ja emäntä. Ja nämä kyseiset tyypit eivät ole niitä kuumimpia tapauksia ja alkoholinkäyttö on humalahakuista. Kuten siellä seudulla tapana on.
Oman ymmärrykseni tason voit käydä tarkistamassa viestistä numero 35.