Miten nuori sinkkumies saisi seksiä?
Muuten kuin ostamalla? Eli olen jees näköinen ja muutenkin jees tyyppi nuorten naisten mielestä, mutta olen aivan hirveän ujo lievän puhevikani takia.. Mitä mun pitäs tehä?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:09"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:04"]
Tässä ketjussa onkin tullut jo hyviä keinoja, vähän kokoan niitä sulle ap yhteen ja lisään pari:
a) Jos olet ujo puhevian takia, mene puheterapiaan, se nostattaa itsetuntoasia kun saat vian parempaa kontrolliin
b) jos tuo ei auta, mene normaalin terapiaan
c) Tinder
d) muut netin treffisivustot, esim OkCupid
e) ole sellainen ihminen, että tuot toisten elämään positiivisia asioita, se auttaa löytämään uusia ihmisiä.
f) pyydä kavereitasi mukaan baariin iskemään naisia, kaveriporukassa helpompi tutustua uusiin ihmisiin ja naiset yleensä itekin liikkuu porukoissa
[/quote]
Kiitos vinkeistä, puheterapia ei juurikaan tuo apua. Netistä en usko saavani mitään hyötyä. Tinderin kaltaisessa sovelluksessa toki tullut juteltua useiden kauniiden suomalaisten tyttöjen kanssa, mutta en usko että tinderissä toimisi, koska en kuitenkaan kuulu sinne komeimpiin.
ap
[/quote]
Seli seli. Mä sanoisin että sun isoin ongelma on sun asenne. Nyyh minä en koskaan saa ketään, kun on puhevika ja en ole komein ja ujokin vielä. Mutta nyyh enhän minä voi ottaa neuvoja vastaan miten parantaa tilannetta, vaikka itse kysyin. Nyyh. Grow a pair!
Kiitos -20 viestistä. Teen tunnuksen ja en ole ap. Viimeksi okcupidin testistä sain arvosteluksi pervert! you think about weird sexual fantasies all the time :D
Treffipalstalta etsit itsellesi puuman. Ne ei ole niin kranttuja ulkonäön päälle ja ovat yleensä tosi kiimaisia ja saat kokemusta.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:14"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:09"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:04"]
Tässä ketjussa onkin tullut jo hyviä keinoja, vähän kokoan niitä sulle ap yhteen ja lisään pari:
a) Jos olet ujo puhevian takia, mene puheterapiaan, se nostattaa itsetuntoasia kun saat vian parempaa kontrolliin
b) jos tuo ei auta, mene normaalin terapiaan
c) Tinder
d) muut netin treffisivustot, esim OkCupid
e) ole sellainen ihminen, että tuot toisten elämään positiivisia asioita, se auttaa löytämään uusia ihmisiä.
f) pyydä kavereitasi mukaan baariin iskemään naisia, kaveriporukassa helpompi tutustua uusiin ihmisiin ja naiset yleensä itekin liikkuu porukoissa
[/quote]
Kiitos vinkeistä, puheterapia ei juurikaan tuo apua. Netistä en usko saavani mitään hyötyä. Tinderin kaltaisessa sovelluksessa toki tullut juteltua useiden kauniiden suomalaisten tyttöjen kanssa, mutta en usko että tinderissä toimisi, koska en kuitenkaan kuulu sinne komeimpiin.
ap
[/quote]
Seli seli. Mä sanoisin että sun isoin ongelma on sun asenne. Nyyh minä en koskaan saa ketään, kun on puhevika ja en ole komein ja ujokin vielä. Mutta nyyh enhän minä voi ottaa neuvoja vastaan miten parantaa tilannetta, vaikka itse kysyin. Nyyh. Grow a pair!
[/quote]
Otin kyllä neuvoja vastaan, esim toi viimenen oli hyvä neuvo ja toisiks viimenenkin ihan, tosin vaatii työstämistä. Tota terapiaakin pitää harkita, mutta miten se voisi auttaa?
ap
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:22"]
Täällä olis yks vapaa nainen!:D
[/quote]
Tuletko myös tuonne tinder/okcupidiin vai pitäiskö perustaa avn oma treffisivusto?
Minu neuvo olla vakisin! Se toimia hyvi. T: Muhammad khali Ibrahim.