Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun minä kerta olin juoppo niin kyllä minä tiedän että sinäkin olet (ihmistyyppi)

Vierailija
15.11.2021 |

Toisesta ketjusta:

"Minä kyllä tiedän mitä kirjoitin. Olen itse käyttänyt aikoinaan paljon päihteitä. Aluksi se oli vain joka viikonloppuista hauskanpitoa. Sitten kuukausien aikana alkoi ilmetä päihteiden aiheuttamia mielenterveysongelmia jota "korjasin" päihteillä.

Siinä sitten olikin oravanpyörä valmis. Kävin terapiassa ja vedin mielialalääkkeitä mutta eihän mistään ollut mitään hyötyä koska käytin liikaa päihteitä enkä edes myöntänyt päihdeongelmaani. Ongelmat katosivat vasta siinä vaiheessa kun myönsin alkoholiongelmani ja hain siihen apua.

Tiedän, että näin on asiat menneet monella muullakin mielenterveysongelmaisella nuorella. "

Sinulle ja sinunkaltaisillesi tiedoksi, että minäpä olen ollut koko elämäni täysin päihteetön ja niin on ollut moni muukin. Valitettavasti fyysinen vika, perinnöllinen sairaus, masennus, oppimishäiriö tms. ei katso, että ahaa, tässäpä meillä synnitön raitis henkilö, siis minä hankala adhd/näkövamma en nyt asetu tuohon raittiiseen hyvin valinneeseen ihmiseen, vaan etsin jonkun päihteiden käyttäjän.

Miten te edes voitte ajatella noin, että kun teillä on mennyt elämä jotenkin, niin muilla menisi samalla tavalla?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän