En ymmärrä miehiä, jotka pitävät aasialaisia naisia seksikkäinä.
Nehän näyttävät ihan pikkutytöiltä niin kasvoiltaan kuin kropaltaan. Onko ne vinot silmät sitten jotenkin "eksoottiset"?
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 10:05"]Mä ihmettelen vaan miksi tähänkin ketjuun ainoat linkitetyt kuvat on alastomia naisia? Eikö ne aasialaiset ole nättejä vaatteet päällä....
[/quote]
Ja suomalaiset naiset sitten muka ovat seksikkäitä vaatteet päällä, saati alasti?
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 10:48"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 10:42"] [quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 10:28"] [quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 10:26"] En ymmärrä miehiä, jotka pitävät naisia seksikkäinä. [/quote] Tekosyy hyväksikäyttöön. [/quote] Täh? Ilmoitin vain homomiehen mielipiteen. :) [/quote] Miksi homomiehen mielestä nainen ei voisi olla seksikäs? Mitä hait tällä typerällä kommentilla? Minun mielestäni moni nainen on tosi seksikäs ja olen kyllä ihan umpihetero. [/quote] No jos itse olet nainen niin tottakai pidät omia puoliasi. :) Naiset nyt vaan ei ole seksikkäitä, minkään maalaiset. [/quote] Sunkaltaisten takia inhoan hinttejä. Hyh.
[/quote]
Että sä saat tylyttää aasialaisia naisia mutta sua ei kukaan? Joo joo.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 23:59"]
No, rumillakin miehillä on saumaa Aasialaisten suhteen. En nyt puhu singaporelaisista yms. vauraiden maiden koulutetuista kansalaisista. Aasialainen etsii lompakkoa, mies pillua ja sievää naista. Molemmat saavat haluamansa mutta monen länkkärimiehen vaimo seurustelee silti tahollaan miehen tietämättä... Kaikkea ei kaikki voi saada.
[/quote]
Lomapkkoa se suomalainenkin luuska etsii, mies maksaa kaiken jo ensitreffeillä. Millä tapaa olet parempi kuin aasialainen nainen?
[/quote]
Ei muuten maksa yksikään mies ainakaan mulle yhtään mitään. En ole ikinä maksattanut miehellä drinkin drinkkiä. Kieltäydyn AINA! Ja tulen jatkossakin kieltäytymään. Juurikin siksi, että tuollaiset stereotypiat häviäisivät hornanhelkattiin. Minä se miehille tarjoan.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 10:48"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 10:42"] [quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 10:28"] [quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 10:26"] En ymmärrä miehiä, jotka pitävät naisia seksikkäinä. [/quote] Tekosyy hyväksikäyttöön. [/quote] Täh? Ilmoitin vain homomiehen mielipiteen. :) [/quote] Miksi homomiehen mielestä nainen ei voisi olla seksikäs? Mitä hait tällä typerällä kommentilla? Minun mielestäni moni nainen on tosi seksikäs ja olen kyllä ihan umpihetero. [/quote] No jos itse olet nainen niin tottakai pidät omia puoliasi. :) Naiset nyt vaan ei ole seksikkäitä, minkään maalaiset. [/quote] Sunkaltaisten takia inhoan hinttejä. Hyh.
[/quote]
Että sä saat tylyttää aasialaisia naisia mutta sua ei kukaan? Joo joo.
[/quote]
Missä olen tylyttänyt Aasialaisia naisia? :D
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 10:05"]Mä ihmettelen vaan miksi tähänkin ketjuun ainoat linkitetyt kuvat on alastomia naisia? Eikö ne aasialaiset ole nättejä vaatteet päällä....
[/quote]
Ja suomalaiset naiset sitten muka ovat seksikkäitä vaatteet päällä, saati alasti?
[/quote]
Aina kun täällä puhutaan siitä millainen ihminen on kaunis, on kuvissa alastomia naisia. Sitten miehet kertovat miten kauniita naisia ovat nähneet kaupungilla, niin eiköhän näillä ole kuitenkin vaatteet ollut päällä? Enkä missään vaiheessa haukkunut aasialaisia rumiksi, ihmettelin vain miksi ei voi laittaa kuvia naisista joilla on vaatteet päällä ;)
Oli sitten aasiasta, euroopasta, australiasta, amerikasta tai vaikka marsista, kyllä niitä seksikkäitä ihmisiä löytyy. Seksikkyys, kuten kauneuskin, on kiinni katsojasta ja hänen mieltymyksistään. Eivät kaikki ihmiset pidä ap sinua seksikkäänä vaikka sinä pitäisit heitä :) mutta sama minulla!
No voi, eipä noin yleisesti suomalainen mieskään ole kauhean ilo silmälle. Toki poikkeuksiakin löytyy. Ihan samalla lailla kuin naisistakin, pätee ihmisiin noin yleisesti oli sitten aasialainen tai jotain muuta. Yksinkertaista porukkaa täällä?
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 11:09"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 10:05"]Mä ihmettelen vaan miksi tähänkin ketjuun ainoat linkitetyt kuvat on alastomia naisia? Eikö ne aasialaiset ole nättejä vaatteet päällä.... [/quote] Ja suomalaiset naiset sitten muka ovat seksikkäitä vaatteet päällä, saati alasti? [/quote] Aina kun täällä puhutaan siitä millainen ihminen on kaunis, on kuvissa alastomia naisia. Sitten miehet kertovat miten kauniita naisia ovat nähneet kaupungilla, niin eiköhän näillä ole kuitenkin vaatteet ollut päällä? Enkä missään vaiheessa haukkunut aasialaisia rumiksi, ihmettelin vain miksi ei voi laittaa kuvia naisista joilla on vaatteet päällä ;)
[/quote]
Täällä on myös kaikki linkitetyt mieskuvat aivan vastaavia, mitä vähemmän vaatetta ja trimmattu/photoshopattu kuva sen enemmän yyeaaaahhh ulinaa :D
Olen huomannut, että yleensä ne thaikkuja Suomeen tuovat miehet eivät itse ole mitään kuumimpia tapauksia, monesti myös alkoon meneviä. Joten tottakai sellainen pitää thainaista hyvännäköisenä, kun Suomesta ei saisi ketään. Itse koen ylemmyyttä, sillä olen aito blondi, siro, sporttinen, pitkät sääret ja naisellinen ;)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 10:05"]
Mä ihmettelen vaan miksi tähänkin ketjuun ainoat linkitetyt kuvat on alastomia naisia? Eikö ne aasialaiset ole nättejä vaatteet päällä....
[/quote]
Nätti on eri asia kuin seksikäs.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 16:22"]
Juttu onkin siinä että miehet pitävät aasialaisia naisia söpöinä, harvat seksikkäinä. Yritä ymmärtää ero. Samaten miesten toivoisi ymmärtävän kuinka paljon esimerkiksi korealaisille, japanilaisille ja kiinalaisille yms. julkkiksille on tehty kauneusleikkauksia. Niissä on aika vähän alkuperäistä jäljellä.
[/quote]
Niin kauan kuin joku näyttää hyvältä, kauneusleikkauksilla ei ole helvetinkään väliä. Ennemmin kaunis leikattu kuin ruma luomu.
[/quote]
Kyllä se siinä vaiheessa haittaa kun tulevat lapset saa rumat geenit. Se ei se leikattu nenä siirry jälkipolville.
[/quote]
Esimerkki elävästä elämästä: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2223718/Chinese-man-sues-wife-ugly-court-AGREES--awarding-120-000.html
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 11:22"]
Olen huomannut, että yleensä ne thaikkuja Suomeen tuovat miehet eivät itse ole mitään kuumimpia tapauksia, monesti myös alkoon meneviä. Joten tottakai sellainen pitää thainaista hyvännäköisenä, kun Suomesta ei saisi ketään. Itse koen ylemmyyttä, sillä olen aito blondi, siro, sporttinen, pitkät sääret ja naisellinen ;)
[/quote]
Olet todennäköisesti myös itsenäinen. Osa miehistä ei halua itsenäistä naista, koska se haittaa miehen perheen päänä olemista.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 23:59"]
No, rumillakin miehillä on saumaa Aasialaisten suhteen. En nyt puhu singaporelaisista yms. vauraiden maiden koulutetuista kansalaisista. Aasialainen etsii lompakkoa, mies pillua ja sievää naista. Molemmat saavat haluamansa mutta monen länkkärimiehen vaimo seurustelee silti tahollaan miehen tietämättä... Kaikkea ei kaikki voi saada.
[/quote]
Lomapkkoa se suomalainenkin luuska etsii, mies maksaa kaiken jo ensitreffeillä. Millä tapaa olet parempi kuin aasialainen nainen?
[/quote]
Ei muuten maksa yksikään mies ainakaan mulle yhtään mitään. En ole ikinä maksattanut miehellä drinkin drinkkiä. Kieltäydyn AINA! Ja tulen jatkossakin kieltäytymään. Juurikin siksi, että tuollaiset stereotypiat häviäisivät hornanhelkattiin. Minä se miehille tarjoan.
[/quote]
Ja 2 alapeukkua tälle. :D Ei ole hyvä sitten tämäkään. Mitähän tässä sitte pitäs tehdä?
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 11:36"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 23:59"] No, rumillakin miehillä on saumaa Aasialaisten suhteen. En nyt puhu singaporelaisista yms. vauraiden maiden koulutetuista kansalaisista. Aasialainen etsii lompakkoa, mies pillua ja sievää naista. Molemmat saavat haluamansa mutta monen länkkärimiehen vaimo seurustelee silti tahollaan miehen tietämättä... Kaikkea ei kaikki voi saada. [/quote] Lomapkkoa se suomalainenkin luuska etsii, mies maksaa kaiken jo ensitreffeillä. Millä tapaa olet parempi kuin aasialainen nainen? [/quote] Ei muuten maksa yksikään mies ainakaan mulle yhtään mitään. En ole ikinä maksattanut miehellä drinkin drinkkiä. Kieltäydyn AINA! Ja tulen jatkossakin kieltäytymään. Juurikin siksi, että tuollaiset stereotypiat häviäisivät hornanhelkattiin. Minä se miehille tarjoan. [/quote] Ja 2 alapeukkua tälle. :D Ei ole hyvä sitten tämäkään. Mitähän tässä sitte pitäs tehdä?
[/quote]
Yleensä valheita ja satuiluja alapeukutetaan.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 11:39"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 11:36"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 23:59"] No, rumillakin miehillä on saumaa Aasialaisten suhteen. En nyt puhu singaporelaisista yms. vauraiden maiden koulutetuista kansalaisista. Aasialainen etsii lompakkoa, mies pillua ja sievää naista. Molemmat saavat haluamansa mutta monen länkkärimiehen vaimo seurustelee silti tahollaan miehen tietämättä... Kaikkea ei kaikki voi saada. [/quote] Lomapkkoa se suomalainenkin luuska etsii, mies maksaa kaiken jo ensitreffeillä. Millä tapaa olet parempi kuin aasialainen nainen? [/quote] Ei muuten maksa yksikään mies ainakaan mulle yhtään mitään. En ole ikinä maksattanut miehellä drinkin drinkkiä. Kieltäydyn AINA! Ja tulen jatkossakin kieltäytymään. Juurikin siksi, että tuollaiset stereotypiat häviäisivät hornanhelkattiin. Minä se miehille tarjoan. [/quote] Ja 2 alapeukkua tälle. :D Ei ole hyvä sitten tämäkään. Mitähän tässä sitte pitäs tehdä?
[/quote]
[/quote]
Siksi nakkasin sinulle alapeukun.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 11:27"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 11:22"]
[/quote]
Olet todennäköisesti myös itsenäinen. Osa miehistä ei halua itsenäistä naista, koska se haittaa miehen perheen päänä olemista.
[/quote]
Itsenäinen.... älä viitsi tuota vanhaa tuubaa mihestä perheen päänä. Nykyään, jos mies alkaa pullikoida jonain "perheen päänä" alkaa ulko-ovella olemaan tugosta.
Voihan tuollaisen ikivanhan trollijutun tähänkin vetää, varsinki kun ottaa huomioon otsikon.
Niin, ymmärrätkö miehiä, jotka pitävät aasialaisia naisia seksikkäinä?
Minä ymmärrän, sillä kaikki seksikkäät naiset ovat seksikkäitä. Ja se "pitäminen" on subjektiivista.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 11:30"]
http://imcute.yt/foolfuuka/boards/int/image/1414/96/1414961144637.jpg Tuon takia
[/quote]
Hmm...? Länsimasen elintason? Valkoiset miehet tunnistaa länkkäreiksi.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 11:36"]
[/quote]
[/quote]
Mennään treffeille niin minä maksan?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:03"]Aasialaiset naiset on hauskoja ja välttömiä. Ennenkaikkea tulevat reippaasti pitämään seuraa. Olen monessa Aasian maassa ja kaupungissa ehtinyt olla työhommissa ja moni kaunotar on silmää vinkannut. Samaa ei voi sanoa ipodejaan tuijottelevista tai kengänkärkiään suupielet mutrussa pälyilevistä suomalaisnaisista. Onko Suomi-naisella heikko itsetunto vai mikä on vialla? Ilman miestähän sitä jää jos ei jotenkin osoita olevansa aktiivinen.
[/quote]
Jos ei ole aktiivinen SINUN seurassa? Kätevästi vastasit itse omaan kysymykseesi. :'D