Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paraniko elämäsi eron jälkeen? Kerro tarinasi!

Vierailija
03.02.2015 |

Mikä ajoi teidät eroon? Onko yhteisiä lapsia? Ja ennenkaikkea muuttuiko elämäsi paremmaksi eron jälkeen?! Miten ja miksi?!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parani. Nyt olen onnellinen.
.
Olimme pitkään naimisissa, 3 lasta. Mies oli ihan tavallinen, hyvä mies ja isä. Oltiin kuitenkin jotenkin tosi kaukana henkisesti, aina pientä riitaa, erimielisyyttä ja väärinymmärrystä. Arjen asioissa ihan eri linjoilla. Erilaiset mielenkiinnon kohteet, leffamaku, viinimaku, huumori, ruokamieltymykset. Tuntui, että meillä ei ole mitään yhteistä. Seksikään ei toiminut. Käytiin terapiassa ja kokeiltiin vaikka mitä. Vuosia yritettiin lasten takia.
.
Sit erottiin. Ja todellakin kannatti.

Vierailija
22/23 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:13"]Kyllä parani. Nyt olen onnellinen.
.
Olimme pitkään naimisissa, 3 lasta. Mies oli ihan tavallinen, hyvä mies ja isä. Oltiin kuitenkin jotenkin tosi kaukana henkisesti, aina pientä riitaa, erimielisyyttä ja väärinymmärrystä. Arjen asioissa ihan eri linjoilla. Erilaiset mielenkiinnon kohteet, leffamaku, viinimaku, huumori, ruokamieltymykset. Tuntui, että meillä ei ole mitään yhteistä. Seksikään ei toiminut. Käytiin terapiassa ja kokeiltiin vaikka mitä. Vuosia yritettiin lasten takia.
.
Sit erottiin. Ja todellakin kannatti.
[/quote]

Minkä ikäisiä lapset oli, kun erositte? Miten he reagoivat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä sanois parantuneen. Paljon tiukemmalla olen nyt lasten kanssa vaikka mies makssa kyllä kaikki sovitut elarit jämptisti. Asutaan rivarissa ja vaikka aina urputin miehelle kotitöistä, niin vasta nyt olen huomannut miten paljon tässä huushollissa on ulkohommia ja kaikkea pientä korjailtavaa, jotka mies ennen hoiti yksin, niin että en sitä edes huomannut.

Erostamme on kohta kaksivuotta ja kaipaan kyllä fyysisestikin miehen kosketusta niin että joskus oikein pahaa tekee. Yhden yön juttuja en lastenkaan takia halua ja muutenkin kaikki hyvät miehet on jo varattuja ja uusia eroperheitä en omilla toimillani enää lisää halua. Viime kerrasta miehen kanssa sängyssä onkin siksi jo kuukausia. Se sattui viime kesänä lomalla ollessa. Meillä mies jätti mun ja lapset tavattuaan uudelleen kouluaikaisen nuoruuden rakkautensa, joka oli jo aikaisemmin eronnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi